Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
28.06.24 - klo:09:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Lentokonepeli
| | |-+  Kynsien tärkeys
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Mikä on ihanteellinen pituus kynsille pelatessa?
<1cm - 23 (54.8%)
1 cm - 8 (19%)
2 cm - 3 (7.1%)
3 cm - 3 (7.1%)
>3 cm - 5 (11.9%)
äänestäjiä yhteensä: 30

Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kynsien tärkeys  (Luettu 4065 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Kynsien tärkeys
« : 06.02.12 - klo:01:20 »

Kynsien pituus, on ehdottomasti tärkeimpiä asioita, kun pyritään mahdollisimman hyvään peliin. Liian lyhyet ne eivät voi olla, sillä se tuntuisi sormissa todella inhottavalta. Tärkeämpää on tosin, ettei niitä päästä pitkiksi. Pitkät kynnet ovat todella pahasti edessä, kun tehdään äkillisiä käännöksiä ja ammutaan vastustajia alas.

Välitie on siis löydettävä, mikä voi olla useasti vaikeaa. Itse olen turvautunut sellaiseen, että leikkaan kynnet paria päivää ennen tärkeää ottelua. Näin ehdin mukautua hieman pituuteen, eivätkä ne ole mahdottoman pitkät. Lentokonepeli on mäkihypyn tapaan hyvin paljon kiinni varusteista. Siinä missä siinä käytetään huoltajia katsomassa että suksi kulkee, pitäisi tässä pelissä olla jokua huolehtimassa tästä tärkeästä asiasta. Koska sellaisia ei ole, näyttelevät pelaajat erittäin suurta roolia tässäkin suhteessa.
tallennettu
ääliö94
F.L

Poissa Poissa

Viestejä: 42



Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #1 : 06.02.12 - klo:01:45 »

Itse käyn manikyyrissä yleensä aina pelipäivänä. Pedikyristini Heidi saa aina todella napakan tuntuman jokaiseen kynteen! Niin ja kynsien väri tosiaan on ympäri vuoden punainen.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #2 : 06.02.12 - klo:01:53 »

Itse käyn manikyyrissä yleensä aina pelipäivänä. Pedikyristini Heidi saa aina todella napakan tuntuman jokaiseen kynteen! Niin ja kynsien väri tosiaan on ympäri vuoden punainen.
Ihan kokeilemisen arvoinen ehdotus, pitää miettiä, jos ensi kaudella ottaisi kokeiluun noinkin rohkean tavan. Ainoa asia mikä huolettaa, on että tuntuma katoaisi noin. Joka kerta pelatessa, olisi eri kerros lakkaa päällä, joten mitenköhän noin käytännössä onnistuisi?
tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #3 : 06.02.12 - klo:08:07 »

Lasken kynsiviilan ns. perustarpeeksi, eli sellanen on aina mukana, mihin tahansa meenkin. Tästä johtuen kynnet on aina hyvässä kunnossa pelattaessa. Cool
tallennettu
ääliö94
F.L

Poissa Poissa

Viestejä: 42



Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #4 : 06.02.12 - klo:12:03 »

Ainoa asia mikä huolettaa, on että tuntuma katoaisi noin.

Kannattaa kokeilla ensin vaikka jossakin vähän turhemmassa pelissä, mikä on omille kynsille paras ratkaisu!
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #5 : 07.02.12 - klo:22:10 »

Kannattaa myös miettiä että:

Jos tulee voitto, niin tottakai sitä mennään juhlistamaan baariin/yökerhoon jne.
Joskus käynyt myös hyvä tuuri ja päässyt jatkoille mimmin luon, jolloin kynsiasia esiintyy rooliinsa.. Ethän halua pitkillä/terävillä kynsillä aiheuttaa kipua sormittaessa posliinikaunotartas? Ratkaisuun on myös ns. Avennon tapa, eli sormet nyrkkiin ja nyrkillä suoraan!

Itse aion ottaa tämän huomioon seuraavassa välierämatsissa, mikäli sattuu voitto herpeämään.... olen silloin valmis.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #6 : 07.02.12 - klo:23:09 »

Itse pelaan noin 5 cm kynsillä, mutta en käytäkään sormenpäitä ohjaamiseen vaan sormien ensimmäisiä nivelkohtia sormenpäästä laskien. Toimii kohdallani aika hyvin.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Velo
Vieras
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #7 : 08.02.12 - klo:08:58 »

Itse suosin alle 1cm kynsiä. Kynnet eivät ole pelkästään tiellä pelatessa, vaan muutenki datailessa. Ennenkaikkea oon huomannu lentokkaa pelates et jos oikeen käde keskisormes on liian pitkä kynsi niin siitä voi koitua jarrutyölle hallaa. "Pari" kertaa kuollut sen takia ku ollut liian pitkä kynsi joka osunut ylänuoleen jarrujen sijasta ja sitten tuleekn pommi päähän. Huoah.

