PALLO NIIN JA MUKA SWATTIIB EI OLLUT PELAAJIA
?
MITÄ NÄÄ SIT ON=?
?
Enpä tiedä kenen lausahdukseen viittaat, missään kohti en ole väittänyt ettei SWATtiin olisi tarpeeksi pelaajia. Mulla vaan ei ollut intoa tuoda sitä seuraavalle kaudelle, johtuen mm. joidenkin aikasempien SWATtien lähtemisestä, ja monien epäaktiivisuudesta.
Milloin joku vastaa mulle palautenurkas?
Nyt. Usko tai älä, mullakaan ei aina ole intoa vastailla näihin pitkiin viesteihin, josta syystä useimmiten tyydyn vain katsomaan sivusta. Välillä kuitenkin tulee inspiraatiota kirjotella.
Okei, ehkä määrällisesti. Mutta näitä WäZin H.G:n/L.F klaanien pelaajia en usko aktiivisiksi, enkä SatQunkaan pelaajien aktiivisuuteen oikein luota tällä hetkellä. Muissa klaaneissa voi olla samanlaisia tilanteita. Ei voi kovin täyttä olla, jos WäZ, minä ja Zomosa vastannu kaikkiin klaaninhaku aiheisiin.
Tässä katsoin pelkkiä numeroita, mua ei kiinnostanu alkaa kyseleen joka klaanin aktiivisuuksia, joten oletan että kaikki ilmotetut ovat ainakin jossain määrin aktiivisia. Tiedän kyllä ettei tämä toteudu todellisuudessa, mutta sehän ei mun ongelma ole. Minkätakia epäaktiivisia pelaajia klaaneissa joka tapauksessa olisi?
Se, että vastailette ei taida niinkään kertoa pelaajien puutteesta kuin halusta saada parempia mukaan.
...
Aiheen kannalta aika lailla turhaa numeroiden hinkkausta. Hienoa, että semmosta oot jaksanu tehdä, se ei kuitenkaan muuta sitä tosiseikkaa että monta pelaajaa oli vailla klaaneja eikä heillä näytä olleen intoa jakautua eri klaaneihin.
Mikä vika WäZin klaaneilla? Mikä vika on SatQulla? Seura? Jos siellä on se yksi tai kaksi pelaajaa, jonka seurasta ei nauti, en usko sen olevan syy menemättä klaaniin. Tässähän oli nyt 7 ihmistä, joille kelpasi toistensa seura, muttei muiden. Yhtälailla Jämä-klaanissakin on luultavasti henkilöitä, jotka eivät nauti toistensa seurasta, koska klaani on kasattu vain yhdeksi turhaksi klaaniksi. Nämä 7 pelaajaakin luultavasti pääsisivät muiden Jämien kanssa samaan klaaniin. Ei vain tunnu siltä, että voisi laittaa seuran syyksi.
Boldasin tuosta sen, mikä pisti silmään. Onko tämä ristiriitaisuus tarkoituksellista vai vain ajattelemattomuutta?
Mikä järki olis tunkea 7 pelaajaa mihinkään jo olemassaolevaan klaaniin?
Noista muuten aika moni on ollut samassa klaanissa (Dove/D2ve), joten kyllä se seura voi hyvinkin olla syy.
Taito? Onko nämä vaihtoehdot sitten muka liian huonoja jämien mielestä? Mitäköhän ne kaksi erittäin hyvää pelaajaa saisi aikaan yhdessä teoreettisessa klaanissa, joka olisi tasoltaan surkein ikinä? Niin, ainakin olisi peliaikaa luvassa, jos olisi klaanin paras pelaaja. Sitten voidaan myös katsoa miten SatQ pärjäsi ilman ifreettiä ja sitten kuinka paljon paremmin se pärjäsi kaudella 13 03 kun ifreetti oli mukana. Ei muiden taidotkaan voi olla oikein syynä klaanin tekemiselle kolme päivää myöhässä.
Uskoisin että heille wäzklaanit + satq eivät olleet mieluisia taidonkaan suhteen. Vaikka se kuulostaakin ajatuksena hyvältä, että olis klaanin paras tai parhaita erottuen reilusti taidoiltaan muista jäsenistä, ei tämä todellisuudessa tapahdu. Siinä käy niin, että turhautuu muitten jäsenten osaamattomuuteen. Jollonka ei pelimotivaatiokaan ole kovin korkealla.
Ja juurihan sanoin, että nämä MunQ ja F.L tason klaanit ovat liian kovia Jämien pelaajille kun katsotaan viime kauden tilastoja.
Viittaat omaan sanomisees saman viestin sisällä? Ei tätä voi oikeen laskea vastaamiseks, kun en ole väliin mitään vielä sanonut.