Kait nämä viestit joku omaan topikkiinsa siirtää, mikäli kokee offtopiciksi, mutta jatkan vielä ainakin tämän viestin verran.
Myönnettäköön nyt heti alkuunsa, että ennen tuota mun ohjelmoinnit tämän vuosikymmenen puolella rajoittuu aikalailla hello worldiin kielellä minä hyvänsä, ellei sitten puhuta jostain assembler+logiikkapiirikombosta millä luontuu vähän monimutkaisempaakin. Viimeksi peliä "ohjelmoinut" (ohjeita kohta kohdalta noudatettuna) joskus ~6-vuotiaana... Eli erittäin rajalliset taidot tällä hetkellä.
Mikäli motivaatio riittää jatkamaan tätä projektia järkevämpään suuntaan (tai aloittamaan oikeastaan alusta, toi oli vain testi), niin aattelin kyllä nykylentokkaa jäljitellä aikalailla. Triplane Turmoil on toki tuttu itsellekin, kuten myös legendaariset Sopwith -pelit.
Jos tässä ei olisi toivomuksena liigan jatkuvuus, niin todennäköisimmin käyttäisin aikani monin/verkkopeli -muotoiseen luolalentelyyn, ne oli aivan huippuja ja niitä eniten vanhoilta päiviltä haikailen.
Sen verran vielä edittiä, että mikäli muilla riittää osaaminen tai vähintäänkin aika ja mielenkiinto vastaavaan projektiin, niin kannustan muita lähtemään samaan. En ole yhtään varma siitä millä aikavälillä saisin tällaista pelattavaan kuntoon, sillä toisin kuin klaanihankkeet, nämä tällaiset projektit kestää mulla aina ihan hullun kauan.
*edit*
Tuossa sitten taas uusittua, jälleen se pari tuntia upotettu moiseen shaisseen aikaa