Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.06.24 - klo:12:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 188912 kertaa)
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #45 : 02.10.06 - klo:18:33 »

Niin, näinhän sen pitäisikin toimia: Kun häviää, mieliala on maltillinen, ei kuitenkaan raivoisa tai murhanhimoinen. Kun voittaa, se nousee tyytyväiseen tai haltioituneeseen.

Kun häviää enemmän, se sitten laskee luonnollisesti. Nytkin minun kannattajieni mieliala on ''ärtynyt'' hävitessäni monta peliä. Hymyilee
Niin, mieliala on maltillinen heti pelin jälkeen, mutta seuraavana aamuna mielialan pitäisi olla jo "tyytyväinen", eli olisi hyvä, jos mieliala päivittyisi, vaikka peliin olisikin vielä useita päiviä. Sitten kun niitä tappioita olisi enemmmän, mieliala nousisi hitaammin pelien välissä tai lopulta ei nousisi ollenkaan. Myöskin voiton jälkeinen alkufiilis voisi viikon mittaan hieman laimeta.
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #46 : 02.10.06 - klo:19:23 »

Niin, mieliala on maltillinen heti pelin jälkeen, mutta seuraavana aamuna mielialan pitäisi olla jo "tyytyväinen", eli olisi hyvä, jos mieliala päivittyisi, vaikka peliin olisikin vielä useita päiviä. Sitten kun niitä tappioita olisi enemmmän, mieliala nousisi hitaammin pelien välissä tai lopulta ei nousisi ollenkaan. Myöskin voiton jälkeinen alkufiilis voisi viikon mittaan hieman laimeta.

Noh, miksi pitäisi olla tyytyväinen kun hävisi?

Ja tekeekö tämä näin sokkerissa? Ok, helppo uskoa että sokkerille menee pisteet koska se on paljon helpompi. Laskee vähemmän. Juu.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #47 : 02.10.06 - klo:20:19 »

Noh, miksi pitäisi olla tyytyväinen kun hävisi?

Ja tekeekö tämä näin sokkerissa? Ok, helppo uskoa että sokkerille menee pisteet koska se on paljon helpompi. Laskee vähemmän. Juu.
Siksi, että ajan kuluessa tappiosta pääsee yli, eikä se tappiosta tullut pettymys ole enää mielessä, kun odottaa jo seuraavaa peliä, eli mielialan pitäisi parantua siitä heti pelin jälkeen olleesta mielialasta, "maltillisesta".

Sokkerissa on hieman eri tasot, mutta kuitenkin, se myös nousee hitaammin, ja kannattajien määrä laskee helpommin. Kannattajien vaihtelukin on pienempää, esim. tulee 3, menetät 2.
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #48 : 02.10.06 - klo:20:40 »

Vieläköhän te monta sivua jaksatte tästä tapella Järkyttynyt

Koitetaas palauttaa keskustelu takaisin ihan järjelliseen asiaan HT:sta/Sokkerista.
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #49 : 02.10.06 - klo:20:45 »

Vieläköhän te monta sivua jaksatte tästä tapella Järkyttynyt

Koitetaas palauttaa keskustelu takaisin ihan järjelliseen asiaan HT:sta/Sokkerista.

Eikö tämä sitten ole järjellistä asiaa? Hymyilee leveästi Keskustellaan onko se realistista vai ei. No joo, mun puolesta tämän voisi lopettaa, asiat ihan kuluneita ja kumpikaan ei myönnä mitään...

Sokkerissa kannattajien määrä laskee helpommin.. Jes tämäkö sitten on realistista Hymyilee leveästi. Ainakin Jussen mukaan..
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #50 : 02.10.06 - klo:21:06 »

Eikö tämä sitten ole järjellistä asiaa? Hymyilee leveästi Keskustellaan onko se realistista vai ei. No joo, mun puolesta tämän voisi lopettaa, asiat ihan kuluneita ja kumpikaan ei myönnä mitään...

Sokkerissa kannattajien määrä laskee helpommin.. Jes tämäkö sitten on realistista Hymyilee leveästi. Ainakin Jussen mukaan..
Nyt puhut asiaa, ehkäpä ensimmäistä kertaa väittelyn alkamisen jälkeen Hymyilee leveästi Me vain toistetaan samoja asioita, käyttäen kieroilmaisuja, mutta sitä samaa vanhaa me kuitenkin jauhetaan.
No, sen realistisuudesta en tiedä, mutta minusta se on realistisempaa Sokkerissa, että fanit ovat vakaampia. Btw, en muistaakseni sanonut edes, että tuo kannattajien lähtöherkkyys Sokkerissa olisi mitenkään realistinen.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #51 : 04.10.06 - klo:19:56 »

Nonnih, hienoa, otin turpaan yst.matsissa Sokkerissa 1-2 nelosdivarin joukkueelle...
Veska saa kyllä piakkoin lähtöpassit, hörppäs sen toisen maalin kyllä ihan totaalisesti.
Samalla tuli palkattua kokonaan uudet valmentajat sekä junnujoukkueeseen että päävalmentajaksi. Laitoin kummallekkin tasapuolisesti harjoteltavat taidot uskomattomaan. Niitä taisi olla puolustus, tekniikka, nopeus, syöttö ja hyökkäys.

