Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
Mulle käy, mutta en tiedä koska noita tarjouksia on, joten silloin voittaja joutuu kyllä kertomaan mulle hyvissä ajoin, koska merkkinsä tahtoo Lisähaaste... en tiedä panoksesta, mutta mä uskon ja veikkaan, että Brasilia vie voiton tänä iltana, koska siellä on komeammat ja nuoremman näköiset pelaajat <3
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.07.14 - klo:13:39 kirjoittanut Saial »
|
tallennettu
|
Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan. jääkuningatarTyQ- kieli = suomennos jääkuningatar (naisesta) = henkilö, joka on voittavan tiimin pakkasherra (miehestä) ainoa miinuksilla oleva pelaaja.
Lähde: Pehmon sanakirjaTee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista. Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Oolrait.
Monennellako minuutilla tänään nähdään avausmaali? (panoksena 225 pelimerkkiä per. osallistuja) - CONST: 27 min - Saial: 52 min - WäZ: 35 min - duff-beer 16 min - EINSTEIN 20 min
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.14 - klo:18:09 kirjoittanut CONST »
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
Aaaah, mä olin jo valmistautunut sanomaan maalinvetäjänkin :O
Sanotaan 52 peliminuutilla.
|
|
|
tallennettu
|
Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan. jääkuningatarTyQ- kieli = suomennos jääkuningatar (naisesta) = henkilö, joka on voittavan tiimin pakkasherra (miehestä) ainoa miinuksilla oleva pelaaja.
Lähde: Pehmon sanakirjaTee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista. Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
35 min
|
|
|
tallennettu
|
Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
|
|
|
duff-beer
Munkkiliigan admin
Poissa
sdfjshdf
|
Verkko heiluu ekan kerran 16min. Samalla veikkaan että argentiina voittaa 3-2.
|
|
|
tallennettu
|
joo
|
|
|
MisseKissa
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Maailmanparantaja
|
vaikka pelinpeliä en ole kattonu enkä finaaliakaan varmaan jaksa edes vilkaista niin pistetääs veikkaus ihan et jos voitan niin muita vituttaa tröllölölö
maali tulloo 20min
|
|
|
tallennettu
|
Pidän kissoista
|
|
|
Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
Mutta jos häviät, joudut antamaan voittajalle 25tt edestä pelimerkkejä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Mutta jos häviät, joudut antamaan voittajalle 25tt edestä pelimerkkejä Eihä joudu? EIks Const kustanna voittajalle vai?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ifreetti
Tónks
Poissa
|
mikä vitun vedonlyönti se on et 1 maksaa meni miten meni
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pehmo
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
Mikä vedonlyönti on tällainen, jossa osallistujat eivät ymmärrä sääntöjä? panoksena 225 pelimerkkiä per. osallistuja Mutta jos häviät, joudut antamaan voittajalle 25tt edestä pelimerkkejä EIks Const kustanna voittajalle vai? ..mutta eipä tämä ole minun ongelmani. Pikemmin Constin, muilla on sitten ihan oma käsityksensä vedonlyönnin säännöistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
D P
Jäsen
Poissa
Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P
|
Onnee saikku voitit vedon lyännin (Saikun terveiset: Kiitos Hieman epäreilua, kun mulla oli niin monta minuuttia, kun vertaa muihin )
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.07.14 - klo:00:24 kirjoittanut Saial »
|
tallennettu
|
I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir ---> VihPo ---> Nokka
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
... spedet?
Onnea Saialille tämänpäiväisestä ja guikkaalle koko kisan voitosta! Tulosten vahvistuksia odotellaan edelleen joten palkinnot lähtevät alkuviikosta matkaan.
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Koska te opitte ettå luen viis kertaa sadasta viestit ajatuksel. No lol mulla on huikeet 4 taatelia tällä hetkellä ja en rupee tilaamqan enkä ees pysty. (Gg liittymä).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chess
SatQ
Poissa
Sukupuoli:
Veli Hopea
|
Jaa tähän on älykästä. Mennään vedonlyöntiä ja sitte kun häviää niin ei suostu maksaa.
ei käyttäjämoderointia kiitos -duff
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.07.14 - klo:16:18 kirjoittanut duff-beer »
|
tallennettu
|
SatQ-MunQ: 2-0 Johtaja väittelee Satqn voittoon
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Nyt lupaan kyllä ostaa tilini tyhjäksi jos joku vatipää osaa perustella mulle sen miten lyödään vetoa maksamatta panosta. Alkaa pistää vihaksi jos ei ole mitään moraalinrippeitä jäljellä.
E: Samalla palkintokoodit lähtivät kärkikolmikolle, onnitteluni. Käyttäkää ne viisaasti, eli käytännössä +70%-kampanjan aikaan.
Lisäksi kaikki osallistujat palkitaan pitkästä ja uuvuttavasta managerikuukaudesta allekirjoittaneen suunnittelemalla jalkapalloboksiteemalla. Onnittelut, ja kiitos mukanaolostanne!
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.07.14 - klo:19:55 kirjoittanut CONST »
|
tallennettu
|
|
|
|
|