Chess
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
Veli Hopea
|
SatQ etsii pelaajia H.G:stä ja L.F:stä Ilmoittakaa tänne kiinnostuksenne, omat klaaninne kuitenkin kaatuvat ehkä
Edit: täälä saa myös vapaasti keskustella, haluun vaan pitää ton otsikon tona, jotta WäZ ehkä mokaisi aiheiden kanssa uudestaan
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.03.14 - klo:21:20 kirjoittanut Chess »
|
tallennettu
|
SatQ-MunQ: 2-0 Johtaja väittelee Satqn voittoon
|
|
|
Zomo-San
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Kommunisti.
|
Chessmate ja munkkiliigan admin... voi vittu
|
|
|
tallennettu
|
jussi kepponen-->Pois
Hienoa kun CHESSMATE opettanut herralle valkeat, ja nyt on suuri riski jos jatkaa niin mälläisi liigapelissä, ja tästä saamme kiittää esimerkillistä herra chessiä
Chessmaten liigabanneja odotellessa...
|
|
|
pallosalama
F.L
Poissa
Sukupuoli:
PC ♥
|
Ei. Chessmate ei ole admin. Hän on pelkästään pelivalvoja, niinkuin täältä listasta näemme. Pelivalvojasta on vielä pitkä matka adminiksi. Pelivalvojat (10): Chessmate
|
|
|
tallennettu
|
(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415 There must be a game. If there is no game there is nothing for me. [22:48] <@Adju> oon robotti Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät <Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä <mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans 1986 - No brave new world, no brave new world. 2000 - A brave new world, in a brave new worldjeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
|
|
|
Chess
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
Veli Hopea
|
Ei. Chessmate ei ole admin. Hän on pelkästään pelivalvoja, niinkuin täältä listasta näemme. Pelivalvojasta on vielä pitkä matka adminiksi. Turpa kii pallo. Mä sain pienellä vaivalla ton uskoon, et oon admin ja nyt sä pilasit sen
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.03.14 - klo:18:43 kirjoittanut Chess »
|
tallennettu
|
|
|
|
Zomo-San
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Kommunisti.
|
Ihmettelen vaan, että miten näet mun ja wäzin y-viesti keskustelua
|
|
|
tallennettu
|
jussi kepponen-->Pois
Hienoa kun CHESSMATE opettanut herralle valkeat, ja nyt on suuri riski jos jatkaa niin mälläisi liigapelissä, ja tästä saamme kiittää esimerkillistä herra chessiä
|
|
|
Chess
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
Veli Hopea
|
Ihmettelen vaan, että miten näet mun ja wäzin y-viesti keskustelua Koska oon admin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zomo-San
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Kommunisti.
|
En mee tohon enää vajaa älyvammainen
|
|
|
tallennettu
|
jussi kepponen-->Pois
|
|
|
Chess
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
Veli Hopea
|
En mee tohon enää vajaa älyvammainen
No mut menit ainakin kerran noob alakoululainen. Vois tehä ilmotuksen ku haukut nua älyvammaseks, noob.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Poistakaa ny jumaliste nää tyrhat viestit
|
|
|
tallennettu
|
Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
|
|
|
Zomo-San
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Kommunisti.
|
No mut menit ainakin kerran noob alakoululainen.
Vois tehä ilmotuksen ku haukut nua älyvammaseks, noob.
heh, sussahan ei ole mitään ilmottamista. Kai sussakin on miestä kertoa, että itse aloitit ja olet myös haukkunut mua.
|
|
|
tallennettu
|
jussi kepponen-->Pois
|
|
|
Chess
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
Veli Hopea
|
Miten mä aloitin? Miten mä haukun sua noob alakoululainen? Lähti kuule iha vaan siitä ku annoit mulle helpon matikantehtävän ja väitit olevasi parempi, noob alakoululainen. Sen jälkeen oot ruvennu haukkuun, noob alakoululainen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chess
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
Veli Hopea
|
Poistakaa ny jumaliste nää tyrhat viestit
WäZ painu pois mun aiheesta, näät iha selvästi, että aloitusviesti on mun ja ainoot turhat viestit son sun viestit. Ja doublepostista ei voi syyttää mua vaan WäZiä koska oon ottanu siltä esimerkkiä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zomo-San
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Kommunisti.
|
Huoh... kuinka tyhmä voi ihminen olla... (chess)
|
|
|
tallennettu
|
jussi kepponen-->Pois
|
|
|
Chess
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
Veli Hopea
|
Huoh... kuinka tyhmä voi ihminen olla... (chess)
Huoh... kuinka tyhmä voi noob alakoululainen eliö olla... (zomosa perkele)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zomo-San
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Kommunisti.
|
Etkö keksiny parempaa, sitäpaitsi et ikinä keksi mitään uutta vaa meet plagioimaa muilt...
|
|
|
tallennettu
|
jussi kepponen-->Pois
|
|
|
|