Hyvät pelit oli, kiitokset minun puolestani järjestäjälle ja kaikille kanssapelureille. Ehkäpä ens kerralla saadaan hiukka enempi osallistujiakin!
Pahoittelut kesken jääneestä pelistä.. Tuli yllättäen niin paljon hälinää ympärille, että piti lähteä kesken.. Saatiin kuitenki hyvä dueli mielestäni
Jos sulla ei ois tökkäilly ku pelasit ympillä ja mulla tullu nuita häiriötekijöitä nii ois varmasti ollut jännittävä peli
Ensikerralla pudotan sut kerrasta kanveesiin!
Elniä harmittaa niin kovasti, että kun ympillä ollessani pudotin hänet ja hänen ukkonsa selvisi baseen.. Luonnollisestikin kun minulle jäi lähes täydet healtit, niin päätin jäädä odottamaan keskusvaltojen päätyyn kunnes hän tulee ulos basestaan (olin vielä noin 10 pistettä tappiolla ja erää oli jäljellä vain puolisen minuuttia eli ei olisi ollut mitään järkeä palata omaan baseen). Elni tulkitsee merelle pakenemiseksi sen, että jäin tuossa tilanteessa keskusvaltojen vasemmanpuoleisen basen taakse odottelemaan hänen ulos tuloaan. Hän tuli ulos, pudotin hänet ja sain hänen ukkonsa hengiltä (pääsin johtoon) ja lähdin takaisin omaa baseani kohti, erä loppui ennenkuin pääsin perille. Sääntöjä ei mielestäni rikottu vaikka sellaiset olisi ollutkin.
Ja jos sääntörikkomuksia halutaan kaivella niin Super Koira varmasti huomasi kuinka Elni kykki basessaan hänen varoituksistaa huolimatta. Eli miksi näihin pitää edes osallistua jos ei osata pelata hyvässä hengessä?