Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
28.06.24 - klo:18:11

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Lentokonepeli
| | |-+  Valkoistentekijät
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Valkoistentekijät  (Luettu 112437 kertaa)
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #330 : 17.09.13 - klo:17:21 »

Hirvee  badasss
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Paras-POIKA123
Vieras
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #331 : 17.09.13 - klo:17:28 »

eiks ollu jotenki sillee et vaa liigapeli ja sp-pelivalkeist tulis jtn rangaistusta, ei noist normi peleist, mut tietenkin huoneiden adminit voi kahtoa pahalla, ja antaa rangaistuksia omien käsityksiensä mukaan? on toi valkoisten teko kyl aika jälkeenjääneiden hommaa.
tallennettu
Sobek
Vieras
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #332 : 17.09.13 - klo:17:34 »

eiks ollu jotenki sillee et vaa liigapeli ja sp-pelivalkeist tulis jtn rangaistusta, ei noist normi peleist, mut tietenkin huoneiden adminit voi kahtoa pahalla, ja antaa rangaistuksia omien käsityksiensä mukaan? on toi valkoisten teko kyl aika jälkeenjääneiden hommaa.
kaippa se jotenkin noin menee... tein valkeet koska en jaksanut katsella kun kaksi noin 10-12v poikaa kiistelee jostain naurettavista  u-chat valkeista... ei ne valkeat nyt niin kamala asia ole että sitä pitäisi koko päiväksi jäädä itkemään...  Järkyttynyt ja vielä noista liiga banneita yms. olen sitä mieltä että jos kaikille valkeiden tehneille annettaisiin liigabannit voisin väittää että yli puolet pelaajista olisi saanut liigabannit ainakin joskus... aika naurettavaa antaa liigabannit jos ´joku tekee hupipeleissä valkoiset.. ymmärrän sen varsin hyvin jos saa esim. huoneeseen missä valkeat on tehty 1440 bannit, mutta se menee jo yli jos saa siitä liigabannit ..
« Viimeksi muokattu: 17.09.13 - klo:17:39 kirjoittanut Sobek » tallennettu
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #333 : 17.09.13 - klo:20:13 »

kaippa se jotenkin noin menee... tein valkeet koska en jaksanut katsella kun kaksi noin 10-12v poikaa kiistelee jostain naurettavista  u-chat valkeista... ei ne valkeat nyt niin kamala asia ole että sitä pitäisi koko päiväksi jäädä itkemään...  Järkyttynyt ja vielä noista liiga banneita yms. olen sitä mieltä että jos kaikille valkeiden tehneille annettaisiin liigabannit voisin väittää että yli puolet pelaajista olisi saanut liigabannit ainakin joskus... aika naurettavaa antaa liigabannit jos ´joku tekee hupipeleissä valkoiset.. ymmärrän sen varsin hyvin jos saa esim. huoneeseen missä valkeat on tehty 1440 bannit, mutta se menee jo yli jos saa siitä liigabannit ..

Ei kelpaa perusteluksi. Omien aivojen käyttö on aina sallittua ja suositeltuakin. Jos asiallisesti asiasta huomauttaminen ei auta tai päivityskehotus, voit vaikkapa säätää ruudun koon sellaiseksi ettei tekstiä näe. Muita vaihtoehtoja on mahdollisen huoneeseen adut omaavaan henkilön etsintä joka voi asiaan puuttua, tai sitten lähdet huoneesta. Kaikki nuo ovat vähemmän haitallisia vaihtoehtoja.

Eivät ne koko päivää pilaa mutta pelifiiliksen usein, tämän olen itse huomannut lukemattomia kertoja.

