Joo perseelleen meni minun veikkaukset, ei aina voi voittaa. =) Veikkaan että Huu pihtas taas ponitarinoita siel.
Ei voi mitään. Teng voi käydä täällä ilkkumassa mut mä en taida enää jaksaa vastata.
Ei saa lyödä lyötyä...
Paha sai palkkansa ja pienten symppaaminen kannatti. Oon vähä pettynyt selitykseen, sillä odotin parempaa ja enemmän luovuutta. Ainakin ite valmistelin niitä vähän kunnon vedonlyöjän tavoin, niin kuvittelin et säki olisit. Mutta hei, luulen vähän et oot vahvoilla tänään sovitussa vedossa, joten jospa kolmas kerta toden sanoo...? Ja eiköhän meillä löydy niin paljon erimielisyyksiä, että jossain vaiheessa sullaki tärppää. Kyllähän sun on pakko joskus voittaa, vaikka tuurilla sitten.
Hyvää työtä, JP. Oli jo paljon parempaa lentelyä kuin aikaisemmin tällä kaudella.
Vastoin kaikkia odotuksia mahtava MLP hävis matsin F.L.:ää vastaan! Miten tässä nyt näin kävi?
Hmhh tosta matsista jäi eniten käteen ensimmäinen erän hupaisa episodi, kun joku MLP:n pelaajista tuli puolelemme ja vasta parin minuutin pelin jälkeen joku huomasi asian. Eli hän sai kaikessa rauhassaa lennellä melko kauankin ilman että henkilö itse, oma joukkue tai vastustajat olisivat huomanneet jotain.
Onnet absille ensimmäisenä pelaajana liigapelissä 700 pisteen rikkomisesta.