Kyllä.
Nimenomaan minä itse puolsin tuuraajan käyttöä 2 erää, mutta toisen ja kolmannen erän väliajalla joukkuelaiset tahto välttämättä, että tuuraajan käyttö kielletään. Klaanin sisäisen sovun nimissä sitten myönnyin tähän.
edit: tässä
https://www.youtube.com/watch?v=PbE32RuHgb4& jos mun sanoja ei muuten usko, S'il voús plaít. Väliajat 1 & 2
Oon silti kusipää ja totean rehellisyyden nimissä, että tuuraajan paikallaololla ei olisi ollut vaikutusta kahden viimeisen erän tuloksiin, ellei remmiin olisi hypännyt joku huomattavasti kovempitasonen heppu.
e2: Ja selvennän että nimenomaan sen takia selvensin ettei ollut minun päätökseni tämä tuuraajan poisottaminen, koska aikaisemmin olen muutamaan otteeseen saanut vittuilua niskaani aiheista, joihin en ollut "syyllinen" mm. sen tähdistöpeliturnauksen tuuraaminen ei ollut minun keksintöni pohjimmiltaan.
Mä kyllä otan vastuun omista päätöksistäni, mutta tällä kertaa ei ollut minun valintani. Kaikki muut joukkuelaiset tahto poistoa ja en mä mikään täydellinen diktaattori ole, joten noudatin tätä valintaa(en ala väitteleen kesken pelin jos oon ainut joka puoltaa katsantokantaa, olkoonkin että johdan tiimiä).
Sillä vaikka mä olenkin keulahahmo joukkueelleni, niin en mä ihan kaikkia päätöksiä itse tee.
Ja selvensin tän ihan vaan sen takia ettei kukaan pyri ymmärtään tahalleen jollain toisella tapaa tapahtumia