Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
03.06.24 - klo:15:40

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Palautetopic Teng's magazinelle
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Palautetopic Teng's magazinelle  (Luettu 57906 kertaa)
VVL 01
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 219


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #165 : 02.09.16 - klo:12:32 »

mua voi haastatella vai haastattelitko jo mua siin jutus?
tallennettu

Säbääjä

Rambo-> B.F.B -> D2ve -> -BS- -> Burn! -> Nokka  -> C.N.D -> Rotta -> stUka -> Anal-> Dove
Thamlen
Vieras
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #166 : 02.09.16 - klo:13:57 »

Minäkim voin olla haasta teltava.

E: Myös visu haluaa haastateltavaksi: 'poistuneen reissaajan näkökulma'.
« Viimeksi muokattu: 02.09.16 - klo:14:31 kirjoittanut Thamlen » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #167 : 03.09.16 - klo:11:35 »

Selvä, loistava juttu. Pyrin laittamaan viikonlopun aikana koko kolmikolle ja muutamalle muulle kysymyksiä. Laitan siis ihan uusia uteluja VVL.
tallennettu
pehmo
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 353


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #168 : 03.09.16 - klo:21:52 »

Missä viipyy TyQ -joukkuearvio?
Kuvittelin aamupäivästä näkeväni sellaisen, mutta se osoittautui illuusioksi.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #169 : 04.09.16 - klo:10:20 »

Ehdin jo julkaista TyQin arvion, mutta luettuani tekstin vielä kertaalleen lävitse päädyin siihen lopputulemaan että tylytykseni teitä kohtaan meni turhan pitkälle.
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #170 : 04.09.16 - klo:21:27 »

missä mun antamat kommentit :///
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #171 : 04.09.16 - klo:21:29 »

missä mun antamat kommentit :///
ne tulee vikassa osassa. en voi julkaista niitä ennen ku oon saanu yhen henkilön kanssa sovittua detaljit.
tallennettu
larry
Vieras
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #172 : 05.09.16 - klo:20:12 »

Hirveesti tullu sylkyä siitä miten joku Jorma tai Koopa on saanut pojoja kotiin, joten selvennän nyt ainakin omalta osaltani sitä, miksi hän on ottanut niin kirkkaan aikakautensa johdon.

Tällainen opastus annettiin:
Lainaus
LUE SEURAAVA:
Arvostele seuraavat pelaajat antamalla heille kokonaistaso välillä 50 ja 99. Anna kokonaistaso henkilön uran huippuhetken (vähintään joitakin kuukausia kestänyt) mukaan. Mikäli et jostain syystä koe kykeneväsi arvioimaan henkilöä, jätä se mielummin välistä. Painota haluamallasi tavalla virallisia pelejä suhteessa hupitaistoihin. Halutessasi saat kirjoittaa henkilöstä arvion/muistelon. Vastaukset julkaistaan nimettömänä.

Anna kokonaistaso henkilön uran huippuhetken (vähintään joitakin kuukausia kestänyt) mukaan.

Aikansa mukaan taso on todella ollut aivan huippua hipova. Tätä olen koittanut itse painottaa. Ottaen vielä huomioon että 2006-2007 pelaajia oli kymmenenkertainen määrä tämänhetkiseen verrattuna, oli silloin jopa vaikeampi erottua aikansa parhaista.

Ei urheilupiireissäkään vaihdeta jotain vuoden 1994 tasolaskuja sen mukaan, että nyt tähän päivään mennessä on tapahtunut järkyttävä muutos siihen, miten peliä pelataan, vaan ränGGG on annettu sen päivän standardeilla.

