Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.10.24 - klo:01:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat uutiset
| | | |-+  Munkkiliigan vuosi 2011
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Munkkiliigan vuosi 2011  (Luettu 11108 kertaa)
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Munkkiliigan vuosi 2011
« : 06.01.11 - klo:12:41 »

Ai niin, semmoistahan ei enää ole.  Iskee silmää

Aktiivisista liigapeleistä tällä tasolla on vierähtänyt jo melkoisesti aikaa. Munkkiliigaa pyöritettiin välillä hyvässä harmoniassa - välillä jotain sinnepäin. Jos ajattelee liigamme historiaa, on aika kiittää vielä näin jo haudan takaa seuraavia, sivuillammekin mainittuja nimimerkkejä:

teekkari -nettisivujen ulkoasun luoja ja php-koodaaja
polo -sisäpiiri tietää
Mazeman -liigataulukon luoja
Proksu -Edellinen sivuston ylläpitäjä
Latesofi -Edellinen sivuston ylläpitäjä

Haluan itse kiittää ja pyytää anteeksi liigan nykytilaa. Aktiivisuus ei riitä pyörittämään tämän suuruista liigaa. En ole käynyt edes lentokonepelin aulassa haistelemassa tunnelmia hetkeen, mutta jos jonain kauniina päivänä "vanhukset" kokoontuisivat vielä pelaamaan yhdessä lentukkaa for the old times. Uskon, että esimerkiksi Latesofilla(kyllä hänet jostain löytää), Proksulla, Lurrilla, Adjulla, meillä "nykyisillä" admineilla, Larrylla ymymym. löytyisi vielä aikaa ja halua edes kerran.

Oma ympyräni sulkeutuu tähän jeesusteluviestiin,
Apple
tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #1 : 11.02.11 - klo:22:38 »

Jaha tällainenkin aihe täällä. Milloinkohan olen viimeksi täällä käynyt. Jotain spämmiä tullut joltain botilta (?) jotka joutuu poistamaan. Päälle 130 viestiä. Huoh.


Mutta joo, aika ei ole koskaan ollutkaan minulle mikään ongelma. Motivaatio oli, mutta kyllä nyt halua pelaamiseen löytyis, mutta eihän siellä ole enää paljon ketään. Siispä kannatan vanhusten kokoontumista vielä kerran.

Minusta sinun ei kyllä tarvitsis anteeks pyytää mitään. Kyllä tämä kuoleminen on ollut ihan kaikkien vika. Suurimpana tekijänä yleisen aktiivisuuden tipahtaminen: Kukaan ei jaksanut enää lentokonepeliä. En edes minä.

PS. En kyllä suoraan sanottuna usko että latesofia löytää enää mistään. Muut kyllä löytyvät, larrystä en tosin tiedä.
tallennettu
Kiekkolordi
ALKO

Poissa Poissa

Viestejä: 43



Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #2 : 20.02.11 - klo:22:15 »

Kannatan, mutta mistä nämä löytää? D:
tallennettu

Olen ehkä hidas, mutta reilusti edelläsi Iskee silmää
R-ankka
Vieras
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #3 : 23.02.11 - klo:22:29 »

ex-Munq vs ex-DnZ gogogo?

Tai ehkä vielä yksi ja samalla viimeinen kausi liigaa vielä?
« Viimeksi muokattu: 23.02.11 - klo:22:31 kirjoittanut R-ankka » tallennettu
Banaani
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 126

F.L


Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #4 : 11.03.11 - klo:22:24 »

Nykyiseinä sekä entisenä pelaajana liigan takaisin tulo olisi loistavaa. Onhan tuossa jonkinlainen liiga pystyssä mutta kukaan ei tee mitään sen hyväksi tai haasta klaaneja peleihin... Pelaajia tulee kunhan vanhoja saadaan myös mukaan joita varmasti tulee jos munkkiliiga avautuisi jälleen. Pelithän pitää kierroksia olla kun nykyajan "kuninkaat" eivät jatkuvaa osaa eikä uskalla..
tallennettu

No jo on ihme säätäjä
proksu
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 56


Profiili WWW
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #5 : 13.03.11 - klo:19:39 »

Sain muuten tänää klaanisotahaasteen y-viestillä, jonka vuoksi ajattelin tsekata tilanteen täälläpäin.

