Niin, samaa voisi sanoa Dash - F.B pelistä. Itse en tosin pidä tuollaista minkäänlaisena pelinä kyllä ollenkaan, pelkkää ilveilyä alusta loppuun asti. Onko tuollaisessa lagissa sitten ne olosuhteet todellakin kaikille samat? Olen sitä mieltä että ei ole, mutta jätetään se aihe käsittelemättä koska edustan hävinnyttä joukkuetta. Tunnetustihan vain häviäjät rutisevat "pikkuasioista".
Mitä katsomosta katsoin, teillä oli pikkuisen paremmat olosuhteet. En halua väheksyä sitä, etteikö teillä olisi ollut vaikeaa, mutta taisi hieman pahentua illan vartutessa. Varmasti tulisi sanomista jos olisimme hävinneet, ja sanoisin samaa "surkea peli". Mutta kuten sanoin, ei tämä voittaminenkaan hääppöseltä tunnu.
Samaa mieltä tuosta, että tuo "sama se on kaikille" ei pidä paikkaansa. Ainakin F.L:n sisällä, oli isoja eroja sen suhteen paljonko lagasi.
Parisen tuntia ennen otteluita Teng kysyi Novan mielipidettä pitäisikö otteluita siirtää jos kaikilla lagaa näin paljon. On annettu ymmärtää että vaivaiset 2 päivää vielä ja tämä ongelma saattaisi poistua, huom, saattaisi. Tätä ei maltettu nyt sitten millään odottaa. Herää väkisinkin kysymys olisiko tähän ajatukseen tartuttu kiinni mikäli se olisikin ollut F.L joka olisi tippunut. Nimittäin kovin kaukana ei ollut sekään mahdollisuus
Niin tein, ja kysyin muutamalta toiseltakin adminilta tätä. He eivät ymmärrettävistä syista innostuneet siitä, mutta en nyt tiedä, oliko tämäkään parempi ratkaisu. Lähinä ottelun siirto jäi kiinni siitä, ettei KKK1 ollut halukas. Koitin itse käynnistää toistuvasti konetta uusiksi, vaihtaa selainta, vaihtaa maata, mutta mikään ei auttanut. Mietimme ihan vakavasti viimeiseen hetkeen asti sitä vaihtoehtoa, että luovuttaisimme ottelun. Tuskin sekään olisi ollut, ainakaan paljoa, tätä huonompi.
Itse peli olisi voinut olla tiukempikin, se oli nytkin suht tasaista vääntöä. F.B:llä on 1-2 sellaista pelaajaa enemmän kuin meillä jotka pelaavat tottuneesti tällaisella tavalla. Siinä meillä on iso aukko.
Onnea F.B:lle voitosta. Heillä muunmuassa !Banaani! pelaa aina lagissa siihen tottuneena joten....
Kypsää pohdintaa vaikka hävitty kauden tärkein ottelu. Itseäni harmittaa sekä Dashin että KKK1:n pelaajien puolesta paljon, hirveätä hävitä tuollaisen takia. Mutta kunhan tiedätte, että emme me voittajatkaan, innosta kilju.