Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Viikonloppuna se alkaa, ainakin itsellä on pitkästä aikaa kiinostusta sarjaa kohtaan. Red bull lienee jälleen kerran yli muiden, saa nähdä dominoivatko taas. McLaren tulee perässä, ja sitten tasainen nippu muita (Ferrari, Mersu, Lotus).
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.03.12 - klo:17:33 kirjoittanut Tengsinges »
|
tallennettu
|
|
|
|
Megabomber00
Vieras
|
Milläs tallilla Röikkönen (Räikkönen) ajaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lodureu
Vieras
|
Eikös tuo Lotukselle päätynyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
F P
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Eikös tuo Lotukselle päätynyt.
Oisin kerenny kirjottaa aikasemmi ilma tota 30sek sääntöö Joo Lotusksellaha se tienaa tulevan kauden
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Hieno aihe, hyvä äijät!
Hyvä kausi tulossa. Kimi kahdesti palkintokorokkeelle, Rosberg kerran toinen. Myös Kovalainen kerran pisteille. Mestaruus menee Vettelille ja valmistajilla Red Bullille, ei suurempia haastajia. Silti kannattaa maksaa kanavapaketista.
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
Jazazka
Vieras
|
Itse en maksa kanavapaketista. Katson F1 netistä. RTL kanavan sivuilta näkee suorana kilpailut live-streamilta ja ei pätkinyt yhtään viime vuonna kun kattelin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gents8
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Tuo Räikkösen kyseessä oleva Lotus on entinen Renault, jossa Fernando Alonso voitti maailmanmestaruudet vuosina 2005 ja 2006. Sitä ei kannata sekoittaa edellis vuosien Lotus talleihin, joka toimii nykyisin Caterhamina, jossa Kovalainen ajaa. Mutta uskon että Räikkönen havittelee podium paikkaa, mutta siihen se sitten jää. Red Bull ja Vettel tulevat viemään kauden. McLaren on taas kysymysmerkkinä, mutta tulee viemään osakilpailuja, ja taistelemaan Red Bullin kanssa. Ferrari taasen on tipahtanut kyydistä. Tallipäälikkö Montezemolo (Hassu nimi muuten) myönsi että rahkeet eivät riitä mestaruuteen. Massa tulee todennäköisesti lentämään pois Ferrarilta. Kauden yllättäjäksi ja mustaksi hevoseksi tulisin veikkaamaan Force Indiaa, Lotusta ja Mercedestä. Mercedeksellä on salainen ässä hihassaan, jota se on peitellyt harjoitusten ajan.
1.Red Bull 2.McLaren 3.Mercedes Benz 4.Ferrari 5.Force India 6.Lotus
Mitä kuljettajiin tulee niin Red Bull antaa Vettelille ykköskuskin paikan, ja näin ollen on Mark Webberin vaikeaa voittaa mestaruus. Lewis Hamilton on agressiivisen hyökkäävä, mutta tekee virheitä, jotka maksavat arvokkaita pisteitä. Button kerää tasaisesti pisteitä, tulee olemaan podiumilla monesti. Nico Rosberg havittelee Kimi Räikkösen ja Force India tallin kuskien kanssa sijoista 3-7. Mutta ei kannata unohtaa konkari Michael Schumacheria, hän tulee taisteluun mukaan. Mitä Heikki Kovalaiseen tulee, uhoa riittää, mutta uskon että pistetili jää avaamatta. Tällä kaudella Caterhamille valmistuu oma tuulitunneli, joka on suuri apu ensi kauden kehittelylle.
Noi oli sitten vaan mun veikkauksia ja oletuksia.
|
|
|
tallennettu
|
Foliot hattuun
|
|
|
Kiekkolordi
ALKO
Poissa
|
Voi olla että kimi tekee samanlaisen comebackin ku schumi ? No katotaan kisat ensin ja sitten ihmetellään.
|
|
|
tallennettu
|
Olen ehkä hidas, mutta reilusti edelläsi
|
|
|
Megabomber00
Vieras
|
Jos ei Röikkönen voittoon yllä, niin ainakin haastaa kärkikastia sitten!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
...
Kiitokset hyvästä viestistä, tuo vahvisti sitten niiten mielikuvia mitä mulla oli. Mutta mitä oon isoja poikia kuunnellu, nii Lotus ois ylempänä ja Ferrari alempana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tomich
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Spray and pray!
|
Mestaruus on vettelin tai buttonin ei siitä pääse yl eikä ympäri
|
|
|
tallennettu
|
I.H -> B.F.B -> D2ve -> Dove -> SatQ -> SWAT-> Jämät -> JKL ilmottaudun pelaajaksi tai varapelaajaks oon kuitenkin niin luottavainen voittoomme että sen prosentit on 100 mut voijjaan viellä playereihin päästä
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Onko kukaan testannut tuota Android-softaa? Ostin ja on aivan loistava!
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
kellonaika
Kaljamahat
Poissa
Sukupuoli:
|
Oli kyl joo kova.
|
|
|