generitor
Vieras
|
EDIT:Kun paina ensin raportissa ctrl+a ja ctrl+c
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jojo3
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Huh, huh kyllä nuo viljakylät menee nopeesti suunniteltu paikkani vallattiin jo . *e* vai pitäisköhän noudattaa hessin neuvoa ja oma yhdyskunta vaan korpeen? Kokemusta on. s3 naapurissa 15cropsu, ensin liittolainen valtasi sen, ja sitten kun hän poisti tilinsä rupesin kouluttamaan uudisasukkaita. Mutta eikös siihen taas joku änkenyt Ruotsin speedillä kanssa naapurissa 15cropsu, ja sitten yksi toinen suomalainen änki siihen
|
|
|
tallennettu
|
NWP
|
|
|
jojo3
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Noniin, mun kolme uudisasukasta speedillä tapettu. Pitää varmaan liitto hommata tai sit lopata, kaikki farmaa
|
|
|
tallennettu
|
NWP
|
|
|
|
generitor
Vieras
|
Tuli vaan mieleen että kuinka saan tehtyä s3 uuden kylän jos joku tyyppi hyökkii 5 kertaa päivässä vai pitäiskö vaan tehä uus tyyppi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Tuli vaan mieleen että kuinka saan tehtyä s3 uuden kylän jos joku tyyppi hyökkii 5 kertaa päivässä vai pitäiskö vaan tehä uus tyyppi Kannattaisi liitto hommata ja joku pakkiansa väsätä. Muuten vaan kätköö jos ei muu auta, ja kun osa u-asukkaista valmiita niin öisin vaan nukkumaan naapurille sekä sama koskee solttuja myös. Koht saan vallattua itse sellaisen 500 asukkaan kylän mutta turhan ison vaivan näin. Meni lähes kaikki Imperiaanit ja Ceasarit mutta onneksi sain liittolaisilta apua jotka tuhosivat loput hänen solttunsa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
generitor
Vieras
|
Kannattaisi liitto hommata ja joku pakkiansa väsätä. Muuten vaan kätköö jos ei muu auta, ja kun osa u-asukkaista valmiita niin öisin vaan nukkumaan naapurille sekä sama koskee solttuja myös.
Koht saan vallattua itse sellaisen 500 asukkaan kylän mutta turhan ison vaivan näin. Meni lähes kaikki Imperiaanit ja Ceasarit mutta onneksi sain liittolaisilta apua jotka tuhosivat loput hänen solttunsa.
Hmm kyllä mulla liitto on mutta ei se oikeen auta jos toisella on 2609 asukasta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
2pac is the best
Vieras
|
reps mua raidata s4 100 nuijjal eikä oo kätköi prkl
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.09.07 - klo:13:37 kirjoittanut 2pac is the best »
|
tallennettu
|
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Hmm kyllä mulla liitto on mutta ei se oikeen auta jos toisella on 2609 asukasta Neuvottele, tarjoa yksi tuntituotanto päivässä. Jos se ei auta mainitse uuden kylän perustaminen ja että sen ajaksi jättäisi rauhaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jers1
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
-
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.04.20 - klo:23:07 kirjoittanut jers1 »
|
tallennettu
|
|
|
|
larry
Vieras
|
Ruotsin travianin serveri 4 alkaa huomenna, jos kiinnostaa tulla Suomi-liittoumaan mukaan, rekkailkaa tänne. Ja lukekaa myös tämä.Tilit tulisi aktivoida huomenna 16.15, ilmansuuntana koillinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jojo3
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Kuules lätty mä en normiservuja ennen joulua alota, mutta Ruotsin speedillä parhaimmalla maailmanihme tasolla 86, että se alkaa pian alusta. Mentäis sinne mielummin. Mulla on tällä hetkellä siellä tunnus, reilu tuhat asukasta ja neljä kylää. Yllättävän hyvin menee.
|
|
|
tallennettu
|
NWP
|
|
|
larry
Vieras
|
Kuules lätty mä en normiservuja ennen joulua alota, mutta Ruotsin speedillä parhaimmalla maailmanihme tasolla 86, että se alkaa pian alusta. Mentäis sinne mielummin. Mulla on tällä hetkellä siellä tunnus, reilu tuhat asukasta ja neljä kylää. Yllättävän hyvin menee.
Tuonne on menossa muitakin suomalaisia, siks mä olen sinne menossa. Nyt on ~30 pelaajaa koossa, ja lisää kaipaisivat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mersu
Vieras
|
Tuonne on menossa muitakin suomalaisia, siks mä olen sinne menossa. Nyt on ~30 pelaajaa koossa, ja lisää kaipaisivat. Mäki voisin ehk tulla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jojo3
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Noniin, s3 naapuri (liitto Oz) ottanu tavotteeks pistää mun ykköskylä alas Asukasluku laskenu vaan 300 Kakkoskylässä virka-asunto nousussa että saan nopeesti kolmannen kylän jonnekki korpeen, niin voin siellä alottaa uuden elämän
|
|
|
tallennettu
|
NWP
|
|
|
|