DnZ:n porukat hoette koko ajan tätä älkää puuttuko muiden asioihin -sontaa
Näytä mulle, sanotaan vaikka, kolme postia jossa lukee mitään "älkää puuttuko" derppailua. Voin jopa vannoa, etten itse ainakaan ole kyseiseen toimintaan "syyllistynyt".
Se, että Lisa on nyt DnZ:n jäsen, ei tee hänen ja Dashin välisistä ongelmista teidän ongelmianne.
Se että Lisa on ystävä, antaa velvollisuuden kertoa hänelle kaikista puheista, mitä kulmilla liikkuu. Plus mä en ole missään vaiheessa pyytänyt päästä tähän ruljanssiin mukaan. Multa on pyydetty apua, mm. suomennoksissa.
Ajattele itsesi tilanteeseen, jossa kuulet mustamaalausta ystävästäsi. Jätätkö puheet sikseen, vai kerrotko niistä ystävällesi? Jos vastauksesi on ensimmäinen, niin olen ihan tyytyväinen etten kuulu ystäväpiiriisi, vaikkei minulla mitään sinua vastaan olekaan, kuten toivottavasti hyvin tiedät. Olen jopa lähettänyt sinulle privaa koska minulle uskoteltiin että olen loukannut sinua.
En ala puolustelemaan Nalayanan aggressiivista ulosantia, mutta jälleen kerran, ajattele itsesi meidän asemaamme.
Me emme ole ne, jotka tätä draamaa hakee joka asiasta. Me olemme ne, joiden kustannuksella tätä neuvostoliigan big brotheria pyöritetään. Voin vannoa että sinäkään et pysyisi ihan rauhallisena, jos tällainen tilanne tulisi eteesi.
Mutta eihän sellaista tilannetta toki tule, koska nämä saippuaoopperat ovat sellaisten ihmisten junailemia, ettet siihen asemaan joudu. Katso mistä aiheet saa alkunsa. Seuraa, mistä tilanteet lähtevät liikkeelle. Eivät meidän, vaan aivan jonkun muiden tekemien postausten ja aiheiden perusteella. Mieti myös oikein tarkkaan, onko aiheella tai viestillä ollut jotain oikeata informaatioarvoa, vai onko sen tarkoitus ollut provoaminen ensimmäisestä hetkestä lähtien.