Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
01.07.24 - klo:01:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Nimimerkkien tarinat
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Nimimerkkien tarinat  (Luettu 9620 kertaa)
Naggero
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 234


T.K is coming back


Profiili
Nimimerkkien tarinat
« : 15.02.12 - klo:20:23 »

Miten keksit nimimerkkisi? Onko se mielestäsi hyvä? Miksi valitsit juuri sen?

Kertokaa toki tarinanne  Cool

Samanlainen aihe löytyy Aapelin foorumeilta, mutta ei minua ainakaan randomien hössötykset kiinnosta. Teng tätä aihetta vihjaili tulille, kun juteltiin toistemme nimihistorioista.  Virnistää

Oma nimimerkkini muistuu mieleen jalkapalloleiriltä joskus kauan aikaa sitten. Yhdellä pelaajalla oli mukana juustonaksuja ja muut kutsuivat niitä naggeroiksi. Naksujen lempinimi jäi erityisesti mieleen siitä, kun toinen kaveri suihkutti dödöään suoraan naksuihin. ''Sinne meni mun naggerot'', kaveri tokaisi  Hymyilee

Nokkelimmat nikkerssonit huomasivat, että nimeni ei tullutkaan nakeista. Voi minua toki nakiksi kutsua, en ota herneitä.  Cool

   
tallennettu

me täs pelaamas, semi mässy snipu
Xtrdnry
Vieras
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #1 : 15.02.12 - klo:20:31 »

Olin vajaat 4 vuotta sitten suuri Heroes tv-sarjan fani, joka kertoo ihmisistä joilla on yliluonnollisia kykyjä. Yliluonnollinen on englanniksi extraordinary (daa).

Jos joku ei jo tajunnu, en ajatellu mitään ylitavallista ku nimeä keksin!!!!!!1
tallennettu
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #2 : 15.02.12 - klo:20:42 »

Oma nimi kullan kallis.
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Velo
Vieras
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #3 : 15.02.12 - klo:21:08 »

Eipä oma tarinani erikoisempi... Nalayana on hiukan vääntelemäni versio Nalafelle:sta, joka peräisin Warhammer Onlinen nimigenestä. Im lame like that. :l
tallennettu
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #4 : 15.02.12 - klo:21:09 »

Minulle nimi tuli oikeastaan vähän vahingossakin vastaan, kun on olemassa joku aku ankan taskukirja nimeltä tähtikaksikko. No, lopun voikin sitten jo itse päätellä Virnistää
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #5 : 15.02.12 - klo:21:22 »

Olin vajaat 4 vuotta sitten suuri Heroes tv-sarjan fani, joka kertoo ihmisistä joilla on yliluonnollisia kykyjä. Yliluonnollinen on englanniksi extraordinary (daa).

Jos joku ei jo tajunnu, en ajatellu mitään ylitavallista ku nimeä keksin!!!!!!1
Oikeestaan supernatural = yliluonnollinen, ja extraordinary = ainutlaatuinen/epätavallinen =)

Mutta aiheeseen. Mun alkuperäinen nick "larry" johtaa juurensa kahdesta eri asiasta: Pelistä "Leisure Suit Larry 2: Leisure Suit Larry Goes Looking for Love (In Several Wrong Places)", joka on lähes yhtä vanha kun minäkin. Ja toisekseen nimestäni, Lasse. Lalala.

Tohopka taas on lähtöisin mielenkiinnostani intiaanikulttuuria kohtaan, ja Tohopka on hopi-intiaanien sana villipedolle.
tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #6 : 15.02.12 - klo:21:24 »

Oikeestaan supernatural = yliluonnollinen, ja extraordinary = ainutlaatuinen/epätavallinen =)

Oon eläny viimeiset 4 vuotta valheessa Itkee
tallennettu
Jazazka
Vieras
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #7 : 15.02.12 - klo:21:38 »

