tattista palautteista, mä otan kiinni muutamaan
Miks teiä kaikki SatQ pelien veikkaukset menee päin mäntyä?
Tän kauden satoa:
(ekana tulos, sit veikkaukseni)
SatQ-Burn! 0-5 (0-5)SatQ-Kalja 0-5 (0-5)SatQ-P-K 2-3 (0-5)
SatQ-Etana 0-5 (0-5)SatQ-MunQ 2-3 (1-4)
SatQ-D2ve. 5-0 luov. (3-2)
SatQ-F.L 1-4 (0-5)
SatQ-TyQ 4-1 (3-2)
SatQ-Nokka 0-5 (3-2)
SatQ-F.L2 2-3 (0-5)
SatQ-F.L2 1-4 (0-3)
Eli mulla on osunut 3/11, mikä on kieltämättä aika surkea saldo vaikka kuinka olis useampi kohde mennyt liki oikein. Emmä osaa sanoa syystä oikein mitään, kaitpa te vaan ootte onnistunu pelaamaan ennalta-arvaamattomia tuloksia. Jos ootte ens kaudella vielä mukana niin aion petrata kohdallanne selkeästi.
Hyvää asiaa oli, mutta huomas kyllä kuinka puhuitte samaa asiaa pariinkiin otteeseen. Ei siinä muuten, menihän tuo vielä, mutta äänitteen pituutta olis saanu lyhennettyä jos olisitte keskittyny eri asioihin. Lisäks selvästi tarttis jonkun muunkin tohon mukaan, pehmo olis voinu olla enempi äänessä. Kun meni pitkält siihen että teng kysy larelta ja se vastaili, itte ei ottanu niinkään kantaa.
Oot ihan oikeessa, kieltämättä juttelu junnasi paikallaan ajoittain melko paljonkin. Sanoisin että noin pitkään keskusteluun on melkoisen haastavaa saada siirtyminen aihepiiristä toiseen ajoitettua oikein ja sujuvasti, ellei suunnittele äänitettä tarkemmin etukäteen - mitä haastatteluja lukuunottamatta en siis harrasta. Tää oli vielä sikäli kierrosennakkoja haastavampi, ettei ollut mitään selkeitä jaottelua (kuten eri ottelut) millä saisi pakettia automaattisesti hiukan kompaktimmaksi. Editoinnilla päättäjärupattelusta katosi yli viisi minuutti ja saatiin kokonaisuutta parempaan päin, mutta jaan kyllä ajatuksesi.
Mitä loppuun tulee, niin kolme äänessä olevaa on eniten mun mieleen; kahdella keskustelu menee helposti väkinnäiseksi ja yli kolmella homma voi levitä käsiin. Koostumusta ei oo kuitenkaan tarvinnut miettiä paljonkaan, sillä yleensä ollaan menty niillä ketä saatavilla on.
Ihan perus ennakointi, onko vaan minä vai onko editointi tai muu mennyt muutamassa edellisessä pieleen? Ääni jotenkin kaikuu tai sitten se on mun kone joka lagii. Tai tengin oikee ääni peitetty tolla pölykeuhkolla!11!! JOOH selkeesti oikee ääni taustalla
Eipä tarvii käydä tarkistuttamassa kuuloa tai hakata konetta, vaan syypää tulee ihan meidän joukosta ja saat vaan arvata kenestä tuo johtuu. Pisti kyl ihan pasmat sekasin kun kuuli oman äänensä puhuessaan.
Saial oli tosiaan mukava lisä...
Positiivinen yllätys mullekin ja täytyy patistella SaiGua lisää et saataisiin nauttia hänen edesottamuksistaan tulevaisuudessakin. Huomaa että piristää tunnelmaa kun on välillä muitakin äänessä kuin mä ja larenssi.
Liikaa turhaa höpöttelyä tengin suusta (taas kerran), onko täs jotain et se ei keksi oikeeta asiaa niin puhuu sit mitä sattuu? Turha tulla laittaa syyksi, että haluaa tuoda "rentoa menoa" "muutakin puhetta".
Mjuu, nyt sitä oli kenties enemmän sen vuoksi että en halunnut pistää ensikertalaisen harteille liian suurta painolastia. Musta se vähän jäi pienemmäks kun SaiG alkoi ottamaan suurempaa roolia ja mä kykenin panostamaan enemmän laatuun kuin määrään. Mutta noin muutoin: niin jotkut vaan on lähtökohtaisesti vähän enemmän määrä- kuin laatumiehiä..
noni nyt pitäis tulokset olla oikein