Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.06.24 - klo:05:59

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 189093 kertaa)
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #345 : 30.12.06 - klo:19:37 »

Jep jep, palkat kans kertoo taitotasoista. Mitä korkeampi palkka, sen taitavampi. Hymyilee
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #346 : 30.12.06 - klo:22:29 »

Ja mikä on normaali taitotaso ku mul on 0-1500 TSI:t...
« Viimeksi muokattu: 30.12.06 - klo:22:43 kirjoittanut vovan987 » tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #347 : 30.12.06 - klo:23:28 »

te ketkä pelaatte sokkeria.. niin kuinkas isot katsomt teillä on( minulla on tällä hetkellä 2100 paikkainen katsomo)ja uusi laajennettu katsomo valmistuu viikon päästä siinä on 8100 Hymyilee leveästi
Sitä stadionia ei kannata laajentaa alussa, siihen kuluu niin rutkasti sitä rahaa. Itse olen pelannut Sokkeria touko-kesäkuun vaihteesta, ja minulla on edelleen se alkuperäinen stadion ilman laajennuksia. Mikäs siinä, kun ei ole kertaakaan koko stadion loppuunmyydyksi tullut.
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #348 : 30.12.06 - klo:23:46 »

Jos olet varma, että tuleva vastustaja on voittamaton niin kannattaako pelata PIC:llä vai sillä toisella et ottaa täysil sen pelin eli "kauden tärkein peli"?
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #349 : 31.12.06 - klo:00:01 »

"Normaalia" taitotasoa ei voi itseasiassa määrittää. Pelaajilla on aina eri taitotasoja.

Jos on 100% varmaa että vastustajasi voittaa kannattaa laittaa PICiä.

Omasta ottelustani taasen että voitin ja piste-eroni seuraavaan kasvoi 4 pisteeseen. Näin se homma toimii.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #350 : 31.12.06 - klo:00:27 »

Arvosanat todellakin menee miten sattuu, itse en tee maaleja, vaikka joku hyökkäykseni olisi kehno ja vastustajan vastaava puolustus kurja. Sitten toisinpäin, vastustajat tekevät maaleja, vaikka kaikki hyökkäykset olisi heikkoja, ja oma puolustukseni välillä kelvollinen-välttävä. Eli toisinsanoen 2-0 tappio.

Meidän divarissa on muuten 2 joukkuetta, joista saa aina luovutusvoiton, se on vissiin aika harvinaista?
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #351 : 31.12.06 - klo:11:15 »

Jos on 100% varmaa että vastustajasi voittaa kannattaa laittaa PICiä.

Tuossa on sinänsä riski, että vastustaja ounaa vielä suuremmilla numeroilla, (--> fanit eivät pidä) mutta kyllä minäkin noin tekisin. (PICcaaminen ei alenna kuin keskikentän arvosanaa pari pykälää)

Motsata kannattaa ainoastaan kuin kyseessä on kirjaimellisesti kauden tärkein peli  Cool
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #352 : 31.12.06 - klo:12:00 »

Meidän divarissa on muuten 2 joukkuetta, joista saa aina luovutusvoiton, se on vissiin aika harvinaista?

Minulla on tällä hetkellä yksi botti ja yksi omistamaton joukkue, joka siis kaite bottiintuu kauden puolivälissä. Tietenkin se riippuu paljon missä divarissa pelaat, ysidivarilainen voi hyvinkin pelata sellaisessa sarjassa, jossa yli puolet on botteja.

Jusse, ei ihme että hävisit kun toinen vie pallonhallinnan 74 - 26 ja eihän sinun hyökkäys ollut samantasoinen vastustajan puolustajan kanssa (Vasen hyökkäys <-> Oikea puolustus ja toistepäin). Vain 2-0 tappio selittyy todellakin sillä, että sinulla oli parempi puolustus kuin vastustajan hyökkäys on. Näkyihän tuo painostaminenkin tuolla jotenkuten myös.

Itsekin piccaisin eli pelaisin rennon pelin, jos vastustaja on täysin ylivoimainen, sillä piccaaminen nostaa joukkuehenkeäsi ottelun jälkeen tason tai kaksi. Vuoden tärkein peli (MOTS) nostaa pari pykälää keskikentän arvosanaa, mutta joukkuehenki laskee puolet aiemmasta. Kauden viimeinen peli kannattaa aina motsata (ellei sitten pelaa jotain friendly-cuppia), sillä kaudenvaihteessa joukkuehenki nollataan maltilliseen.

Piccaamalla eilen 5-2 voitto, joukkuehenki tällä hetkellä maanpäällinen paratiisi, mutta putoaa ensi viikkoon 1-2 pykälää N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;

Ja hyvää uutta vuotta koko sakki Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu
shawn_michels
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #353 : 31.12.06 - klo:21:12 »

eilin 5-1 voitto
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #354 : 01.01.07 - klo:00:14 »

eilin 5-1 voitto

Mulle taas tuli 2-0 voitto, eipä ollu sen kummosempi peli ku, että tuli paljon keltasiii korttei.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #355 : 01.01.07 - klo:11:21 »

Minulle tuli 5-0 voitto vastustaja lähti 0-0-0 kokoonpanolla ja sain luovutusvoiton N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;
tallennettu

hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #356 : 01.01.07 - klo:16:11 »

Motsata kannattaa ainoastaan kuin kyseessä on kirjaimellisesti kauden tärkein peli  Cool

Itse käytän satunnaisesti myös silloin, jos seuraava liigapeli on bottia vastaan. Jolloin voitto on vähän "väsähtäneelläkin" joukkueella "varma". 
tallennettu



F-18
shawn_michels
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #357 : 01.01.07 - klo:17:31 »

minä käytän tuota vuoden paras peli jutskaa 2 kärkijoukkuetta vastaan sarjassani:D
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #358 : 01.01.07 - klo:21:13 »

Minulla on tällä hetkellä yksi botti ja yksi omistamaton joukkue, joka siis kaite bottiintuu kauden puolivälissä. Tietenkin se riippuu paljon missä divarissa pelaat, ysidivarilainen voi hyvinkin pelata sellaisessa sarjassa, jossa yli puolet on botteja.

Jusse, ei ihme että hävisit kun toinen vie pallonhallinnan 74 - 26 ja eihän sinun hyökkäys ollut samantasoinen vastustajan puolustajan kanssa (Vasen hyökkäys <-> Oikea puolustus ja toistepäin). Vain 2-0 tappio selittyy todellakin sillä, että sinulla oli parempi puolustus kuin vastustajan hyökkäys on. Näkyihän tuo painostaminenkin tuolla jotenkuten myös.
Puhuin nimenomaan luovutusvoitoista, en boteista. Kyllähän divarissani koko ajan botteja on, mutta niillä on sentään kokoonpano, eli ne pelaavat ottelunsa. Nämä kaksi joukkuetta sarjassani eivät ole vielä botteja, mutta selvästi kuitenkin omistajansa hylkäämiä.

Enkä puhunut juuri tuon ottelun arvosanoista, vaan erään aikaisemman pelini arvosanoista, kun käytin tuota kehno hyökkäys- kurja puolustus esimerkkiäni.
Taisin kyllä sanoa tuon hieman epäselvästi...
tallennettu
shawn_michels
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #359 : 02.01.07 - klo:21:49 »

miten 4-5-1 pelikokemus voi laskea erinomaisesta hyvään vaikka pelaan harjoitus ottelussa 4-3-3 taktiikalla joka nousi erin omaiseen
tallennettu
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024