Su 10.1.16 19:00 F.L2-TyQ Pelätään pahinta - Toivotaan parasta
Hitsit, että mua alkoi nyt jännittää illan ottelu
Mulla ei ole viime aikoina peli sujunut sitten ollenkaan, joten pitänee toivoa, että meidän tiimin pojat hoitavat pelin mun puolesta
Su 10.1.16 19:00 Nokka-Dove
4-1
Olisi se kiva, jos Dovekin erän tai toisen voittaisi. Luulen, että se tekisi hyvää heidän ilmapiirille, mutta en mä usko, että kovinkaan moni tiimi alkaa lepsuilla sen takia, eli joutuvat he töitä kyllä tekemään. Hyvä, että saivat lisää porukkaa tiimiinsä.
Su 10.1.16 20:00 Tónks-Sieni
3-2
Mielenkiintoinen ottelu. En kiellä, etteikö Sienellä olisi kovia nimiä joukkueissaan, mutta mä veikkaan voittajaksi Tónksia, ihan vain siksi, että osalla heidän jengin jäsenistöä on yhdessä pelamisesta monen kauden kokemus. Kauden alussa kuitenkin uskoisin noiden asioiden vielä painavan vaakakupissa enemmän. Kauden lopussa homma alkaa jo tasaantua. Toisaalta Sienen osa pelaajista en ole kovinkaan paljon nähnyt pelailevan viime aikoina. Ovatko muistaneet öljytä kaikki osansa illan peliä varten?
Su 10.1.16 20:00 Rotta-Etana 0-
5Tulokastiimille laitettiin heti kova vastus eteen. Toisaalta itse katson sen helpommaksi tavaksi aloittaa uusi kausi, jos ei ota henkisesti häviötä liian raskaasti. Tuollainen peli, missä panokset eivät ole kovat, eikä ole välttämättä kauden lopussakaan oletettavaa, että he välttämättä Etanaa voittaa, niin se on hyvä treenata ja ladata kaikki paineet tuollaiseen peliin, että olisi kunnon terässä sitten niissä tärkeimmissä otteluissa, missä on enemmän mahdollisuuksia. Mikäli kauden tärkein ottelu olisi ensimmäinen ottelu, ei välttämättä ehdi virittäytyä parhaimpaansa ihan heti kauden alussa. Rottien pitää siis vain suhtautua otteluun oikein, eli se on treeniä ja testiä sitten niitä otteluita varten, kun on enemmän tosikyseessä.