Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
25.06.24 - klo:09:30

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Snakettaja is back!
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Mitä mieltä olet asiasta ?
Erittäin mukava kuulla!
Snakettaja on aina tervetullut
Pyydän hänet heti kaveriksi!

Sivuja: 1 [2] 3 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Snakettaja is back!  (Luettu 7974 kertaa)
Legend JJL
Vieras
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #15 : 27.07.13 - klo:20:02 »

En oo ollut, mutta olis varmaa siistiä
C'moon Surullinen

Oon ajatellut jo 20 min tiimiä ElNSTEIN, kouluontyhmää, pesäpalloilija ja Snakettaja. Mäkin voisin tulla, jos Myy tulee ja tietysti Extraa ei saa unohtaa - se, kun masentaa kaikki. Mitä mieltä sinä olet?
tallennettu
Snakettaja2
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 36


Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #16 : 27.07.13 - klo:20:16 »

C'moon Surullinen

Oon ajatellut jo 20 min tiimiä ElNSTEIN, kouluontyhmää, pesäpalloilija ja Snakettaja. Mäkin voisin tulla, jos Myy tulee ja tietysti Extraa ei saa unohtaa - se, kun masentaa kaikki. Mitä mieltä sinä olet?

Kuulostaa hyvälle, mutta mä en saa johtaa tiimiä oon siitä lopullisessa bannissa
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #17 : 27.07.13 - klo:20:55 »

Kuulostaa hyvälle, mutta mä en saa johtaa tiimiä oon siitä lopullisessa bannissa
Ja mulla on Vesinokkaeläimer. Tulkaa toki niihin.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #18 : 27.07.13 - klo:21:41 »

C'moon Surullinen

Oon ajatellut jo 20 min tiimiä ElNSTEIN, kouluontyhmää, pesäpalloilija ja Snakettaja. Mäkin voisin tulla, jos Myy tulee ja tietysti Extraa ei saa unohtaa - se, kun masentaa kaikki. Mitä mieltä sinä olet?


Mä oon niiQ nii messis <3 Ja mun raksu hanipöö vois tulla kans ehkä kai entiä
tallennettu

Valkoistentekijä
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #19 : 27.07.13 - klo:21:43 »


Mä oon niiQ nii messis <3 Ja mun raksu hanipöö vois tulla kans ehkä kai entiä
Nokkaan tämmönen joukko  Cool
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #20 : 27.07.13 - klo:23:58 »

Ihana nähdä sneikki oot ihQ ja niiQ tosi mukavaa nähdä sua fooruilki!  Pusu


Mä oon niiQ nii messis <3 Ja mun raksu hanipöö vois tulla kans ehkä kai entiä

Tietty mussu :*
tallennettu

Pidän kissoista
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #21 : 28.07.13 - klo:00:10 »

2-3 kertaa viikossa, phyh. Päivässähän tuo menee.
tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
Snakettaja2
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 36


Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #22 : 28.07.13 - klo:01:03 »

 Niin menisi mutta naiset on pihejä

E: ei saatana mikä noita naisia vaivaa sisko kikattelee huoneessa ja puhuu skypessä ei saa unta mä tarviin mun yö unet saatana

Ja synno sä et voittanut mua duelissa vaan mulla lagas netti
tallennettu
Extra
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 239



Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #23 : 28.07.13 - klo:01:16 »

E: ei saatana mikä noita naisia vaivaa sisko kikattelee huoneessa ja puhuu skypessä ei saa unta mä tarviin mun yö unet saatana
Sori ku se pitää sua valveilla mun takii...
tallennettu

2. Extraordinary
Turun komein maahanmuuttaja
-B
Snakettaja2
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 36


Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #24 : 28.07.13 - klo:01:17 »

Sama juttu oli kun omistettiin yks nugetin kokonen papukaija mikäköhän adhd sitäki vaivas kun kirku joka hemmetin yö.. må en saanut nukuttuu ja yöt valvoin miettimässä reseptiä mitäbsiitä linnustq saisin se oli mun siskon vaikeutti asiaa. Se lintu oli vitun ärsyttävä kusipää kattelin kunse oli sen häkis oksan päällä siellä se kusipää kirku mitä jaksoi ja paskans joka nurkkaa siis ihan älyttömän turhii elukoita. Lopult yks yö kyllästyin siihen ja päästin sen vapaaks stadin keskustaan sisko oli ihan murtunut mutta se oli vapauttava tunne kun sitä vajaata elukkia ei enää ollut
tallennettu
Snakettaja2
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 36


Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #25 : 28.07.13 - klo:01:21 »

Sori ku se pitää sua valveilla mun takii...

