i Freet ja pehtorin yö
Unohdinkin mainita ettei tähän turnauksen osallistumiseen toisen jäsenen liika pelilllinen osaaminen ole esteenä, joten katsotaan mihin tämä yhden miehen show oikein kantaa. Sitten sellainen toive mulle olis vielä Pehtorin Yöradiota kohtaan, että olisi suotavaa hänen osoittavan edes turnauksen ajan sen verta kunnioitusta kanssapelureita kohtaan ettei lyö heitä alkuun heti kun tilaisuus koittaa. Oletan myös että kaikki tarpeeton pään aukominen osaltanne kitketään pois ja joukkueenne pyrkii keskittymään olennaiseen, sillä olen ennen turnausta saanut huolestuneita yhteydenottoja joissa on pelätty tarjoamaanne verbaallista röpytystä. Ette siis myöskään saa nauraa jos joku toinen epäonnistuu, vaan jos näin ikävä tilanne sattuu käymään niin teidän pitää jatkaa eteenpäin ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut.
voittaja tiimi löyty adju ja kenraali mukaan toivottovasti kuitenkin pelaatte matsit vaikka tää onkin jo tässävaiheessa selvä peli
Mukavaa saada mukaan myös ylemmän sotilasarvon omaavia kuin alokkaita.
hm.. ilmotan itteni ja Petri22:sen mukaan...
Melko paljon kakkosia nimimerkeissänne, mutta mikäs siinä sano Ine konsanaan. Koska se ei puhuis mulle jos näyttäisin teille punaista valoa niin tervetuloa mukaan.
täälä ilmottautuu voittajakaksikko
eli minä ja sitten Fortelling.
Eipähän oo voittajista ainakaan pulaa.