No niin on Fifakin tehnyt kisoista
statistiikkaa. Varsin mielenkiintoista tietoa ja kun on listattu 10 parasta pelaajaa, Brasilia on ainoa joukkue, kellä on useampi pelaaja listalla (D. Luiz, Neymar ja T. Silva), muilla vain yksi pelaaja per joukkue. Siinä on siis laskettu jotenkin, että mitkä teot ovat hyödyttäneet joukkuetta ja mitkä ovat olleet haitallisia, en tiedä tarkemmin.
Tein maikkarin sivuilla myös futisgurutestin. En ollut guru, mutta ylpeä olen tuloksestani, koska katson vain em ja mm kisoja ja toisinaan se vain pyörii taustalla, kun teen muuta: 10/16 pisteelläni olin tosifani
Tällä hetkellä on kyllä silleen kauhea tilanne, että toivoin finaalipariksi Brasilia - Saksa, mutta se käydäänkin jo aiemmin, mikäli Brasilia päihittää kovanoloisen Kolumbian ja Saksa päihittää Ranskan, millä tuntuu nyt luistavan peli paremmin kuin edelliskerralla. Toinen puoli finalimatkalla tuntuu olevan kovatsaoisempi kuin toinen puoli, harmi sinänsä, ettei ole tasaisemmat puolet.
Mulle tuli kyllä yksi lempparipelaaja ylitsemuiden. Kahdesta syystä, hän näytti niin onnelliselta mussuttaessaan hedelmää jalkapallokentällä ennen jatkoaikaa ja toisekseen on tuonnut eniten mulle pisteitä, vaikkei ole ollut kuin kerran kapteenina. Tietty puhun Silvasta.
Niin ne nämäkin kisat alkavat olla jo loppupuolella...
Lisäystä: Oijoi, Saksan voittomahdollisuudet vähenivät dramaattisesti ->
Kliketiklick!Paljon mielenkiintoisia uutisia, eikä nyt ketään, kenen kanssa päivitellä noita uutisia
2 Lisäystä: Lohko A:
Brasilia ja Kroatia
Lohko B:
Espanja ja Hollanti
Lohko C:
Kolumbia ja Norsunluurannikko
Lohko D:
Italia ja Uruguay
Lohko E:
Ranska ja Sveitsi
Lohko F:
Argentiina ja Nigeria
Lohko G:
Saksa ja Portugali
Lohko H:
Belgia ja Venäjä
10 näemmä sain oikein, ei mitään huipputulosta
Nyt on kyllä sellainen tilanne, että melkein mitä vain voi tapahtua ja pahasti näyttää siltä, että Saksan väki on sairaspedillä ja mulla on ongelma, mistä revin pelaajat... vai pitäisköhän mun tehdä muutos managerkisaporukkaani. Vielä ehtisin... Vajaa vuorokausi aikaa. Mutta tykkään nykyisestä tiimistä, vaikka se riski onkin
Oho, muut paitsi mä ja tuo... eräs... no toi... ovat saaneet n. 9 tulokseksi ja minä sekä... no toi yks... ollaan saatu 10
Aika uskomatonta
Seuraan kuitenkin jalkapalloa vähemmän kuin muut tähän veikanneet