MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Joku väistäny hämyn
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
Avento
Vieras
|
S3 saa tulla koittamaan, sijoitus on tällä hetkellä satasen väärällä puolella, kattoo jos tuossa ensi viikolla vaikka valloittelisi jonkun kylän niin pääsis tuonne top100:aan. Sijoitus siellä tilastoissa ei kerro mitään, kun ne asukkaat ei ketään hengiltä saa. (muuta, kuin sillä tavalla, että syövät liikaa pullaa ja tappavat sotilaat) sotilaat voiton ratkaisee. Simcityn saa Prismasta hintaan 9.90€
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hess
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Sijoitus siellä tilastoissa ei kerro mitään, kun ne asukkaat ei ketään hengiltä saa. (muuta, kuin sillä tavalla, että syövät liikaa pullaa ja tappavat sotilaat) sotilaat voiton ratkaisee. Simcityn saa Prismasta hintaan 9.90€ Joo on proksulla tainnu mennä ihan simssailuksi koko s3:n, varsinkin puolustus rankin perusteella... Hyökkitilastossa näköjään taistelee lurjuksen kanssa paremmuudesta
|
|
|
tallennettu
|
F-18
|
|
|
Avento
Vieras
|
Joo on proksulla tainnu mennä ihan simssailuksi koko s3:n, varsinkin puolustus rankin perusteella... Hyökkitilastossa näköjään taistelee lurjuksen kanssa paremmuudesta Jee, oon kummankin eellä hyökkitilastoissa vaikka vähiten asukkaita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velociraptori
Vieras
|
Stnanana, mult meinaa lähtee kakoskylä toisen pelaajan mukaan speedyl... Asukkiluku putoo kivasti ;S
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
proksu
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Jee, oon kummankin eellä hyökkitilastoissa vaikka vähiten asukkaita. Niinhän se seiniin juoksemalla hyökkipisteet nousee Ja mitä simssailuun tulee, niin puhu vain omasta puolestasi. Nyt on pari viime viikkoa tullut vain hämyjä perille, mutta ei tää mun osalta ole simcitya ollut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avento
Vieras
|
Niinhän se seiniin juoksemalla hyökkipisteet nousee Ja mitä simssailuun tulee, niin puhu vain omasta puolestasi. Nyt on pari viime viikkoa tullut vain hämyjä perille, mutta ei tää mun osalta ole simcitya ollut. En mä seiniin joukkoja juoksuta, koska ei löydy niin isoa seinää mihin joukkoni kaatuu. Enkä mä ainaskaan ole laittanut ainuttakaan hämyä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
proksu
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Niin tietenkin Ja juu, siis tarkoitin että omaan kylääni ei ole muut uskaltanut lähiaikoina kun yksittäiset tyypit. Naapurusto alkaa kyllä olla kohtalaisen siivottu isoista uhista. (tälläkin hetkellä pari hyökkäystä kyliin tulossa)
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.07 - klo:17:32 kirjoittanut proksu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Avento
Vieras
|
Niin tietenkin Ja juu, siis tarkoitin että omaan kylääni ei ole muut uskaltanut lähiaikoina kun yksittäiset tyypit. Naapurusto alkaa kyllä olla kohtalaisen siivottu isoista uhista. (tälläkin hetkellä pari hyökkäystä kyliin tulossa) Mulle ei uskalleta hämyjäkään laittaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jers1
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Suuri hehkutuskilpailu, stay tuned.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
2pac is the best
Vieras
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.07 - klo:00:47 kirjoittanut 2pac is the best »
|
tallennettu
|
|
|
|
jojo3
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Mitämitä, Inv vie voiton Eihän tuo paljon hehkutettu SuMu näytä pärjäävän
|
|
|
tallennettu
|
NWP
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
SuMu = Farmiliitto täynnä myyriä.
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
FIN-arvoitus
F.L
Poissa
Sukupuoli:
YAY!!
|
Inv= joukko Isoja. Noob. Vamestajia. jotka ei osaa kunnioittaa pelin alussa sovittuja rauhan sopimuksia.
|
|
|
tallennettu
|
/\/\/\ /\/\/\ /\/\/\ ```` ````` ````
Tree Kroonor...
|
|
|
hess
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Eihän tuo paljon hehkutettu SuMu näytä pärjäävän Vastahan me tänään aloitettiin = ) SuMu = Farmiliitto täynnä myyriä.
Öö kerro jotain uutta? Munkin kaikki farmit on SuMussa, ei tosin oo haitannut mun menoo millään lailla. Onneks on ~20 siipee, niin on muillakin liitoilla tekemistä
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.07 - klo:16:45 kirjoittanut hess »
|
tallennettu
|
F-18
|
|
|
|