Apple
Munkkiliigan admin
Poissa
|
Ei täs nyt mikään tuollainen pelleily kiiinnosta.
Tällaisena hakemusta ei ainakaan tulla hyväksymään. Tuplanimimerkkejä ei ole edelleenkään liitetty fooruminimimerkkeihin, eli selvennykset kuka on kuka vaaditaan. Niin ja laittakaa nyt se nimi asiallisemmaks, ettei taas tarvii kikkiä R-Ankkaa...
|
|
|
tallennettu
|
Munkkiliigan admin Elppa
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Jännä et mm. Lentävät Paskiaiset jne käyvät.. Ikävää et koko rinkimme joutuu kärsimään teidän fiksujen päätösten takia.. Vaikka hylkäys syy onkin muuta.. Emme vaihda nimeämme, joten taitaa kutsua muut liigat..
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
myway
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Tällaisena hakemusta ei ainakaan tulla hyväksymään. Tuplanimimerkkejä ei ole edelleenkään liitetty fooruminimimerkkeihin, eli selvennykset kuka on kuka vaaditaan.
Jännä et mm. Lentävät Paskiaiset jne käyvät.. Ikävää et koko rinkimme joutuu kärsimään teidän fiksujen päätösten takia.. Vaikka hylkäys syy onkin muuta.. Emme vaihda nimeämme, joten taitaa kutsua muut liigat.. Ikävää et koko rinki kärsii, kun et noudata pyyntöä. Selvennykset kuka on kuka vaaditaan.// olkoon näin Karva Kolmio = Kusti_The_Weenier Neitsyt Kolmio = MiB-Bail Posliini Kolmio = Naggero !HHH! myway
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.12 - klo:18:29 kirjoittanut myway »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elven
Airdash
Poissa
Airdash 2009-2012
|
Jännä et mm. Lentävät Paskiaiset jne käyvät..
Jos tämä on ainut argumentti oikeastaan -RR-:n hyväksymisen puolesta, heikosti menee. Flying Bastards on ensinnäkin englantia eikä täten kalskahda aivan niin asiattomalta, etenkään englantia taitamattomien pikkukersojen silmissä. Ja jos nimeä oikein tarkkaan aletaan suomentamaan ja unohdetaan sanan alatyylinen merkitys, Bastard tarkoittaa aviotonta lasta eli äpärää. Tosin, sitä ei tietenkään tässä haeta Mahtaiskohan joku RingFuckers tms vastaava mennä seulasta läpi?
|
|
|
tallennettu
|
Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Myway, eiköhän ihan muut hommat täs oo taustalla..
Elven, sun asiallisia kommentteja just kaivataan..
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
Elven
Airdash
Poissa
Airdash 2009-2012
|
Myway, eiköhän ihan muut hommat täs oo taustalla..
Elven, sun asiallisia kommentteja just kaivataan..
No sori, aattelin jos vieraalla kielellä menis läpi joku juttu
|
|
|
tallennettu
|
Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
ettei taas tarvii kikkiä R-Ankkaa...
hahaha
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Growwi
Vieras
|
Jännä et mm. Lentävät Paskiaiset jne käyvät.. Decide, saan edellee kaike mitä haluun eikä nää uskal kieltää minult mtn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
myway
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Decide, saan edellee kaike mitä haluun eikä nää uskal kieltää minult mtn Joo, kato tytöt saa erityiskohtelua. Olet tyttö, ja kaikki ovat parhaita ystäviäsi viikossa vaikka oisit miten pelle todellisuudessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
Joo, kato tytöt saa erityiskohtelua. Olet tyttö, ja kaikki ovat parhaita ystäviäsi viikossa vaikka oisit miten pelle todellisuudessa. TYTTÖ?? INTERNETISSÄ?? EHKÄ JOS VALKORITAROIN HÄN ANTAA MINULLE JOTAKIN MUUTAKIN KUN HYMIÖITÄ LENTOKONEPELIN AULASSA, JOS TIEDÄTTE MITÄ TARKOITAN [spoiler]ei, hän ei anna[/spoiler]
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.12 - klo:23:58 kirjoittanut R-ankka »
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Tosta tulikin mieleen tapahtuma...
Duff halusi aikasemmin jo nimeksi Bastards, mutta kumma ei käynyt.. Grow menee kysymään, johan onkin ok..
Noh, odotellaan vielä adminien lopullista päätöstä ja katsotaan unohdetaanko koko juttu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Ymmärsinkö ylläolevan niin, että mukana ollaan vain ja ainoastaan jos nimeksi sallitaan -RR- ja muuten jättäydytään ulos? Jösses, luulin liigan aloitettuani että Deucci ois kohtalaisen järkevä hemmo, mutta nyt mennään mahalaskua ja nopeasti.
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Se on hienoa, että kaikenmaailman turhanpäiväset täytepelaajat kommentoivat hakemusta.. Sehän kun on vain -RR- ja ML-Adminien välinen juttu. Ei milläänlailla nyt herneitä kenellekkään, tehkää vaikka yleinen topicci esim ''Alkavan kauden huhut'' tms. missä jumppaatte ketä pääsee liigaan, kenellä ennakkoon vahva tiimi tms. Tämä on vain hakemus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Ohjat ovat teidän käsissä, nimen vaihtaminen tai rannalle jääminen. Duff halusi aikasemmin jo nimeksi Bastards, mutta kumma ei käynyt... Oikaistaan nyt vielä sen verran, että noin ei ollut. Ei tuota nimeä vastustanut missään vaiheessa kun yksi admin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
duff-beer
Vieras
|
Oikaistaan nyt vielä sen verran, että noin ei ollut. Ei tuota nimeä vastustanut missään vaiheessa kun yksi admin.
Mitäköhän mä oon sitte käsittäny muuta... noo se oli sillo... sitä sekavaa aikaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|