Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
28.06.24 - klo:18:13

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Lentokonepeli
| | |-+  Valkoistentekijät
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Valkoistentekijät  (Luettu 112438 kertaa)
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #345 : 17.09.13 - klo:23:17 »

Ekana. Se 2004 vieras oli SAMAAN aikaan pelaamassa kuin2866 ja se joka huusi sulle aulas samana päiväbä nii sekin oli eri vieras.. Kolme vierasta hei ei oo yks ja sama vieras... Anba jo asian olla

EDIT: Mäkin voin sanoo, että oon olkku. Ja sä uskot?
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #346 : 17.09.13 - klo:23:20 »

Kukatahansa voi olla monella vieraalla pelaamassa. Sä uskot valkostentekijää. Mul on kuva jossa se myöntää valkeet
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #347 : 17.09.13 - klo:23:22 »

en oo nähny tänään että vieras 2866 teki valkeet tänään. Anna asian olla ja miksi se vieras myöntäisi tosissaan. Se oli mukava vieras ja ei tehny valkeita. Laita täst edes asiani mun vieraskirjaan nii ei tuu tänne kakkaa
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #348 : 17.09.13 - klo:23:29 »

Se sai kai jotain mielihyvää siitä. Ei mul oo aavistustakaan, miks se tekee vaan mulle valkeit. Edelleen mulla on kuva, jossa se myöntää valkeet. Guikkaa näki kun se myönsi valkeet. Aluks sul oli tää, eten usko ellei 2 sano. Kun 2 sanoo, sä meet.puolustaa syytettyä sanomalla et se vaan vitsaili.

Ainoot järkevät selitykset mitkä mä voin enää keksiä sen vieraan motiiville on, et se olit sinä tai se on hyvin vakavasti henkisesti sairas.

Niin ja ei aapeli toimi mitenkään kehuttavasti kännykällä. Sori en nyt mee sun vieraskirjaan
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #349 : 17.09.13 - klo:23:30 »

Nörtit ne jaksaa itkee..
tallennettu

Pidän kissoista
Bärön
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 17


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #350 : 18.09.13 - klo:00:35 »

Siis, kyllä mä kuvan otin ja saan otettua, mutta ei sitä heti ehdi rajata ja laittaa aapeliin. Enkä mä ollu viel kummallakaan puolella (kiekoissa), niin olin ainut joka näki. Eilen, kun mä kerran pääsin sitten saamatta valkeita peliin, niin Bäron kickkaa mut... Kuvat on edelleen galleriassa. Noi ei sitte jaksa bannata sitä vierasta, joka ne valkeet teki

Kickasin sut sun omasta käytöksestä.
tallennettu

joo
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #351 : 18.09.13 - klo:08:08 »

Kuten.sanoin: kun valitan valkeista saan ban. Kun joku tekee valkeet, ne ei saa bannia.
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #352 : 18.09.13 - klo:08:15 »

No voi sua ;( Otan osaa tapahtuneeseen
tallennettu

Valkoistentekijä
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #353 : 18.09.13 - klo:08:16 »

Kuten.sanoin: kun valitan valkeista saan ban. Kun joku tekee valkeet, ne ei saa bannia.

Tarviiko niistä valittaa? Ei se adminikaan mikään meedio ole.. Valkeet voi tehä sekunnissa, mutta arvaa kerkeekö admin kirjottaaa ban ?Vieras* ennenku vahinko on jo tapahtunut?
Sittenku alat vielä kitisemään että adminin olisi pitänyt poistaa se vieras nii mieti olisitko ite kerennyt. Ja jos Vieras vaikka sanoi tekevänsä valkoset ja admin ei reagoi nii miksi jäät sinne huoneeseen? Eikä sinulla muutenkaan ole mitään niin rakentavaa keskustelua aina että sinä sitä chattiä tarviisit.. Itkupois, valkostentekijät on tullut jäädäkseen
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
Someone44914
TyQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 469


Axu :3


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #354 : 18.09.13 - klo:08:33 »

Äkkiä sen ban *~ kirjoittaa...
tallennettu

ES Cool
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #355 : 18.09.13 - klo:08:35 »

Äkkiä sen ban *~ kirjoittaa...

Meinaatko että yhtä nopeesti ku joku copypastee konsoliin ja rupee kirjottaa? Höpöhöpö
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #356 : 18.09.13 - klo:08:39 »

Tarviiko niistä valittaa? Ei se adminikaan mikään meedio ole.. Valkeet voi tehä sekunnissa, mutta arvaa kerkeekö admin kirjottaaa ban ?Vieras* ennenku vahinko on jo tapahtunut?
Sittenku alat vielä kitisemään että adminin olisi pitänyt poistaa se vieras nii mieti olisitko ite kerennyt. Ja jos Vieras vaikka sanoi tekevänsä valkoset ja admin ei reagoi nii miksi jäät sinne huoneeseen? Eikä sinulla muutenkaan ole mitään niin rakentavaa keskustelua aina että sinä sitä chattiä tarviisit.. Itkupois, valkostentekijät on tullut jäädäkseen

Aina siihen jää vaihtoehdoiks bannia se tyyppi. Se oli siis toisella vieraalla kokoajan paikalla. Tsi laittaa huone vain rekisteröityneille
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #357 : 18.09.13 - klo:08:44 »

Aina siihen jää vaihtoehdoiks bannia se tyyppi. Se oli siis toisella vieraalla kokoajan paikalla. Tsi laittaa huone vain rekisteröityneille

Eli bannitaan kaikki vieraat koska stereotypia on, että toi on vieras -> vieraat tekee usein valkeita -> toikin VOI tehdä valkeet -> bannaan sen, sillä ei ole samanlaista oikeutta pelata tätä kuin rekisteröityneillä.. Haloo, vika on sussa itessäs jos jäät sinne huoneeseen kun epäilet että joku tekee valkeat. Voit toki sanoa adminille, että tarkkailee sitä vierasta, silloin admin voi laittaa ban komennon valmiiksi. Mutta jos admin tekee muuta ni iei se sun toiveitas välttämättä ehdi kuunnella..
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #358 : 18.09.13 - klo:08:49 »

Kui voi bannia valkeista jos ei näe valkeita Epävarma
Se ei oo sama vieras ja onhan masilmansotaki kaikille ja et valita..
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Valkoistentekijät
« Vastaus #359 : 18.09.13 - klo:08:51 »

Eli bannitaan kaikki vieraat koska stereotypia on, että toi on vieras -> vieraat tekee usein valkeita -> toikin VOI tehdä valkeet -> bannaan sen, sillä ei ole samanlaista oikeutta pelata tätä kuin rekisteröityneillä.. Haloo, vika on sussa itessäs jos jäät sinne huoneeseen kun epäilet että joku tekee valkeat. Voit toki sanoa adminille, että tarkkailee sitä vierasta, silloin admin voi laittaa ban komennon valmiiksi. Mutta jos admin tekee muuta ni iei se sun toiveitas välttämättä ehdi kuunnella..

Ainahan ne vois rekisteräityä/kirjautua. Ja se vueras myönsi ne valkeet. Mulla on edelleen kuva siitä. Eikä se vieras mitään selvää vahinkoa tehny. Kaikki häiriköinti oli uchatis, tai no kyl se mua vähän ampukin, mut nii vähän etten itekkään ois bannannu siit. Ei kuukaan muu ees voinu nähä niit valkeit, ei se adminin tarkkailu olisi auttanut
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024