kaippa se jotenkin noin menee... tein valkeet koska en jaksanut katsella kun kaksi noin 10-12v poikaa kiistelee jostain naurettavista u-chat valkeista... ei ne valkeat nyt niin kamala asia ole että sitä pitäisi koko päiväksi jäädä itkemään...
ja vielä noista liiga banneita yms. olen sitä mieltä että jos kaikille valkeiden tehneille annettaisiin liigabannit voisin väittää että yli puolet pelaajista olisi saanut liigabannit ainakin joskus... aika naurettavaa antaa liigabannit jos ´joku tekee hupipeleissä valkoiset.. ymmärrän sen varsin hyvin jos saa esim. huoneeseen missä valkeat on tehty 1440 bannit, mutta se menee jo yli jos saa siitä liigabannit ..
Ei kelpaa perusteluksi. Omien aivojen käyttö on aina sallittua ja suositeltuakin. Jos asiallisesti asiasta huomauttaminen ei auta tai päivityskehotus, voit vaikkapa säätää ruudun koon sellaiseksi ettei tekstiä näe. Muita vaihtoehtoja on mahdollisen huoneeseen adut omaavaan henkilön etsintä joka voi asiaan puuttua, tai sitten lähdet huoneesta. Kaikki nuo ovat vähemmän haitallisia vaihtoehtoja.
Eivät ne koko päivää pilaa mutta pelifiiliksen usein, tämän olen itse huomannut lukemattomia kertoja.
Lisäks kun sen yhdenkin kerran mättöhuoneessa valkoset teet niin voit olla varma että adminit muistaa ja olet pitkään instabannattavien listalla. Sitten voi miettiä oliko se yks kerta sen arvosta.