Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.10.24 - klo:01:50

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Vs: DnZ etsii harjoitusvastustajia
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vs: DnZ etsii harjoitusvastustajia  (Luettu 1172 kertaa)
pehmo
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 353


Profiili
Vs: DnZ etsii harjoitusvastustajia
« : 24.01.12 - klo:07:10 »

Pehmo, oletko joku vanha pelaaja? Olen nähnyt sut hulluissa pari kertaa ja otteet ainakin ovat kuin olisit pelannut ennenkin, etenkin bristolilla.  Hymyilee
Tämä lienee sarkasmia. Hyvän foorumin merkki. Hymyilee

Mutta täsmennetään nyt tässä kaikille, että latesofi yrittää laajentaa MunQua tuomalla siihen tykkipelin puolelta toisen lennoston (TyQin), joka koostuu tykkipelin pelaajista. Olen pelannut lentokonepeliä joulukuun puolestavälistä alkaen ja takana on nyt noin parikymmentä pelikertaa lentokonepelissä. Olen vasta aloitteleva nobo ja tiedän sen itsekkin, mutta saan peli peliltä parempia tuloksia. Ennätykseni on tällä hetkellä jotain 530 (Alballa) ja aina kun muistan että täällä on joitain tonnin rikkojiakin menen vielä toistaiseksi kateudesta vihreäksi. Senkin olen jo huomannut, ettei Bristol ole kaikkein paras kone vaan kaartelen taivaalla mieluummin Albatrossilla, joka on nyt myös avatarissani. Aina ei vain käy puolien jaossa hyvä tuuri ja välillä pitää ympeilläkin pelailla, joten minua näkynee myös jatkossakin lentelemässä Bristollilla hullujenhuoneessa. (..ja tietty muitakin koneita kunhan opin kunnolla jarruttamaan yms.)

..ja klaanitagia [TyQ] (joka kertoo minun olevan nobo) tulen myös käyttämään tämmöisten epäselvyyksien välttämiseksi, kunhan keksin mistä sen saa päälle..

Omasta mielestäni ja mitä olen muitakin pelaajia haastatellut, DnZ ja sen pelaajat olisivat erittäin mielyyttäviä harjoitusvastuksia. Moni on jo ennaltaan tuttu tykkipeleistä. DnZ:ltä ruoskan saaminen taatusti kasvattaa tulevaa klaaniamme sekä pelitaitojen saralla, että myös henkisesti. (Tosin ehdotetussa ajankohdassa Su 19:00 on jo alustavasti se vika, että tuohon ajankohtaan pelataan usein tykistipelejä.)

..koitetaan saada järjestymään.. tai siis latesofi yrittää järjestää, hänhän tässä (TyQ) klaanin johtaja on.. Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 24.01.12 - klo:08:03 kirjoittanut pehmo » tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: DnZ etsii harjoitusvastustajia
« Vastaus #1 : 24.01.12 - klo:12:24 »

Tämä lienee sarkasmia. Hyvän foorumin merkki. Hymyilee
...  Järkyttynyt

Itse asiassa olin ihan vakavissani. Nimesi ei ole tullut vastaan kovinkaan usein joten pidin sua uutena pelaajana. Pelaat kuitenkin todella paljon paremmin kuin lukuisat aloittelevat pelurit joten olisi hyvinkin ollut mahdollista että kyseessä onkin vanha pelaaja joka on tekemässä muutaman vuoden jälkeen comebackia eri nimellä  Virnistää
Ennustanpa että mikäli kehityksesi jatkuu samanmoisena, liitelet kohta jonkun liigaklaaninkin riveissä.

Anteeksi Donut off-topic  Nolostunut Case´s closed.
« Viimeksi muokattu: 24.01.12 - klo:12:27 kirjoittanut Elven » tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: DnZ etsii harjoitusvastustajia
« Vastaus #2 : 25.01.12 - klo:21:36 »

sry offtopicci, mut ketä tos TyQseis pelaa ?
tallennettu

Dove
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: DnZ etsii harjoitusvastustajia
« Vastaus #3 : 25.01.12 - klo:21:39 »

Alustava kokoonpano ensi kaudella:

TyQ
latesofi
Pinkset
Unrik (hengellinen johtaja)
Murlock
pehmo
Primera
Saial
UCL

E: Niin, tämänhän sai julkaista jo varmaankin  Pyörittää silmiään
« Viimeksi muokattu: 25.01.12 - klo:21:46 kirjoittanut Jusse » tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: DnZ etsii harjoitusvastustajia
« Vastaus #4 : 25.01.12 - klo:21:43 »

Alustava kokoonpano ensi kaudella:

TyQ
Unrik (hengellinen johtaja)

Ai tää on siis jonkinsortin lahko. :D
tallennettu
pehmo
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 353


Profiili
Vs: DnZ etsii harjoitusvastustajia
« Vastaus #5 : 26.01.12 - klo:01:48 »

Niin, tämänhän sai julkaista jo varmaankin  Pyörittää silmiään
Ei.. mutta olisihan tuo nyt jokatapauksessa lopulta tullut ilmi. Veikkaan, että kokoonpano voi elää vielä tuosta, mutta runko on ainakin tällähetkellä kolme joulukuussa lentokonepelaamisen aloittanutta (tykkipelin) pelaajaa (Minä, Saial, UCL).
Ai tää on siis jonkinsortin lahko. Hymyilee leveästi
Unrik taitaa olla henkinen johtaja, kun ei tunnu fyysisesti koskaan pääsevän tapahtumapaikalle, tai ainakaan harjoituksiin. Luotamme siis siihen, että hän ainakin meditoi puolestamme pelien alkaessa, jos ei tulekkaan peliin. (Tosin fyysisen johtajuuden osoittaminen pelissä olisi vieläkin parempi.)
Offtopic:
TyQ:lla ja T.F.C :llä tulee olemaan kova taisto.
Ai teidänkin tavoitteena tulevista peleistä on kunniakas tappio, voiton sijaan?
- Ilmoitan, että kamikaze-lennostomme on valmiina ottamaan haasteen vastaan!
..ei se vielä mitään, että moni tähänkin ketjuun kirjoittavista tuntuu olevan tämmöiselle nobolle liian kova vastus tiputettavaksi Bristolilla kaartotaistelussa.. mutta kun kuolema korjaa siinä kaartotaistelun ohessa (itseaiheutettuna) oman typeryyden seurauksena... pitää alkaa muistelemaan, mihin tuli jätettyä Wakisashi, kun sille olisi nyt tarve..

-pahoittelut, offtopicista edelleen-
« Viimeksi muokattu: 26.01.12 - klo:02:14 kirjoittanut pehmo » tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024