juupeli
Etanat
Poissa
|
Parin tunnin säädön jälkeen lentokonepeli näyttää selaimessani tältä. Huomaa erittäin laaja näkökenttä. Hakupalkki on piiloutettu. Jos nyt alkaisi pelit sujumaan :3
Ps. Kuvaa ei ole muokattu tai leikattu vaan se on suora printscreen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kellonaika
Kaljamahat
Poissa
Sukupuoli:
|
Nytkö vasta oot tuon löytäny..
|
|
|
tallennettu
|
The King of Kaljamahat
|
|
|
juupeli
Etanat
Poissa
|
Nytkö vasta oot tuon löytäny..
Juu. Viimeiset 3 vuotta menny pikkukuvalla ja ihmetellen miten muut osuu niin hyvin pelkällä minimapilla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
On se noobeli kyl idiootti.. Juu. Viimeiset 3 vuotta menny pikkukuvalla ja ihmetellen miten muut osuu niin hyvin pelkällä minimapilla. Pelasin itsekin aika monta vuotta koko näytöllä, mutta nyt tällä uudella koneella ei saa zoomattua sitä tiettyä pistettä lähemmäksi, niin jää vähän kaukaseksi. Ero pelaamisen tasossa tuntuu varmaan todellisuutta isommalta, koska ollut nyt pari viikkoa sellainen fiilis etten saa aikaan enää mitään. Kiva et sait kondikseen ja toivotaan et se näkyy pelikentällä. Tosin tuo minimapin ja kentän välissä oleva on aika ilkeen näköistä, yritä saada se vielä pois. Kyllä se pari tuntia säätöä maksaa vielä itsensä takaisin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lodureu
Vieras
|
Jaa... Itse oon vetänyt "pikkukuvalla" aina, en ollut tietoinen tuosta ennenku juupeli asiasta kertoi. Kyllähän tuo etua varmasti antaa, edes pientä... Itse nimenomaan "minimapilla" sohlaan jos pidemmällä olevia pitää ampua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
Siis saako sen peliruudun isommaksikin? Mutta ei ilmeisesti kaikissa näytöissä?
|
|
|
tallennettu
|
Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan. jääkuningatarTyQ- kieli = suomennos jääkuningatar (naisesta) = henkilö, joka on voittavan tiimin pakkasherra (miehestä) ainoa miinuksilla oleva pelaaja.
Lähde: Pehmon sanakirjaTee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista. Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
|
|
|
pehmo
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
Mutta ei ilmeisesti kaikissa näytöissä? Eipä taida riippua yhtään näytöstä, eihän tuossa ole kyse mistään resoluution vaihdosta tai mistään muusta sellaisesta, joka voisi jäädä näkymättä näytöllä. Tuossa on tviikattu sitä, miten selain käsittelee koodia. Itselleni ei tuollainen ole oikeastaan tullut mieleenkään. Olen hoidellut tähän mennessä pitkänmatkan ampumiset yms tutkaa käyttämällä. Toisaalta saahan näitä pelejä modattua, esimerkiksi tykkipeliin saisi varmaan näkyviin ammusten lentoradat ennen ampumista. Mielestäni se ei ole kuitenkaan reilua kanssapelaajia kohtaan, joten en ole tullut käyttäneeksi mitään modauksia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.11.12 - klo:16:42 kirjoittanut pehmo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Inearthed
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Jaa... Itse oon vetänyt "pikkukuvalla" aina, en ollut tietoinen tuosta ennenku juupeli asiasta kertoi. Kyllähän tuo etua varmasti antaa, edes pientä... Itse nimenomaan "minimapilla" sohlaan jos pidemmällä olevia pitää ampua.
Sama täällä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Kyllähän tuo etua varmasti antaa, edes pientä... Antaa joo, mutta sanoisin et näytön koko on vielä ratkaisevampaa. Olen hoidellut tähän mennessä pitkänmatkan ampumiset yms tutkaa käyttämällä. En oo ainakaan huomannut tuossa niin suurta eroa, vaan hyöty tuntuu enemmänkin reagointinopeudessa lähitaisteluissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Unrik
MunQ
Poissa
Sukupuoli:
-ᐃ=
|
Herrat voisivat myös jakaa tiedon millä tuon isoksi sais?
|
|
|
tallennettu
|
Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
|
|
|
seva2
Vieras
|
Ite sanoisin kyllä, että yhteisen hyvän puolesta olis parempi jos tätä tietoo ei leviteltäs vaa pidettäs omana tietonaan. Vahinko tosin on jo juupelin puolesta tehty, jotkut herrasmiehet ovat sen sentään tajunneet pitää omana tietonaan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Inearthed
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Ite sanoisin kyllä, että yhteisen hyvän puolesta olis parempi jos tätä tietoo ei leviteltäs vaa pidettäs omana tietonaan. Vahinko tosin on jo juupelin puolesta tehty, jotkut herrasmiehet ovat sen sentään tajunneet pitää omana tietonaan.. No voi että, tästähän tiedosta se lentokka kaatuis. ps. en ole noobelin puolella
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
seva2
Vieras
|
No voi että, tästähän tiedosta se lentokka kaatuis.
ps. en ole noobelin puolella
No itteä ainakaa kiinnosta tollanen pelleily minkä avulla näkee kiitotien toisee päähän, mutta onha se ny paskamaista pidemmän päälle pelata jos rupee kaikilla vastustajilla tälläsiä huijauskeinoja olemaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Inearthed
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
No itteä ainakaa kiinnosta tollanen pelleily minkä avulla näkee kiitotien toisee päähän, mutta onha se ny paskamaista pidemmän päälle pelata jos rupee kaikilla vastustajilla tälläsiä huijauskeinoja olemaa.
No eikö ole paskamaisempaa ku parilla vain on tämä ''huijauskeino''..?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Someone44914
TyQ
Poissa
Sukupuoli:
Axu :3
|
Ne ketkä jotain tollasella turhuudella tekee niin alkaa itse sitten lentukkaansa vääntämään. Normikuva,minimap ja alhaalla oleva kello (mulla isolla kartalla keskellä) riittää hyvin, jos ei normaaleilla pärjää niin alkaa tota vääntämään...
|
|
|
tallennettu
|
ES
|
|
|
|