Latesofista sen verran, että jotain olen häiskästä kuullut tässä jokin aika sitten ohimennen, mutta pelaamaan - tuskin. Ajasta ei ole minullakaan kyse, mutta se into pelata on kyllä edelleen aika olematon. Kyllä minä syytän Aapelia siitä, että lentokonepeli hyljättiin, ainakin omalla kohdalla tilanne on se, että jos homma ei uusiudu tai sitä ei edes yritetä elävöittää, niin en minä jaksa.
tallennettu

Hei, olen Proksu.
Banaani
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 126

F.L


Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #6 : 14.03.11 - klo:18:23 »

no onhan nuo nyt vähän tännekkin päin vastailleet ja katelleet kun pelaajia on taas tullut pari lisää... en sitten jatkosta tiedä yhtään mutta uudistuksia sun muita toivoen  Epävarma ja vanhoja pelaajia toki  Iskee silmää
tallennettu

No jo on ihme säätäjä
Larens
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 206


Vuoden Nestetankkaaja 2012, 2013


Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #7 : 15.03.11 - klo:15:18 »

Iha mielenkiintoiselta kuulostaa itsekin tulin vahingossa katsomaan mitä täällä nykyään on...
tallennettu

AML-club-->eXe-->F2kke-->Fokke-->vuodet 2009-2011 taukoa-->Dove-->TyQ-X-->ALKO-->Dove-->D2ve-->Dove
(Muita en muista)
Tengsinge
Vieras
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #8 : 23.03.11 - klo:17:47 »

Ihan piti rekistyröityä uusiksi, päässy jostain syystä vanha salasana unohtumaan.

Liigaa vaan kevääksi ylös mikäli oikeasti kiinostusta löytyy. Ei siinä mitään häviä. Eiköhän osa palaisi mikäli kunnon liigatoimintaa taas olisi, ja luotan siihen että uusiakin pelaajia on.  Pyörittää silmiään
tallennettu
Banaani
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 126

F.L


Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #9 : 23.03.11 - klo:17:53 »

onhan niitä ja tuo legendaliiga pystyssäki on mutta ei kovin aktiivinen ole vaikka neljä klaania siihen kuuluukin... Pelejä kun itse haastetaan eikä pakoteta... ^^
tallennettu

No jo on ihme säätäjä
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #10 : 29.03.11 - klo:23:15 »

ex-Munq vs ex-DnZ gogogo?

Tai ehkä vielä yksi ja samalla viimeinen kausi liigaa vielä?

ex? Iskee silmää MunQ on aina ollut olemassa vuodesta 2005. DnZ:n tilasta en kyllä tiedä.

Mutta joo, jos oikeesti porukkaa kiinnostaa pelailla niin eipä se asia korjaannu tässä itkemällä. Kysykää klaaninne pelaajilta nappaisko taas pelata. Jos ei ny liigaa uudestaa saada pystyy (vaikka sekin olisi hienoa, on tässä tarpeeks hiljaiseloa vietetty), nii kuitenki ees jotai kunnon klaanimatseja tai pelejä ees ylipäätään. Kuten teng sanoi, eipä siinä mitään häviä. Yritetään edes.

edit: Enpä ees muistakaan ketä MunQissa on. Jusse nyt ainaki ja sehä onki heti valmis. Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 29.03.11 - klo:23:16 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #11 : 30.03.11 - klo:13:18 »

Kyllä tuohon liigaan pelaajia tulisi, ainakin luulen niin.
tallennettu

The King of Kaljamahat
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #12 : 30.03.11 - klo:13:19 »

Legendaliigassa into hieman loppunut, koska Hedgehog ei oikein jaksa pelata lentokkaa, eikä pitää Legendaliigaa pystyssä.
tallennettu

The King of Kaljamahat
Avento
Vieras
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #13 : 30.03.11 - klo:17:49 »

Moro!

Viime käynnistä oli niin pitkä aika, että salasanakin oli unohtunut.  Voishan tuota lentokkaa viel kokeilla pelailla, jos 'vanhuksilta' löytyis intoa. Suurin osa vanhoista tutuista ei ollut käynyt edes Aapelissa tämän vuoden puolella, tosin en minäkään kovin monesti.  Hymyilee leveästi

Tosiaan niinku Adju ja Teng sano, voitas kokeilla jotain pelejä saaha pystyyn? Joku aika pitäs sopia ja katsoa löytyykö innostusta enää. Tosin tätä foorumia ei taida kovin moni seurata..
« Viimeksi muokattu: 30.03.11 - klo:17:53 kirjoittanut Avento » tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Munkkiliigan vuosi 2011
« Vastaus #14 : 30.03.11 - klo:22:44 »

Jaah avekin elossa. Enpä ookkaa kuullu susta aikoihin. Vuosiako siitä jo on? Hymyilee Ala käyttää mesee tai jotain nii käy elo helpommaksi.

Unrik on kans messissä. Avekin mukaan. Vois melkeen jo sanoa et MunQ on taas iskussa. Hymyilee Hopihop muutkin herättelee niitä jätkiä ja järjestetään munkkiliigan uusi tuleminen. Cool
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024