Mcboxer
Jäsen
Poissa
|
Onko meijän yhteisö täynnä kääpiöitä vai pullottaako enemmän kuin keskiverto suomalaisella? Nyt puhutaan koko kehon pituudesta!
Lisämausteena kommentoi alle tarkka pituus (ei dick, senki hornyt nörtit... tää ei oo mikään seuranhakupalsta). Entä minkä pituinen olisi täydellinen kumppanisi? Puhelinnumeroiden vaihto vain vanhempien luvalla.
Oma pituuteni 182 cm. Täydellinen kumppani noin 10 cm lyhyempi. Puhelinnumeroa saa kysyä yksityisviestillä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.01.17 - klo:00:40 kirjoittanut Mcboxer »
|
tallennettu
|
Boxx
|
|
|
pinkset
Naiset
Poissa
|
Heh...itehän oon keskiverto suomalaismuijaa pidempi....
Erittäin hyväksyvänä ja muita tuomitsematta tykkään et tässä tapauksessa mies ois yli 175. Voi se omena mätä olla vaikka koonsa puolesta suuhun passaiski...
|
|
|
tallennettu
|
6/5
|
|
|
kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
Armeijan alussa kun mitattiin nkin 182. Tiiä sit onko tullu sillosesta venähdettyä sentti pari mut 182-184 haarukkaan osuu.
MuijaIHANNE sit 173-179 tai 158-165. Ei sinänsä oo niin justiinsa et väliinputoajatkin voi laittaa numeroo tuleen. Yli 182cm ja alle 154cm katsotaan tapauskohtaisesti, joten laitathan tässä tilanteessa ensin kuvaa, ennenkuin sytäät minulle numerosi. Kiitos
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
pehmo
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
Oma pituuteni 182 cm. Täydellinen kumppani noin 10 cm lyhyempi. Puhelinnumeroa saa kysyä yksityisviestillä. Oih! Oon 174 cm, puhelinnumero löytyy yksityisviestistä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kellonaika
Kaljamahat
Poissa
Sukupuoli:
|
oottepas lyhyitä.. pinxx mitä mieltä oot lähes 2metrisistä (195cm)?
.. täydellinen kumppani on noin 20cm lyhyempi
|
|
|
tallennettu
|
The King of Kaljamahat
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
183, 10cm lyhyee
|
|
|
tallennettu
|
Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
|
|
|
pallosalama
F.L
Poissa
Sukupuoli:
PC ♥
|
Tulokset korreloi aika hyvin suomalaisten keskipituuden kanssa
Oon pätkä (175)
|
|
|
tallennettu
|
(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415 There must be a game. If there is no game there is nothing for me. [22:48] <@Adju> oon robotti Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät <Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä <mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans 1986 - No brave new world, no brave new world. 2000 - A brave new world, in a brave new worldjeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
|
|
|
Mcboxer
Jäsen
Poissa
|
Oih! Oon 174 cm, puhelinnumero löytyy yksityisviestistä! En löytänyt
|
|
|
tallennettu
|
Boxx
|
|
|
Chess
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
Veli Hopea
|
175. Oli onneks aikanen kasvupyrähdys et sain pari vuotta nauttia luokan pisimpänä olemisesta
|
|
|
tallennettu
|
SatQ-MunQ: 2-0 Johtaja väittelee Satqn voittoon
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Mulla on 175-senttinen (vaimo). Mut ei sillä pituudella niin merkitystä ole. Itehän oon 185 ja mulla on ollut fantasioita niin kääpiöistä kuin amazoneistakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pinkset
Naiset
Poissa
|
pinxx mitä mieltä oot lähes 2metrisistä (195cm)?
Jokanen lisäsenttihän on plussaa, tietty jos on liia pitkä ni on siinäki omat ongelmansa... Alle 2m on ihan hyvä, jatkoon.
|
|
|
tallennettu
|
6/5
|
|
|
paras poika123
Jäsen
Poissa
|
Ootte äijät tyhmii ku haluutte lyhyitä muijia isot ja vahvat dominoi luonnossa haluutte siis et lapsenne jyrätää ootte tyhmii ok?
Ite 178 ja muija 175 ja kyllä kelpaa saa aika paljon etui ku muija lähes samanpituinen kysykää ihmees millassii saatan pistää yksäril. (Myös puhelinnumeron voi saada kunhan antaa kattavat perusteet)
Muijan pituudel ei oikeesti ees välii kuha se on sujut sen kanssa ja sama koskee ukkoiki. Totta kai itteää pitempi muija ei oo varmaa kellekää kiva mut niihi harvemmi ihastutaankin or??
|
|
|
tallennettu
|
Pelle
|
|
|
ihiiri!
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Ootte äijät tyhmii ku haluutte lyhyitä muijia isot ja vahvat dominoi luonnossa haluutte siis et lapsenne jyrätää ootte tyhmii ok?
Ite 178
Tässäkö se syy olikin miksi oot mitä oot? Tuon palopuheen jälkeen kehtasit viellä pituutesi laittaa...
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.01.17 - klo:21:50 kirjoittanut ihiiri! »
|
tallennettu
|
|
|
|
paras poika123
Jäsen
Poissa
|
Mitä tarkoitat tolla tyhmemmät tuski ymmärtää Ps valitettavaa jos tekstini herättää tunteita mut se on vaa sen tarkoitus aika harmillista jos ton puheen jälkeen en sais ilmottaa pituuttani sil vastasin vaa tehtävänantoon ja luulis et ihmisil on oikeus olla jonkin pituinen vaik sanooki jotain??
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.01.17 - klo:22:11 kirjoittanut paras poika123 »
|
tallennettu
|
Pelle
|
|
|
piisu
Jäsen
Poissa
Herrasmiesfilosofi
|
Olettepa pitkiä. Täällä lyhyyttä 174cm.
Pituudella on väliä. Minä esimerkiksi en koe vetoa itseäni pidempiin naisiin, en sitten ollenkaan. Uskon useimpien alitajuntaisesti ajattelevan, että naisen kuuluu olla lyhyempi ja sirompi kuin mies. Tämä lienee evoluution ja teknologian kehityksen aikaansaama lopputulema. On hyvä, että meitä on moneksi. Toiset haluaa naisen olevan dominoiva jättiläinen (pitäähän pitkille naisillekkin olla ottajansa jotta lisäännymme maksimaalisella tehokkuudella) ja toiset (useimmat) eivät.
|
|
|
tallennettu
|
~Melilosvolotta~
Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
|
|
|
|