Oho, kaikkiko tyrmäsi Tengin lemppariartistin? Sori, mä olin hieman ilkee.
Eveliinalta muistan vain sen yhteistyöbiisin, joka oli toinen versio jo aiemmin tehdystä kappaleesta, eikä siinä ollut mitään uutta. Mutta kiva, että oot löytänyt uuden artistin TenG. Äläkä välitä, jos kukaan muu ei arvosta löytöäsi, jookos?
Näin pääsi ikävä kyllä käymään. Onneksi olen kuitenkin päässyt kokemaan viimeaikoina asteen enemmän miten surulliseen toimintaan ihmismieli kykenee kateuspäissään, joten osaan suhtautua tilanteeseen kypsästi. En siis anna ala-arvoisten haukkujen valtakunnan top 3-artistia kohtaan häiritä, vaan kuuntelen Eveä jatkossa entistäkin ylpeämpänä. Kiitos kuitenkin tuestasi, aion todellakin toimia ohjeittesi mukaisesti.
Tässä muuten vielä yksityisviesti, jonka vastaanotin eilen aamulla.
Moi!
Jouduin haukkumaan Eveliinaa, koska haluan olla yhtä kovan jätkän maineessa kuin ifreetti. Todellisuudessa Eveliina on suurenmoinen artisti, joka saa aina tanssijalkani vipattamaan kun kuulen hänen hennon äänensä Vaasan yöelämässä. Hän saa minut tuntemaan itseni jälleen nuoreksi ja vetreäksi, ja se on tunne, jota en ole sen koommin päässyt läpikäymään sitten 80 -luvun kun pelasin Kärppien C-junioreissa kolmosketjun laitahyökkääjänä.
Ps. Tuletko uuteen joukkueeseeni Fashion Boys (tagi FaBo). Fashion Boyssa ovat mukana lisäkseni duff-beer, ifreetti ja Verno. Saat 20 pelimerkkiä ja Kärppien pelipaidan nimikirjoituksellani jos tulet. Takaan, että saat olla ykkössentterimme.
Ystävällisin terveisin
pehmo
Koska tulee loput klaanien jälkipuinnit??
Yritän saada ne aikaan tänään päivällä, mutta en mee sanomaan varmaksi.