Oma nimimerkkini juurtaa juonensa aina vuoteen 2002 saakka. Silloin pelailin biljardia niillä matonimimerkkisillä ja silloin nimeni oli jokin janetski  Hymyilee leveästi . Sitten joku vastustaja sanoi että kuulostaa aika tyttömäiseltä nimeltä. Joten, menin takaisin sitten sinne, mistä sai silloin nimen valita itselleen. Mietin siihä hetken aikaa, kunnes minulle jostain pälkähti mieleen Jazazka ja siitä asti se on kulkenut itseni nimimerkkinä. Monessakin eripaikassa jos törmäätte nimimerkkiin Jazazka on 98% todennäköisyys että se olen minä. Toki joissan palveluissa käytän nimimerkkiä Dogman, joka juurtaa juurensa kavereideni keksimään lempinimeen itselleni, joka on vieläkin käytössä.
tallennettu
ääliö94
F.L

Poissa Poissa

Viestejä: 42



Profiili
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #8 : 15.02.12 - klo:21:47 »

Olen ääliö.
tallennettu
duff-beer
Vieras
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #9 : 15.02.12 - klo:22:35 »

Jollen pahasti muista väärin, niin aikanaan pienessä huurussa keksin tehä aapeliin accountin... katoin samal simpsoneita ja hupsista, siitähän se lähtikin ku tein "duff" accon Hymyilee leveästi

Sittemmin ylläpito vissii poisti sen johtuen inaktiivisuudesta, olinhan pitkään tauolla aapelista, ja jostai syystä sit kuitenkin ku koitin samaa nikkii rekata uudelleen ni tuli vaa ilmotus että "nimimerkki on jo käytössä" joten tästä syystä tämä nykynen Hymyilee leveästi

[Offtopic]
Kaljaa en kylläkään juuri juo vaikka nimimerkki muuta antaa ymmärtää Hymyilee leveästi Bilefiilikset hankitaan muilla litkuilla (K-18/20 liemiä nekin ovat kuitenkin Hymyilee leveästi)
[/offtopic]
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #10 : 15.02.12 - klo:23:56 »

Tätä nimimerkkiä saanut selitellä enemmän ulkomaalaistaustaisille pelaajille, mutta sehän siis juontaa alkunsa lukion filosofian kursseille ja lempinimeeni.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
myway
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 301



Profiili WWW
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #11 : 16.02.12 - klo:17:19 »

Tästä, kun vielä kuuntelin enempi punkkia.
tallennettu
Megabomber00
Vieras
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #12 : 16.02.12 - klo:20:39 »

Pelailin toisella ukollani ennen paljon bombermaniaa. Päätin tehdä erikseen ukon jolla olisi siihen sopiva nimi (edes jotenkin xD). Nutta sitten kaikki muuttui. Löysin lentokan! Nimi sopii myös Lentokkaan, mutta parempi olisi :Kamikaze-Bombero00. Tälläisenkin ukon voisi tehdä.  Cool Virnistää Hymyilee Iskee silmää Näyttää kieltä Cool Cool Cool Cool Cool
tallennettu
Bondrago
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 129


Profiili WWW
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #13 : 17.02.12 - klo:21:20 »

Oli vuosi 2006. Minulla oli kaikenlaisia nimimerkkejä aapelissa, mutta mikään ei ollut pysyvä. Päätin luoda pysyvän nimen, joten käytin apunani tähän peliä Heroes Of Might And Magic IV(K-12). Pelissä yhdistelin erilaisten hirviöiden nimiä esim. Bone Dragon. Otin molemmista sanoista viimeiset kirjaimet ja yhdistin... Bondrago...
« Viimeksi muokattu: 03.04.13 - klo:14:58 kirjoittanut Bondrago » tallennettu

juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: Nimimerkkien tarinat
« Vastaus #14 : 17.02.12 - klo:21:25 »

Oli vuosi 2006, kun olin 10v. Minulla oli kaikenlaisia nimimerkkejä aapelissa, mutta mikään ei ollut pysyvä. Päätin luoda pysyvän nimen, joten käytin apunani tähän peliä Heroes Of Might And Magic IV(K-12). Pelissä yhdistelin erilaisten hirviöiden nimiä esim. Bone Dragon. Otin molemmista sanoista viimeiset kirjaimet ja yhdistin... Bondrago...


Pitäisikö minunkin ottaa sieltä samalla tyylillä kun noin hyvän nimen sait.

E: megabomber nappasi 3000. viestin tällä alueella
« Viimeksi muokattu: 18.02.12 - klo:09:52 kirjoittanut juupeli » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024