latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Kiitokset taas videosta. Tässä tuomiot. Viimeisen oikeudenmukaisuuden joku voisi ehkä kyseenalaistaa, mutta suht. selkeänä pidän sitä kuitenkin.
4:05 (Vatalle -10) 5:16 (Vatalle -10) 6:50 (Adjulle -10)
Jätetään vielä jännitys niille, jotka ehkä haluavat katsoa matsin tietämättä etukäteen voittajaa, joten en laita tulosta tähän vaan vain tulostaulukkoon. Asianomaiset oletettavasti tietävät, ketä vastaan välieränsä pelaavat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Muistuttaisin, että välierät ovat edelleen pelaamatta.
Välieräparit ovat: pallosalama-kellonaika Tengsinge-Adju
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Eipä se näköjään ookkaan turnausjärjestäjästä kiinni saadaanko royalturnauksia päätökseensä. Turnaus lähti hyvin käyntiin ja sain itse pelattua alkusarjamatsini kahdessa päivässä, mutta nyt on ollut jo yli kuukauden huili ja näköpiirissä ei oo muutosta asiaan. Kannattaa vaan panna pillit pussiin ja julistaa pallosalama voittajaksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Hämmentävää miten tämä hyytyi tähän ratkaisupelivaiheeseen. Hyvin valitettavaa myös, koska en usko kenenkään kohdalla ajanpuutteesta olevan kyse.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Jengi odottaa vastusten kovetessa ja panosten kasvaessa jotain "täydellistä matsivirettä", mitä ei sitten tunnu koskaan olevan. Sama kompastuskivi näissähän on ollu jokaisella neljällä yrittämällä. Ihmettelenkin suuresti miten golfin puolella ollaan vapaasti sovittavilla ajoilla onnistuttu vetämään kymmeniä kausia, kun me ei pystytä edes yhteen.
Yks vaihtehto on tietty se et määräät peliajat välierille ja ellei toinen kykene esittämään järkevää selitystä esteelle, pelataan se silloin. Jos näin ei käy, merkitään tulos luovutukseksi. Kaikki on tietty huonoja vaihtoehtoja, mut otan ainakin itse mielummin luovutuksen ja pelaan pallon kanssa ne finaalit kuin odottelen toisen kuukauden tai hyväksyn lopullisesti sen et turnee jää taas pelaamatta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.10.16 - klo:14:58 kirjoittanut Tengsinges »
|
tallennettu
|
|
|
|
pallosalama
F.L
Poissa
Sukupuoli:
PC ♥
|
Yhdyn tengsin ehdotukseen ylempänä, olen harkinnut tämän sanomistakin aikasemmin mutten saanut aikaiseksi. Eiköhän kummasti löydy se pelivire jos vaihtoehtona on tippuminen tiettyyn päivään mennessä
|
|
|
tallennettu
|
(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415 There must be a game. If there is no game there is nothing for me. [22:48] <@Adju> oon robotti Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät <Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä <mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans 1986 - No brave new world, no brave new world. 2000 - A brave new world, in a brave new worldjeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
|
|
|
ifreetti
Tónks
Poissa
|
ei tietenkään tule unohtaa että turnauksesta toiseen saman nimen kohdalle on pysähtynyt aluksi niin vauhdikas eteneminen... näiin ollen voidaankin vetää johtopäätös että KÄYTTÄJÄ SINGE on tästä vastuussa.. toivottavasti tämä pikku Fakta avaa vihdoin kansan silmät ja näkee millainen kiero pikku liero kyseessä on
#SINGEULOS
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
2008 ei jääny musta kiinni
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
larry
Vieras
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Alla yritykseni saada välierä pelatuksi
17.10 kello 18:11 Vastaus: "heräsin juuri"
17.10 kello 21:19 Vastaus: "mikäs kiire sulla kun ei kello ja pallo oo pelannut.."
18.10 kello 15:05 Vastaus: "LoL.. miks tähänaikaan ehdotat duellia"
21.10 kello 23:04 Vastaus: Ei vastausta
24.10 kello 21.20 Vastaus: "katon leffaa nyt.."
25.10 kello 00:58 Vastaus: "ei jaksa pelaa enään.."
27:10 kello 21:12 Vastaus: Ei vastausta
28.10 kello 20.13 Vastaus: "heräsin just oon huonos virees.."
30.10 kello 00.35 Vastaus: Ei vastausta
Näden yhdeksän kerran lisäksi oon lentsikan puolella heittänyt ehkä kolme peliaikautelua, joten kokonaissumma on reippaasti päälle kymmenen. Ainoa vastaehdotus jonka oon saanu on duelaaminen aamukuudelta, jota en taas itse koe kaikista mieluisammaksi vaihtoehdoksi
13s kerta toden sanoo..
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.10.16 - klo:03:41 kirjoittanut Tengsinges »
|
tallennettu
|
|
|
|
kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
Pallosalama ala selittää! Miks et pelaa singen kanssa??? Seuraavan kerran kun pyytää niin suostu!
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
pehmo
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
Pallosalama ala selittää! Miks et pelaa singen kanssa??? Seuraavan kerran kun pyytää niin suostu!
Vastausten perusteella kuulostaa ihan siltä, kuin Tengsinge olisi kysynyt Adjua pelaamaan ja Palloa ei ole edes kyselty.. tai voinhan minä olla väärässäkin kun Teng ei kertonut kuka noihin on vastannut.. mutta silti.. ..toki jos tuo jatkuu niin sitten voisi kysellä sitä Palloakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
härtölä singe 70-255 50-135 +270
video oli pyörimäs ja tiedosto löytyy, mut jostain syyst tää väittää taas ettei oo kuvamateriaalia siinä. eipä tuossa kuitenkaan ollut epäselvii tilanteita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kellonaika
Kaljamahat
Poissa
Sukupuoli:
|
jos ei video materiaalia ole eikä todistajia ollut paikalla screenshottien kera niin ottelun tulosta ei voi kukaan uskoa.
|
|
|
tallennettu
|
The King of Kaljamahat
|
|
|
Paras-POIKA123
Vieras
|