Huoh ihan hyvin voi antaa kokeneen pelata, ei ne aloittelijat välttämättä hallitse itse. ja jos on niin voiton himonen se kokeneempi niin sitten voi poistaa. Ite aattelin kyl et on siinä vaan tukena eikä haeskele mitään 500p eriä.... Tietty se kokenut pelaa, mut ei tosissaan.. ja valvoja kattoo kuka on vaan siinä tukena ja kuka on nörtti ja pelaa taatelinmerkit silmissä
Pallo menee just tolla idealla et pelais tosissaan... ihan vitun tyhmä ideologia
Sain jostain energiaa vastaamiseen.
Ei tietenkään alottelijat hallitse itse, eiköhän se ole selvää? Ne on
aloittelijoita.
Tosissaan/ei tosissaan väitteeseen totean, että on mahdotonta vetää rajaa siitä kuka pelaa voitonhimoisesti vai ei, ellei sitten ei-voitonhimoks lasketa se että viskoo koneita kentästä koko pelin ajan
Aika ihmeellinen ajatus että joku lähtis tiimiä kasaamaan ja pelaamaan tavoitteenaan häviö. Jos niin tekisi, niin kannattais ehkä harkita uudelleen onko edes järkeä pelata.
Kokenut pelaaja, vaikka kuinka ei-tosissaan pelaiskin, voittaa silti helposti alottelevat pelaajat.
Eli mitäpä jos vaan hyväksyt tosiseikat semmosinaan etkä ehdota mitään noin vaikeesti tulkittavia asioita.
Itse näen tässä muutaman vaihtoehdon:
1)Sen kokeneen annetaan pelailla vapaasti, jollonka menee ylempänä mainittuun "kumpi kokeneempi napsii enemmän pisteitä aloittelijoista"-kisaks
2) Kokeneen annetaan pelata vain rajoitettu aika/rajattu määrä eriä. Näin vähennetään vaikutusta lopputulokseen, mutta sen ajan kun pelaa menee silti ykkösvaihtoehdossa kuvatuks.
3) Kokenut ei saa pelata, ainoostaan ohjeistaa esim. erien alussa. Vaihtoehtosesti voitas antaa kykkiä koko pelin ajan, jollonka pystyy ohjeistaan myös pelin aikana. Tässä on sitten taas se huono puoli, että peli menee 2v2:eks. Huono puhua 3v3:sta tässä tapauksessa, paitsi jos joukkueiden kokoja kasvatetaan yhdellä uudella pelaajalla jokaseen.
Classic vai classic2. 7.3 vai 14.3. Itse en ainkaa pelaa täysillä vaan keskityn neuvomiseen ja uusien kykyjen etsimiseen
Täytyy vielä tähän tosiaan sanoa, että hyvä kun tällasia ideoit, mutta se toteutus pitäs suunnitella loppuun saakka. Näin esimerkkinä et ole missään kohti maininnu pelataanko turnaus jatkuvalla vai kierrosmodilla, millä erien pituudella, montako erää pelataan, rajotetaanko konevalintoja(oletettavasti ei, koska asiasta ei mainita), kuinka pitkä tauokaika erien välillä on. Nämä kaikki kannattaa järjestäjän itse päättää, menee liian monimutkaseksi jos kaikesta pitää kysellä osallistujien kanssa.
Kartasta en osaa sanoa mitään, kun en tiedä pelin asetuksistakaan.