E: Nyt sitten tuli sarjaottelussa köniin HT:ssa 6-0...

Mutta, Sokker pelastaa päivän, 2-2 maittava kotitasuri.
« Viimeksi muokattu: 09.10.06 - klo:19:42 kirjoittanut Jusse » tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #52 : 13.10.06 - klo:22:16 »

Huomenna taas peli Hymyilee

Voittamaan lähdetään tietenkin, mutta en ole pahemmin vielä vastustajaan tutustunut, joten pelissä voi käydä oikeastaan miten tahansa. Katsotaans nytten miten menee.

Juniorin nostokin on, sieltä ei tule kun pelkkää roskaa, vaikka erinomainen onkin jo ties kuinka monetta kautta.
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #53 : 13.10.06 - klo:22:35 »

Joo mä häviän huomenna. Ei ole mitään mahkuja. Keskikenttä suht. tasoissa, hyökkäys ja puolustus on ihan eri maata vastustajalla. Vastustajan hyökkäys on niin kova, ettei sitä kannata edes yrittää pysäyttää mun puolustuksella... Yritä tässä sitten jotain keksiä häviölukemien pienentämiseksi. Lähden kuitenkin peliin 3-5-2 täysillä keskikenttään, että saisin edes paikkoja vietyä vastukselta. Viime pelissä tosin sitä vastaan sain 51% hallinnan ja hävisin 6-1... Hmmm.... Ei menny paikat ihan tasan :D

EDIT: Perjantaina muuten eräs ennätystentakoja routtalainen Morgansson teki taas historiaa: Korkein päätaito joukkueellani kautta aikojen on tällä hetkellä loistava. Mulle se on iso juttu. \o/ Kauden lopussa häikäisevä ja silloin harkitsen myyntiä.
« Viimeksi muokattu: 14.10.06 - klo:16:23 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #54 : 14.10.06 - klo:23:05 »

Joopa... tasapeli Surullinen Ei tähän voi olla tyytyväinen, kun voittokin oli niin lähellä, harmittaa!

Mulla on tällä hetkellä kolmella tyypillä loistava päätaito, kauden lopussa kahdella heistä häikäisevä enkä vielä myy pois vaan pumppaan vielä ensi kauden ja sitten vasta. Kaksi 18v junnuakin treenissä, hyvä ja erinomainen vasta, mutta kehittyy toivottavasti kauden loppuun paremmiksi. Näillä mennään, ensi kausi on minun! Hymyilee leveästi
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #55 : 14.10.06 - klo:23:49 »

Noo, nyt hävisin vain 4-5 lukemin 51% hallinnalla... Ei ole tuuri mulle vieläkää suotuisa ku hävisin vieläpä... Noo, jos seiskaan pudotaan, niin sitten pudotaan. Olis kyllä helpotus tipahtaa pois tuollaisesta kuolemanlohkosta. Oma joukkue ei ole vielä valmis. :)
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #56 : 15.10.06 - klo:10:41 »

Voitto tuli 3-0 (Botista, olisi kyllä pitänyt tehdä ainakin 2 maalia enemmän...)

Taitaapi tulla menopaluu lippu 6.Divariin, ellen sitten revi lippuani. (Eli pelaa 2.kokoonpanolla ratkaisevat matsit)
tallennettu
rune12345
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #57 : 15.10.06 - klo:17:51 »

Mulla on tiimi nimeltä Gogele.Nimimerkki assa12345.Mulla on aika uunituore joukkue ja aika huono.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #58 : 15.10.06 - klo:19:44 »

Huh huh, Hattrickissä tuli ihana kotitappio 0-5...
Ei juma, ne anto mulla köniin roimemmin kuin Adju antoi Hymyilee leveästi

Mutta Sokkerissa pyyhkii, munkkivoitto vieraissa sarjan kärkijoukkueesta, jolla ei ollut vielä yhtään tappiota ennen peliä.
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #59 : 16.10.06 - klo:01:41 »

Ei juma, ne anto mulla köniin roimemmin kuin Adju antoi :D

Ääh, ei niist yst.otteluista ole mitään väliä ja, enkä kyllä käsitä miten tein ''vain'' 4 maalia, ellet olisi übermunkittanut. ^^
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024