Miksi ylipäätänsä näin eihän tämä ole liigan edun mukaista.
Kerroin jo syyt. Lue vielä viestini vielä kertaalleen ja kysy sitten, ellet ymmärtänyt.
Jännää että pyrit ajattelemaan asioita juuri tältä kannalta, mutta tämä selvästi sotii sitä vastaan.
Ajattelen toki liigan parasta - ja joissakin tilanteissa ehkä jopa liikaakin (mm. värväykset), mutta loppupeleissä asia on kuitenkin niin, että johtajuuskin merkitsee minulle melkoisen paljon. Olisi yksinkertaisesti väärin minua kohtaan, ajatella jokaisessa johtajana tekemässäni päätöksessäni, että mikä on liigan etu.
Ja mitä meidän peleihin tulee, me sentään hävittiin pelaamalla, se on täysin eri juttu
Eri juttu tai ei, niin ei Flying Legends ole ainoa syy, mikäli putoatte jatkosta.
Kun mietitään mitä tahansa muita "liigoja" yms. niin eipä tule pahemmin mieleen sellaista missä tällaista katellaan, olkoonkin että lentokonepeli ei ole mitään ammattiurheilua
Täytyy tosiaan muistaa, että me tehdään tätä vapaaehtoisesti, ilman että saadaan palkkaa. Silloin ei ole mitään ammattivelvollisuutta pakottamassa pelaamaan, jos ei huvita. Nyt kun meillä on toinenkin vaihtoehto, niin moraalini sallii sen toteuttamisen, mikäli toiselta joukkueelta on kuusi ja toiselta kaksi pelaajaa.
En edelleenkään myönnä, että kyse olisi ollut sopupelistä (tai mikä on sopupeli?), mutta eikös niitä nimenomaan esiinny kaikkialla turnausmuotoisessa toiminnassa, sarjatasosta riippumatta?
Ja missähän välissä olin syyttämässä F.B:tä, silloinen johtaja totesi aulassa että "joo, ei tule peliä" ja sitten toimittiin sääntöjen mukaan. (Kausi 11/03, viimeinen runkosarjakierros) Tuli vain tämä mieleen.
Sanomassasi ei ollut oikein pointtia, jos rupeat kehuamaan miten F.B hoiti aikoinaan vastaavan tilanteen, ellet kokenut yhtään Jazkan tehneen väärin. Tai ainakin se vaikuttaa loogisimmin vedetyltä johtopäätökseltä. Muutenkin olin tarkoittanut tuota enemmän yleiseksi, en pelkästään sinulle kohdistuneeksi kommentiksi.
Jokatapauksessa, minä ja muutama muu uskotaan lähestulkoon varmasti, että tämä tempaus tehtiin siksi, että saisit F.B:n jatkoon helpommin. Olin kuullut että F.B:läiset olisivat tällä kertaa halunneet pelatakin, mutta nyt kävikin kuten toisaalla nähdään
Teillä on täysi oikeus siihen, mutta eiköhän tuo tullut selväksi jo.
e. Ja vastaatkos vielä tähän, mikä meni sulta ohi:
No mutta, eikös luovutuksen ollessa suuniteltu, olisi kannattanut hoitaa se muulla tapaa, kun pitämällä kuutta pelaajaa aulassa kellonajan ainoassa ottelussa?