Lisäks kun sen yhdenkin kerran mättöhuoneessa valkoset teet niin voit olla varma että adminit muistaa ja olet pitkään instabannattavien listalla. Sitten voi miettiä oliko se yks kerta sen arvosta.
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #334 : 17.09.13 - klo:20:20 »

Pallo. Olin admin ja bannasin chessin 2 minuutiksi asian takia. Ja varoitin kaikkia jos jatkaa jankkaamista niin tulee penalttyä
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Sobek
Vieras
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #335 : 17.09.13 - klo:20:57 »

Ei kelpaa perusteluksi. Omien aivojen käyttö on aina sallittua ja suositeltuakin. Jos asiallisesti asiasta huomauttaminen ei auta tai päivityskehotus, voit vaikkapa säätää ruudun koon sellaiseksi ettei tekstiä näe. Muita vaihtoehtoja on mahdollisen huoneeseen adut omaavaan henkilön etsintä joka voi asiaan puuttua, tai sitten lähdet huoneesta. Kaikki nuo ovat vähemmän haitallisia vaihtoehtoja.

Eivät ne koko päivää pilaa mutta pelifiiliksen usein, tämän olen itse huomannut lukemattomia kertoja.

Lisäks kun sen yhdenkin kerran mättöhuoneessa valkoset teet niin voit olla varma että adminit muistaa ja olet pitkään instabannattavien listalla. Sitten voi miettiä oliko se yks kerta sen arvosta.
Öö.. tulin äsken 2. maailmansota huoneeseen, en ehtinyt edes aloittaa peliä kun sain bannit  O.o Jos teen kerran valkeat se ei tarkoita että teen aina kun tulen pelaamaan....
tallennettu
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #336 : 17.09.13 - klo:21:28 »

Öö.. tulin äsken 2. maailmansota huoneeseen, en ehtinyt edes aloittaa peliä kun sain bannit  O.o Jos teen kerran valkeat se ei tarkoita että teen aina kun tulen pelaamaan....
No susta tulee häirikön kuva kun kerran edes teet valkeet..
tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #337 : 17.09.13 - klo:21:34 »

Entäs se vieras, joita nokat rakastaa joka tekee valkeit? Ei oo kivaa, että jotkut leimataan häiriköiksi ja joitakin ei.
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Someone44914
TyQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 469


Axu :3


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #338 : 17.09.13 - klo:22:02 »

http://aijaa.com/Gywx0y
some ehti ensin...
Hups. Ei mitään. Olin idiootti Hymyilee leve&#228;sti
Kiitti wäz :p
« Viimeksi muokattu: 17.09.13 - klo:22:09 kirjoittanut Someone44914 » tallennettu

ES Cool
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #339 : 17.09.13 - klo:22:08 »

Sillä on tagi kuvassa??
Chess. Se vieras EI tehnyt valkeita. Se sun kuvan 2004 vieras on TÄYSIN eri vieras... Kuinka voin nähdä u-chat valkwet?
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Velo
Vieras
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #340 : 17.09.13 - klo:22:27 »

Ottakaa niit kuvii niist u-valkeist todisteeks... Ei voi olla niin vitun vaikeeta.
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #341 : 17.09.13 - klo:22:29 »

chessil on.. Mutta miten mä voin nähdä ne valkeet ku ne on tiimille ja chess oli ainut joka valitti
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #342 : 17.09.13 - klo:22:45 »

Se oli se sama vieras. Se jopa myönsi ne valkeet. Enkä mä saa kuvaa sillä hetkellä, kun joku tekee valkeita. Siinä vaaditaan adminilta järjen käyttöä
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #343 : 17.09.13 - klo:22:54 »

Jos admin on eripuolella, väite "täällä tehtiin teamchatvalkeet" on aika vaikea ottaa todesta, ja puolen vaihtokaan ei aina auta jos vahinko on tapahtunut jo. Miten on kuvan ottaminen vaikeaa sillä hetkellä kun valkoset tapahtuu?
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #344 : 17.09.13 - klo:23:14 »

Siis, kyllä mä kuvan otin ja saan otettua, mutta ei sitä heti ehdi rajata ja laittaa aapeliin. Enkä mä ollu viel kummallakaan puolella (kiekoissa), niin olin ainut joka näki. Eilen, kun mä kerran pääsin sitten saamatta valkeita peliin, niin Bäron kickkaa mut... Kuvat on edelleen galleriassa. Noi ei sitte jaksa bannata sitä vierasta, joka ne valkeet teki
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024