Sellanen vinkki vaan, että sun ei välttämättä kannattais paljastaa lähteitäs, koska asetit pomos jälleen kerran ikävään valoon (selvis et kommentoinu suljetun alueen toimintaa ulkopuolisille, mikä on periaattees vähän etiketin vastaista toimintaa). Ei sillä että toi vuotaminen olis musta jotenkin hirvittävää, onhan sitä tapahtunut varmaan muillakkin, mutta lähinnä ihmettelen että millainen ystävä ajattelee noin itsekkäästi että käyttää toisen kertomaa tietoa iskuaseena, kun tämä joutuu sillä tilanteeseen missä voi tulla aika paljonkin kuraa niskaan.
Aika ikävää että heitit johtopäätöksen että lodde olisi näin sanonut, nimittäin metsään meni.. Huolestuttavaa on kuinka itsestäänselvänä useimpia asioita pidät.
Jos taas tahdot kaivella enemmän tuota ''Selvis et kommentoinu suljetun alueen toimintaa ulkopuolisille, mikä on periaattees vähän etiketin vastaista toimintaa'' niin ensimmäinen joka näin suoranaisesti teki on juupeli joka tässä avauksessa esitti suoran lainauksen alueeltanne.
Voihan aivan hyvin olla että kukatahansa alueellanne asiasta kirjoitellut henkilö on voinut asiasta mainita esimerkiksi lentokonepelin puolella ja sieltä on mm. minun lähteeni asiasta kuullut. Toki ei ole minun vikani jos joku on moista asiaa pohtinut ja asian ilmaissut, en voinut tietää että tieto on peräisin suljetulta alueelta.. Joten syytöksesi (ellei jopa yrityksesi usuttaa lähdettäni kimppuuni) on aiheeton. Minulle ei ole millään tavoin kerrottu ettei asiaa saisi ääneen mainita.