Potkin tämän jo näin aikasessa vaiheessa tulille koska voin! : )) Kuka estää alkamasta lottoamaan nyt jo tämän kierroksen tuloksia?
Ensimmäinen kierroksen peli pelataan jo 8.1, samaan aikaan myös donitsit hoitavat rästipelinsä alta pois joten eiköhän senkin pelin tulosveikkaukset (jos niissä veikattavaa edes on..
) vois heittää samaan syssyyn. ^^
8.1 pelattavat pelit ja mun veikkaukset niist:DnZ-D&P: 4-1. Eiköhän me onnistuta yks erä vaan jotenki kämmäämään ku ollaan lomailtu ja muuta hauskaa. Varmaan se erä jossa minä pelaan niin tullaan kämmäämään kun kaadan koko touhun. :'D Tai jos pelaan useemman erän ni voi olla että hävitäänki mun takia... o.-" Myöskin se ettei fisunen tule pääsemään peliin heikentää meidän murskavoiton mahdollisuuksia, D&P:n riveissä on kuitenkin ihan hyviä yksilösuorittajia, mutta tiimipeli on heilllä vielä hakusessaan.
F.L - Dash: 4-1 tämäkin, vaikka F.L onkin kova niin Dash esitti sellasta settiä MunQia vastaan että kyllä he erän saavat, ehkä jopa kaksi.
15.1 pelattavat pelit ja mun veikkaukset niist:KKK1 - T.F.C: 5-0, ei mitään saumaa T.F.Cllä, anteeks vaan.
MunQ-DnZ: 5-0. Ei mitään saumaa meillä, siks toiseks minä en tule pelaamaan joten ehkä tuurilla onnistutaan olemaan häviämättä kahdellatuhannella pisteellä tai enemmän.
Jos pelaisin niin varmaan hävittäs niin pahasti että ei mitään älyä. Fisu ei myöskään tähän peliin pääse joten YVerämme tullaan häviämään ihan kunnolla for sure.
F.B-D&P: 5-0, tämä on aivan liian selkee peli myöskin. D&Pllä ei mitää saumaa Bastardseille joita G ruoskii ja välillä tarjoo kirvestäkin.
Inb4 joku tulee mulle urputtaa siit et ajattelen itestäni tällee. Nii se vaa on, nähty juttu.