Tack att någon skriver på svenska! Det är ganska svårt att översatta finska med google och därför att jag hoppas att ni skulle skriva på svenska eller på engelska. Arabiska är också okej eftersom det är mitt modersmål
.لطيفة لمقابلتك
När ska nästa säsongen börja? Jag tycker att det skulle vara lättare om jag spelade i klanen som redan finns här.
Inte med det att vi skulle vilja vara elaka, men du har så mycket grammatikfel och dessutom ord som fattas, vilket får oss och tänka på att är du riktigt det som du påstår dig vara. Vi har haft under åren så många liknande fall, vilket naturligtvis får oss lite misstänksamma.
Säsongen började nyligen och eftersom vi föredrar långa sådana, kommer nästa att börja först efter sportlovet. Om du vill hitta ett lag och komma med så snabbt som möjligt, skulle jag rekommendera att visa dina talanger till ledarna och därmed få någon intresserad av dina tjänster.
Dessutom skulle du även kunna berätta, att hur hittade du över huvutaget denna sida och visste vad det är frågan om? Hela figuren verkar nämligen så underlig att du har några obesvarade frågor framför dig innan du vinner i alla fall mitt förtroende.