Sanonpahan tähän vaan alkuun, että ifrettihän puhuu asijaa, pilaat siis hänen ilon vain pitääksesi oman iloisuutesi ylhäällä. Jos se ei muita häiritse olet todella itsekäsihminen. Lähtisit itse toiseen huoneeseen pelaamaan ja antaisit muiden jatkaa, mutta ei olet angstaava pikkulapsi
- Vessapaperin pitää mennä 'yli' eikä 'ali'.
- Neuroottinen triple-check ennen kotoa lähtiessä, että puhelin, lompakko ja avaimet on taskussa. Sama rituaali toistuu monia kertoja päivän aikana. Auta armias sitä pientä sydänkohtausta jos on erehtynyt laittamaan vaikka puhelimen puhelun jälkeen 'väärään' taskuun.
- Rystysten, jalkanivelten ym. naksauttelu
- Jos jossain on peili tai kamera, pitää ilveillä / näyttää kieltä / molempia. En tiiä miks. Eri asia jotkut työpaikan valvontakamerat, niihin ehtii sopeutua, toisinkuin vaikka vessan peiliin.
- Joutilaana pitää räplätä kokoajan jotain, oli se sitten mattoveitsi, tussin korkki, kaukosäätimen pattereiden kansi tai mikä vaan.
Tossa oli mitä itellänikin on, ja tohon viimeseen lisään vielä sen, että jos ei satu olemaan mitään alan napsuttelemaan sormia, rummuttamaan jotain biisiä tai muuten vaan vaikka pyörittelemään päätä
- Aina kun on käymässä nukkumaan tsekkaan ulkooven varmaan 2-3 kertaa, että varmasti menee lukkoon.
- Jos radiosta tulee biisi jonka jotenkin osaan tai vaikka vaan kertsin niin voi kuulkaa kanssa olijat mä vittu vedän sen täysiä oli paikka vaikka ostarin keskellä.
- Hiuksia näprään ja pistän paremmin kokoajan, kännykän näytöstä myös pitää tsekkailla onko mun pulmuset nyt hyvin :3
- Julkisissa vessoissa kuten, huoltoasemilla (yöG), jos aikoo paskalle käydä niin pakko pyyhkiä hiukan sitä istuinta tiedä kuka lihava karvaperseinen rekkakuski siinäkin on istunu.
- Jos joku kavereista sanoo "neekeri" niin mulla tulee aina "don't use the n-word!"
- Jos joudun irl vittuilusotaan tai muuten vaan sanaharkkaan mulla on tapana tehdä käsiliike ja ns. "headhing" muut diivat ruuduntakana tietää!
Bitch attitude all the way.
- Oon kauheen asennevammanen joskus ja jos vaikkapa opettaja sanoo jotain josta en pidä niin silmien pyörittely on taattu, huono tapa tiedetään.
- Sit mul on tällänen et kaikkee pitää tehä saman verran, jos vaikka läpsyttelen pöytää käsillä niin molemmilla käsillä pitää läpsyttää samanverran, arvatkaa sitä vitutusta kun ei tiedä onko läpsyttäny yhtä paljon kun lopettaa. (Jollainhan tää on tosi vakava oire et kaikki pitää tehä tälleen, ite vaan nauran jos alkaa vituttaa
)
- Drama Queen.. that's me
Sit yks kun nähdään kaverin kanssa joka asuu tosi kaukana niin aina kun meen sinne tai se tulee tänne eka kohtaaminen on eka ääntely "mhmmm!!" ja osotetaan toisiimme. Jooh kaveri on gurl, ei kundeista oo tollaseen eivät oo niin ulospäinsuuntautuneita.