Taisteluareenassa ei saa mainostaa pelejä ja sinä teit sitä, vaikka admin jo huomautti siitä.
Muutenkin haukut ja ärsytät muita tahallisesti. Muutenkin teet häiriötä. Esim esität huonosti latesofia latesifo hahmolla. Ja myönnän, että itse olen haukkunut sinua. Mutta sekin vaan kostona
Enpä sanoisi että mainostin, pyysin vain peliparia 2v2 pelailuun ja kun sitä ei kuulunut lähdin, joten turha tehdä siitä jotain suurempaa mitä se oikeasti on. "haukun" muita, enpä sanoisi noin... Eiköhän se ole teidän muiden suusta mistä kuulee "tuplari, noobi, homo" yms. Eli sinun "kostoni", eikö se anna aika epäkypsän kuvan kun kostat muille haukkumalla takaisin. Itse en vaivaudu haukkumaan NETISSÄ. "muutenkin teet häiriötä" tarkenna hieman
no jos sinä saat huonon kuvan siitä että poistan provosoivan pelaajan huoneesta ni siitä vaan, eipä liiemmin liikuta
Eli poistat vain provosoivan henkilön etkä muita? Vaikka he tappaisivat provon johdosta omia ja käyvät puhumaan törkysuillaan ja suoltavat kirosanoja kun mitkäkin ojapummit. Tuo on aika huono ajattelutapa, rangaistus pitäisi tulla muillekin.
Ootko sä ny tosissas..
Sä käsket admineja oppimaan tavoille kun ittelläs ei ole mitään käytöstapoja. Joka kerta kun tulet pelailemaan oli huone mikä hyvänsä, alat haukkumaan jonkun/joidenkin pelitaitoja, puhut olemattomista dueleista, että kuinka rumin lukemin hänetkin pieksin (joka ei aina edes pidä paikkaansa, vaan on pelkkä vale) ärsytät muita pelaajia muillakin keinoilla. Eivätkä tietenkään sinun hyvien käytöstapojen piirteet tähän lopu.
Kyllä sitä luulisi, että lukiolainen osaisi käyttäytyä, mutta onhan näitäkin..
Pyydän admineja petraamaan valvomistaan kun eihän esim. minä ole ainut joka silloin käyttäytyy huonosti, mutta olenpa minä se ainut joka saa bannin. Sitten ihmetellään miksi tämä jatkuu, eiköhän se ole joku merkki siitä, että yritetään osoittaa jotakin. Kun he eivät suostu keskustelemaan (keskustelu taidot puuttuvat) niin osoitetaanpa se muilla tavoin. Kuten sanoin en arvostele muita, sille ei ole varaa jos sanon "noobi" niin se taitaa olla vain avoin vitsi teille, jotka viljelevät sitä tosi tarkoituksella. Minulla ei ole tapa valehdella netissä, joten huomautuksesi on aika turha. Etteköhän te isoegoiset ole niitä jotka suoltavat valheita joka tuutista. "muillakin keinoilla" kerro toki.
Eiköhän tästä nähdä taas, miten huonosti asiat huomautetaan olisi mukava jos joku "suurista ja vahvoista" valvojista juttelisi minulle aulassa ja puhuttaisiin asiat selviksi.