Ainoat sormet joihin mulle sattuu venymään pitkät kynnet, on peukalot. O.o Pitkät peukalonkynnet on ihan hyödylliset kyllä joissain muissa asioissa, kun ei tarvitse edes niitä leikellä tekstarien laittamisen takia enää kun on kosketusnäyttöpuhelin Hymyilee
tallennettu
Naggero
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 234


T.K is coming back


Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #8 : 08.02.12 - klo:17:57 »

Kynsien pituus, on ehdottomasti tärkeimpiä asioita, kun pyritään mahdollisimman hyvään peliin. Liian lyhyet ne eivät voi olla, sillä se tuntuisi sormissa todella inhottavalta. Tärkeämpää on tosin, ettei niitä päästä pitkiksi. Pitkät kynnet ovat todella pahasti edessä, kun tehdään äkillisiä käännöksiä ja ammutaan vastustajia alas.

Niin kukas se hienohelma olikaan?  Virnist&#228;&#228;
tallennettu

me täs pelaamas, semi mässy snipu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #9 : 09.02.12 - klo:05:33 »

Niin kukas se hienohelma olikaan?  Virnist&#228;&#228;
Siitä ei ole kyse, vaan ihanteellisten peliesitysten maksimoinnista. Turhaat yrität toisista tehdä jotain mitä itse olet. Mutta hei, ei mua häiritse, vaikka sulla menee 45 min suihkussa.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #10 : 09.02.12 - klo:10:20 »

Mutta hei, ei mua häiritse, vaikka sulla menee 45 min suihkussa.
Anteeksi off-topic, mutta pakko sanoa et mä saan suihkus poltettuu vaik tunnin. Hymyilee leve&#228;sti mikäli tämä on joku hienohelmaisuuden mittari niin... Eh!
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #11 : 09.02.12 - klo:13:54 »

Anteeksi off-topic, mutta pakko sanoa et mä saan suihkus poltettuu vaik tunnin. Hymyilee leve&#228;sti mikäli tämä on joku hienohelmaisuuden mittari niin... Eh!
Ainoastaan järjen puutteen/turhamaisuuden mittari Hymyilee leve&#228;sti
Toki onhan se luxusta että Suomessa on maailman puhtain pohjavesi jolla läträtä samalla kun miljardilla muulla on siitä pulaa mutta etpä ole suihkussa montaa minuuttia kerrallaan enää sen jälkeen kun maksat siitä itse, veikkaanpa Iskee silm&#228;&#228;
Kannattaa kokeilla ensin vaikka jossakin vähän turhemmassa pelissä, mikä on omille kynsille paras ratkaisu!
Siis sellainenkin on olemassa?  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n

Noin, kiitos. Viikon on hakannut sellainen superlenssu päälle etten uskonut minkään piristävän päivääni.
Tämä sketsiosio kuitenkin palautti auringon taivaalle  Virnist&#228;&#228;
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #12 : 09.02.12 - klo:18:19 »

Anteeksi off-topic, mutta pakko sanoa et mä saan suihkus poltettuu vaik tunnin. Hymyilee leve&#228;sti mikäli tämä on joku hienohelmaisuuden mittari niin... Eh!
Taidatte olla eri syistä. Sinä koska se on mukavaa, ja hän että pääsisi eroon kaikista pöpöistä.
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #13 : 11.02.12 - klo:18:29 »

Itse puren kynsiäni milloin lystään, enkä välitä niistä pelipäivinä. Itse kynnet eivät koskaan edes koske näippäimiäni.
tallennettu

Foliot hattuun
-USK-
Liigapanelisti

Poissa Poissa

Viestejä: 36



Profiili
Vs: Kynsien tärkeys
« Vastaus #14 : 10.03.12 - klo:18:11 »

Hehe..

Minullakaan kynsistä ole mitään väliä. Samalla tavalla luistaa. Mutta tota laten nivel peluuta vois testata. keskisormella jotenkin kikkailis.
tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024