MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
1-3 turpaa.. Tylsä peli jne.
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
4-0 voitto 1 maali vapaapotkusta 3 kulmapotkuista. Et mieheni loukkaantui 1 viikoksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Muuten, miten saa salattua sen ''asenteen'' et onks: Tärkein matsi, normaali, rento matsi jne.?
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
vovan987
Kaaosteoria
Poissa
Sukupuoli:
|
Vastustaja ei vaa nää sitä se on aina sillee. Etkä sinä nää vastustajan asennetta.
Ja 3-0 voitto.
|
|
|
tallennettu
|
Play Hard. Go Pro.
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
Tiukka 1-0 voitto, vaikka hallinta meni vastustajalle, kuten vähän arvelinkin, ja tällä kertaa jopa hyökkääjä teki maalin eikä mikään keskuspuolustaja munkilla Tästä se lähtee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
1-5 tappio. Kaikin puolin paska peli.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
Tinkivän Pulivarin ja Tuhlaavan Jaakkosen joukkioon on tullut uusi pelaaja: Ruel Kelsall (83058789), joka omaa mm. Erinomaisen maalinteon, hyvän syöttämisen, välttävän pelin rakentamisen, välttävän kestävyyden ja heikon laituruuden.
Ilmainenhan tämä ei tietenkään ollut, koska TinkivaPulivari joutui tinkimään 323 000 euroa saadakseen tämän 28-vuotiaan pelaajan joukkueeseensa, joka estää myös samalla mm. ilmaisen maailmanympäri matkan koko joukkueelle, juniorijoukkueen valmentajan Mäkkärin lahjakortin, sekä Lääkäreille oman joukkuebussin ostamisen. Eiköhän ne lääkärit sinne haisevien sukkien ja pelikassien mukaan linja-auton alle mahdu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vovan987
Kaaosteoria
Poissa
Sukupuoli:
|
Mihin asti mun kannattaa treenata mun 18 vuotiaita pakkeja nyt ovat kelvollisia.
|
|
|
tallennettu
|
Play Hard. Go Pro.
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Mihin asti mun kannattaa treenata mun 18 vuotiaita pakkeja nyt ovat kelvollisia.
Niin korkeiksi kuin itse haluat. Jos haluat, että myöhemmin myyt ne, niin hyvän hinnan saa vasta loistavista ja sitä paremmista pelaajista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
Päätimpä yksin diktatuuri päätöksellä supistaa Munkkiliiga 6 hengen liigaksi, joka vaatii liigan poistumista, ja liigaan uudelleenliittymistä. Toivottavasti tästä tulee jotakin Munkkiliiga (84851)
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.07 - klo:16:49 kirjoittanut R-ankka »
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Päätimpä yksin diktatuuri päätöksellä supistaa Munkkiliiga 6 hengen liigaksi, joka vaatii liigan poistumista, ja liigaan uudelleenliittymistä. Toivottavasti tästä tulee jotakin Munkkiliiga (84851) Liityin taas..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Päätimpä yksin diktatuuri päätöksellä supistaa Munkkiliiga 6 hengen liigaksi, joka vaatii liigan poistumista, ja liigaan uudelleenliittymistä. Toivottavasti tästä tulee jotakin Munkkiliiga (84851) Vielä vaatii yhden joukkueen liittymisen liigaan kun itsekkin liityin siihen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Noniin, nääkin toimii Vovanin vein 3 - 4 ystävyysottelussa, en tiiä miten mahollista mut niin kävi Niin ja Sorsa, hyväksyin haasteesi.. Vaik taso-ero aika huima
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vovan987
Kaaosteoria
Poissa
Sukupuoli:
|
Vovanin vein 3 - 4 ystävyysottelussa, en tiiä miten mahollista mut niin kävi Syy on se, että pelaan alotin juuri pelaamisen toisen kerran. Viime kerralla eli viime jouluna ja tuli huijattua ja jälleen kerran aliarvion huijarijärjestämää Ja nyt itse asia, elikkäs millo tapahtuvat talouspäivitykset tarkalleen ku haluun hyötyä asiantuntiosta viel täl viikol ja potkii ennen, kun ne saa seuraavan viikon palkan. Vai millo ne asiantuntijat antaa tulosta?
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.04.07 - klo:21:04 kirjoittanut vovan987 »
|
tallennettu
|
Play Hard. Go Pro.
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Ja nyt itse asia, elikkäs millo tapahtuvat talouspäivitykset tarkalleen
Ne tapahtuvat lauantaina yöllä. Ei tarkempaa tietoa mikä kellonaika.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|