!HHH!
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
Ihan joka päivä kävin vuoroni pelaamassa niin hoota kuin sinuakin nala vastaan. Myönnän että se kerran päivässä ei oikein edistä turneeta, mutta tietääkseni mulle ei tota 24h rajaa tullut missään kohtaan ylitettyä. Ja olihan toi gentsinkin tapaus noh, kuitenkin pelasin vuoroni ennen ilnoistusta
Höh vähän oon kyl erimielt... Mut eipä sil väliä niinkuin const sanoi. Laival oli ainaki kivvaa ! tänään alottas jatkopelitykset.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pehmo
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
pehmo - jänkä 246 - 258 joo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mcboxer
Jäsen
Poissa
|
|
|
|
tallennettu
|
Boxx
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Seuraavan kierroksen matseja saa alkaa pelata!
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Jänkä halus, että ilmotan tämän:
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gents8
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Jänkä halus, että ilmotan tämän: Tais jänkällä unohtuu ohittaa vuoro pelin aloitettuaan.
|
|
|
tallennettu
|
Foliot hattuun
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Niin, muttei suostu pelaamaan uutta :/
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Someone44914
TyQ
Poissa
Sukupuoli:
Axu :3
|
Tais jänkällä unohtuu ohittaa vuoro pelin aloitettuaan. Eikös ton alotusvuoron pojot vois ottaa tuplana pois tai jotain?
|
|
|
tallennettu
|
ES
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Jänkä halus, että ilmotan tämän: Säännöt: • Pelin aloittava pelaaja vaihtaa ensimmäisellä vuorollaan kaikki kirjaimet. Tästä säännöstä ei tulla tinkimään, jos näin ei tapahdu, voidaan pelin aloittavan pelaajan tulos mitätöidä. Tästä johtuen uusintaottelu pelataan. Mikäli tätä ei tapahdu, jänkän tulos mitätöidään.
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
pehmo
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
• Pelin aloittava pelaaja vaihtaa ensimmäisellä vuorollaan kaikki kirjaimet. Tästä säännöstä ei tulla tinkimään, jos näin ei tapahdu, voidaan pelin aloittavan pelaajan tulos mitätöidä.
Tästä johtuen uusintaottelu pelataan. Mikäli tätä ei tapahdu, jänkän tulos mitätöidään. Onko sillä väliä, että tuo ottelu on aloitettu ennen turnausaiheessa annettua lupaa sille?
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.01.13 - klo:22:36 kirjoittanut pehmo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Kyllä toisenkin pelaajan olisi pitänyt olla valppaana ja tajuta olla jatkamatta peliä, jos tapahtuu tuollainen virhe. Aika rohkeata tuomita uusintamatsi noin selkeään voittoon päättyneeseen otteluun, enkä ainakaan itse kehtaisi vastaavassa tilanteessa vaatia revanssia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Onko sillä väliä, että tuo ottelu on aloitettu ennen turnausaiheessa annettua lupaa sille?
Ei. Käytännössä mitään sääntöä siitä että lupa annetaan ennen pelin alkamista ei ole. Mun olisi ehkä pikemminkin pitänyt älytä kirjoittaa viestiin, että edellinen kierros oli saatu päätökseen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lodureu
Vieras
|
Niin, muttei suostu pelaamaan uutta :/
Mua häiritsee tää. Siis jänkä, JÄNKÄ, EI SUOSTU PELAAMAAN uutta? hhmm joo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
pehmo - jänkä 246 - 258 joo Kyllä toisenkin pelaajan olisi pitänyt olla valppaana ja tajuta olla jatkamatta peliä, jos tapahtuu tuollainen virhe. Aika rohkeata tuomita uusintamatsi noin selkeään voittoon päättyneeseen otteluun, enkä ainakaan itse kehtaisi vastaavassa tilanteessa vaatia revanssia.
pehmon ja jänkän ottelun tulos ilmoitettiin 22.1. Mun ja jänkän peli on aloitettu 18.1. Missä vaiheessa mun olisi pitänyt tajuta olla jatkamatta peliä? Ja vielä tämä:
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|