Olen kuitenkin ennenkin sanonut myös sen (useaan otteeseen mind you), että listaus on aika pöhkö juuri tämän asian vuoksi. Ei me oikeasti voitaisi verrata vuoden 2007 -2pac-ia vuoden 2016 ifreettiin.
tallennettu
Mcboxer
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 400


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #173 : 05.09.16 - klo:20:13 »

hymyilyttää
tallennettu

Boxx
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #174 : 22.09.16 - klo:19:05 »

Oli oikein mukava lukea asiallisia vastauksia ifreetiltä asiallisiin kysymyksiin, propsit siis sekä
haastattelun tekijälle että vastaanottajalle(viimeistä kappaletta lukuunottamatta)
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #175 : 04.10.16 - klo:16:01 »

"Yksilöanalyysi: Analilla oli rutkasti enemmän epäonnistujia kuin onnistujia. Jälkimmäiseen kategoriaan voidaan heti lokeroida VVL 01 ja WäZ, jotka jättivät klaanin hädän hetkellä."

Millä tavalla klaanin jättäminen teki singelehden mielestä näistä onnistujia?
tallennettu

Valkoistentekijä
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #176 : 04.10.16 - klo:16:06 »

Erittäin kiusallinen virhe
tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #177 : 06.10.16 - klo:22:28 »

Oho, kaikkiko tyrmäsi Tengin lemppariartistin? Sori, mä olin hieman ilkee.  Itkee

Eveliinalta muistan vain sen yhteistyöbiisin, joka oli toinen versio jo aiemmin tehdystä kappaleesta, eikä siinä ollut mitään uutta. Mutta kiva, että oot löytänyt uuden artistin TenG. Äläkä välitä, jos kukaan muu ei arvosta löytöäsi, jookos? Hymyilee
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
larry
Vieras
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #178 : 06.10.16 - klo:23:32 »

Koska tulee loput klaanien jälkipuinnit?? Ep&#228;varma
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #179 : 07.10.16 - klo:10:01 »

Oho, kaikkiko tyrmäsi Tengin lemppariartistin? Sori, mä olin hieman ilkee.  Itkee

Eveliinalta muistan vain sen yhteistyöbiisin, joka oli toinen versio jo aiemmin tehdystä kappaleesta, eikä siinä ollut mitään uutta. Mutta kiva, että oot löytänyt uuden artistin TenG. Äläkä välitä, jos kukaan muu ei arvosta löytöäsi, jookos? Hymyilee
Näin pääsi ikävä kyllä käymään. Onneksi olen kuitenkin päässyt kokemaan viimeaikoina asteen enemmän miten surulliseen toimintaan ihmismieli kykenee kateuspäissään, joten osaan suhtautua tilanteeseen kypsästi. En siis anna ala-arvoisten haukkujen valtakunnan top 3-artistia kohtaan häiritä, vaan kuuntelen Eveä jatkossa entistäkin ylpeämpänä. Kiitos kuitenkin tuestasi, aion todellakin toimia ohjeittesi mukaisesti.

Tässä muuten vielä yksityisviesti, jonka vastaanotin eilen aamulla.

Moi!

Jouduin haukkumaan Eveliinaa, koska haluan olla yhtä kovan jätkän maineessa kuin ifreetti. Todellisuudessa Eveliina on suurenmoinen artisti, joka saa aina tanssijalkani vipattamaan kun kuulen hänen hennon äänensä Vaasan yöelämässä. Hän saa minut tuntemaan itseni jälleen nuoreksi ja vetreäksi, ja se on tunne, jota en ole sen koommin päässyt läpikäymään sitten 80 -luvun kun pelasin Kärppien C-junioreissa kolmosketjun laitahyökkääjänä.

Ps. Tuletko uuteen joukkueeseeni Fashion Boys (tagi FaBo). Fashion Boyssa ovat mukana lisäkseni duff-beer, ifreetti ja Verno. Saat 20 pelimerkkiä ja Kärppien pelipaidan nimikirjoituksellani jos tulet. Takaan, että saat olla ykkössentterimme.

Ystävällisin terveisin
pehmo

Koska tulee loput klaanien jälkipuinnit?? Ep&#228;varma
Yritän saada ne aikaan tänään päivällä, mutta en mee sanomaan varmaksi.
« Viimeksi muokattu: 07.10.16 - klo:12:06 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024