Oon vaa kurvikas. Mut en jaksa tääl jatkaa jankkaust täst -- kauneus on kattoja silmis ja kerta muutenki kattelet miehii ni eipä sun vois olettaa naisen päälle ymmärtävän mitään
Että sinne meni sekin sitten.
Kuten sanoin kurvit ei ole niitä makkoroiden määriä mahassa
Aivan väärin, sillä en katso naisia vain seksiobjekteina osaan katsoa heitä ihan eri näkökulmasta. Enkä vaan sano kaikkia kauniiksi. Tietysti toikin on, että kaikki pitää eriasioista, mut musta toi sanonta on niin paska.
Lenkki on minimissään sen 5 km hölkkää + n. kilometrin spurttiosuus. Toki asiaan vaikuttaa se, kuinka usein käy. Ite kerkeen max. 3x viikossa.
Käyn salilla, mutta sitä ennen en syö suklaakakkuja yms. koska en usko pakkotoistoon.com.
Oon nollakoon ihminen, koska en käytä vaatteita - suosittelen kaikkia muitakin kokeilemaan, jotka haluu pudottaa painoo =)
Mun oma mielipide kunnon lenkkiin on, että siinä menee n. 45min. Se riippuu sitten siitä minkälaisessa kunnossa olet ja miten raskaasti otat. Ite käyn näin ollen sellasella 8-10km lenkillä ja just joku 1km spurttiosuus. Ite pidän salilla käyntiä niin naurettavana puuhana ja siellä nostellaan niitä puntteja, että aijjai se haba kädessä kasvaa mutta ei niistä hepuista oo muuten mihinkään. Kestävyyskunto on se mitä minä arvostan.