WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Vittu ku tipun ku tähti taivaalta
|
|
|
tallennettu
|
Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Kaksi viimeistä kierrosta ovat jäljellä ja ero kärkikaksikon välillä tiivistyi pisteestä tasatilanteeseen. Myös Duunipoju pitää eronsa kärkeen, joten uskallan sanoa, että edessämme on kaikkien aikojen manageriloppu.
Muita huomionarvoisia nousuja ovat Saialin ja qinjin sijoitusparannukset. Loistava kierros molemmilta liidätti Saikun jopa viidenneksi ja qinjin, joka oli vielä pitkään sarjan häntäpäässä, sijalle seitsemän.
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
132 pinnaa viime kierroksella! Repikää siitä, tutiskaa kärki, täältä mä tulen!
|
|
|
tallennettu
|
Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan. jääkuningatarTyQ- kieli = suomennos jääkuningatar (naisesta) = henkilö, joka on voittavan tiimin pakkasherra (miehestä) ainoa miinuksilla oleva pelaaja.
Lähde: Pehmon sanakirjaTee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista. Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
|
|
|
guikkaa
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Kroosilla kivat 17p jo tässä vaiheessa
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Mä nousen kunntaas duuni tippuu cD Saksafanit kaksoisjohos :p
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
D P
Jäsen
Poissa
Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P
|
Mun pisteet eioo viel päivittyny
Näkyyks teil miun pisteet 459 vielki?
Const mun pisteet ei päivity niin häviin tän sen takii mul vielki muka 459
Mul lakkas toimii koko fantasy..
Miks mun pisteet ei päivity!!!
Eli WäZ etoo nousee yhtää...
(SaiQ:lta sellaisia terkkuja, että jos ei ole huomiseen mennessä päivittynyt, laita palautetta ylläpitoon... pistyeet on päivitetty. SORI, viestit meni väärään järjestykeen, eli alin on uusin... lukekaa ne siinä järjestyksessä.)
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.07.14 - klo:18:13 kirjoittanut Saial »
|
tallennettu
|
I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir ---> VihPo ---> Nokka
|
|
|
ifreetti
Tónks
Poissa
|
kaveri vähän hätääntyny
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Nousin PISTEIS, Duuni sulla on 459... Mulla ainakin näkyy ja mulla on päivittynyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
D P
Jäsen
Poissa
Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P
|
WäZ mut mul 532 pistettä 459 oli jo viime kierroksel
|
|
|
tallennettu
|
I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir ---> VihPo ---> Nokka
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Nojoo mullaki vissii lagii. Yhyy mahikset top kolmeen menny.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.07.14 - klo:19:59 kirjoittanut WäZ »
|
tallennettu
|
|
|
|
guikkaa
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Duuni ennen kuin alat lisää itkemään pisteitäs, voisit helpotukseksesi käydä katsomassa miten pisteesi on tullut näkyviin
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Viimeinen rutistus lähtee tänään liikkeelle. Muistakaahan tehdä vielä viimeiset vaihtonne!
Viime kierroksella sijoituksissa nähtiin vain yksi muutos, kun Ine ohitti Kellon tasan sadan pisteen kierroksellaan. Merkittävin piste-ero syntyi kärkeen, kun guikkaa nakutti kierroksen parhaimman tuloksen ja kasvatti eron ifreettiin jo 24 pisteeseen. Mikään ei silti ole vielä ratkennut.
Tahtooko muuten joku ottaa vedonlyönnin siitä, monennellako minuutilla finaalissa tehdään avausmaali. Lähin vastaus voittaa, panoksesta voidaan keskustella.
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
Mä voisin ottaa, vaikka olenkin näissä surkea
|
|
|
tallennettu
|
Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan. jääkuningatarTyQ- kieli = suomennos jääkuningatar (naisesta) = henkilö, joka on voittavan tiimin pakkasherra (miehestä) ainoa miinuksilla oleva pelaaja.
Lähde: Pehmon sanakirjaTee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista. Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
mäki voin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Paljonko pannaan panokseksi? 225 pelimerkin satsi +50% tarjouksen voimassaollessa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|