Sulla on erittäin huono naismaku
tallennettu
Extra
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 239



Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #26 : 28.07.13 - klo:01:25 »

Sun siskolla sen sijaan on mitä ilmeisemmin hyvä miesmaku..
tallennettu

2. Extraordinary
Turun komein maahanmuuttaja
-B
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #27 : 28.07.13 - klo:04:10 »

Munkkiliiga näyttää kyllä taas pimeän puolensa. Eikös tämä ole aika läpinäkyvää, kuinka snakettajaa koitetaan pelata ulos. Pelkääköhän munQmafia Battle Snaken nousua liian vahvaksi, kun snakelta kielletään johtajuus. Maybe. On se kumma kun kielletään johtajuus, eikö ole aika samantekevää onko "titteli" johtaja vai rivipelaaja. Kyllä tämä siltä vaikuttaa, että Snakellekin asetetaan rajoitteita vain pelon nimissä. Noh... voihan sitä "johtajan" titteliä kantaa joku muu, mutta snake on kuitenkin auktoriteetiltään se johtaja. Eiköhän siinä vaiheessa, kun BS perustettaisiin eri johtajalla, alkaisi uusia rajoitteita satelemaan. Pohdin asioita, joihin en koskaan saa haluamaltani taholta vastauksia. Eini pelattiin ulos, sillä hän oli selvä "poliittinen" uhka, eiköhän tämä ala siltä näyttämään, että snake on seuraava. Liigabannit ovat suuri asia,mutta siltikään eini ei saa mitään tarkkoja vastauksia loppumisajoista. Kuka tätä liigaa eniten dominoi, siihen vastaus on näiltä "ylimmiltä" tahoilta varmasti aina tämän tasoinen: "ei kukaa :DDD". Onneksi johdossa on vielä jokunen vastailevakin taho... to be continued... Yeah, to be continued...
tallennettu

Valkoistentekijä
Snakettaja2
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 36


Profiili
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #28 : 28.07.13 - klo:11:41 »

Munkkiliiga näyttää kyllä taas pimeän puolensa. Eikös tämä ole aika läpinäkyvää, kuinka snakettajaa koitetaan pelata ulos. Pelkääköhän munQmafia Battle Snaken nousua liian vahvaksi, kun snakelta kielletään johtajuus. Maybe. On se kumma kun kielletään johtajuus, eikö ole aika samantekevää onko "titteli" johtaja vai rivipelaaja. Kyllä tämä siltä vaikuttaa, että Snakellekin asetetaan rajoitteita vain pelon nimissä. Noh... voihan sitä "johtajan" titteliä kantaa joku muu, mutta snake on kuitenkin auktoriteetiltään se johtaja. Eiköhän siinä vaiheessa, kun BS perustettaisiin eri johtajalla, alkaisi uusia rajoitteita satelemaan. Pohdin asioita, joihin en koskaan saa haluamaltani taholta vastauksia. Eini pelattiin ulos, sillä hän oli selvä "poliittinen" uhka, eiköhän tämä ala siltä näyttämään, että snake on seuraava. Liigabannit ovat suuri asia,mutta siltikään eini ei saa mitään tarkkoja vastauksia loppumisajoista. Kuka tätä liigaa eniten dominoi, siihen vastaus on näiltä "ylimmiltä" tahoilta varmasti aina tämän tasoinen: "ei kukaa :DDD". Onneksi johdossa on vielä jokunen vastailevakin taho... to be continued... Yeah, to be continued...

En ota kantaa, mutta kuulostaa hyvältä, eli otin kantaa
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Snakettaja is back!
« Vastaus #29 : 28.07.13 - klo:11:58 »

Tai sitten koko touhu on teiä kannalta vaan harhauskosten kuvitelmia. :3

Liigavaltuuston jäsenenä voin sanoa senverran että syyt kieltoihin/banneihin on aivan jotain muuta kun "pelkoa". Jokainen tapaus on käsitelty läpikottaisin valtuustossa ennenkuin asian toimenpiteistä edes äänestetään.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024