Mäpä tota MunQ-Nokka matsia valvoin, joten risut tai ruusut vaan tähän osoitteeseen jos jokin jäi vaivaamaan.
JJL: Kässäsinkö oikein että pidit tota viestiä turhaan ohjailevana, jolla yritettiin saada Nokkia sallimaan tuuraus, kertomalla/uhkailemalla seuraamuksista jos niin ei käy? Mun aikomuksena ei ollut pakottaa heitä sallimaan tuuraus, vaan saada realisoitua tilanne ja puristettua vastaus ulos, koska tilanne oli sen kaltainen että teamspeak oli meneillään ja kaivattiin pikaista vastausta tuurauslupaan. Mut sano vaan jos haluut että miten se viesti olis hoidettu tyylikkäämmin, niin voin arvioida paremmin sanomaani.
WäZ: Valvojille ei oo säädetty ohjeita mitä tehdä jos paikka haamuuntuu, vaan tässäkin pitää toimia järkeä käyttäen. Nalalla oli varmasti omat syynsä toimia miten toimi, enkä mä osaa sanoa tosta muuten mitään, mutta ite tähtäsin siihen että vältettäisiin tarpeeton käsittely matsin jälkeen ja saatais homma suoraan kunnialla pakettiin. MunQ nyt ikävä kyllä kärsi kaikesta huolimatta tuosta haamuntumisesta jonkun verran, mutta onneksi erä ei ratkennut siihen ja episodi voidaan siten toivon mukaan jättää taakse.
e.
Täs mun ottamassa kuvassa MunQ johti, mutta julistushetkellä ero oli 17p Nokille. Jää siis hieman tulkinnanvaraiseksi että mihin vetää rajan, mutta erä päättyi 374 pisteen edulla MunQille, joten eipä tuolla varmaankaan niin suurta merkitystä. Jos ootte kuitenkin eri mieltä ja haluutte lähtee tappelee tosta, niin voin mä tehä aiheetkin valtuuston puolelle.