Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Voit tulla ifreetin tilalle nii johan taso nousee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
piisu
Jäsen
Poissa
Herrasmiesfilosofi
|
Voit tulla ifreetin tilalle nii johan taso nousee
Voisin tulla sinun tilalle Saat lomaa. Mutta niin, katsotaan jos yrittäisin jossakin välissä tehdä paluun ^^ Millon alkaa uusi kausi liigassa?
|
|
|
tallennettu
|
~Melilosvolotta~
Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Näillä näkymin sunnuntaina 3.4 alkaa seuraava kausi. Odotellessa tuu toki mukaan King of Lentokka, 2v2 viikkoturnauksiin perjantaina
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
piisu
Jäsen
Poissa
Herrasmiesfilosofi
|
Näillä näkymin sunnuntaina 3.4 alkaa seuraava kausi. Odotellessa tuu toki mukaan King of Lentokka, 2v2 viikkoturnauksiin perjantaina Anteeksi olen laiska enkä jaksa etsiä lisä informaatiota kyseisestä turnauksesta fooruilta. Monenko aikaan nämä turnauspelit pelataan?
|
|
|
tallennettu
|
~Melilosvolotta~
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Voisin tulla sinun tilalle Saat lomaa. Mutta niin, katsotaan jos yrittäisin jossakin välissä tehdä paluun ^^ Millon alkaa uusi kausi liigassa? Kiitos tarjouksesta, mutta yhteisen hyvän nimissä taidan jäädä tänne. Keskuudestamme löytyy kuitenkin henkilöitä (kuten ine/huuhaatonttu 42v ja pehmo 46v), jotka sinnikkäästi käyttävät viimeisiä elinvuosiaan vaikuttaessaan täällä, joten ehkä kannattaisi kääntyä siihen suuntaan jos huvittaa olla reilu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
piisu
Jäsen
Poissa
Herrasmiesfilosofi
|
Kiitos tarjouksesta, mutta yhteisen hyvän nimissä taidan jäädä tänne. Keskuudestamme löytyy kuitenkin henkilöitä (kuten ine/huuhaatonttu 42v ja pehmo 46v), jotka sinnikkäästi käyttävät viimeisiä elinvuosiaan vaikuttaessaan täällä, joten ehkä kannattaisi kääntyä siihen suuntaan jos huvittaa olla reilu.
Ilmanmuuta olen huolissani niin sinun kuin muidenkin liigalaisten hyvinvoinnista.
|
|
|
tallennettu
|
~Melilosvolotta~
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Anteeksi olen laiska enkä jaksa etsiä lisä informaatiota kyseisestä turnauksesta fooruilta. Monenko aikaan nämä turnauspelit pelataan?
19:30-20:00, pelaajat järjestetään 4 hengen lohkoihin aina edellisessä turnauksessa saadun rankingin mukaan ja lohkon sisällä pelataan 3 peliä siten, että kaikki pelaavat parina kaikkien kanssa. http://munq.arkku.net/forum/index.php?topic=5508.0
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Tahtoisin tähän väliin muistuttaa myös Tykisteistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
piisu
Jäsen
Poissa
Herrasmiesfilosofi
|
Taisi jäädä se paluu tekemättä. Java piruilee eikä päästä minua peliin, blokkaa ''applikaation'' vaikka sivu on lisätty sallittaviin
|
|
|
tallennettu
|
~Melilosvolotta~
|
|
|
GCKatariina
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Taisi jäädä se paluu tekemättä. Java piruilee eikä päästä minua peliin, blokkaa ''applikaation'' vaikka sivu on lisätty sallittaviin Ei sattumalta ole: "Varoitus: Liitännäinen ei vastaa kutsuihin " herja? Tuosta pääsee eroon, kun laittaa ruksin kohtaan "Älä kysy uudestaan" ja painaa jatka. Vähän selaimesta riippuen voi vaatia myös selaimen uudelleen käynnistämisen, että run-valintaa yleensä on mahdollista painaa. Uusimmalla Mozilla firefoxilla tuohon riittää myös se, että odottaa riittävän kauan. Jos tästä ongelmasta on kyse ensimmäiseksi kannattaa päivittää selain ja java ajanmukaisiin versioihin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
piisu
Jäsen
Poissa
Herrasmiesfilosofi
|
Ei sattumalta ole: "Varoitus: Liitännäinen ei vastaa kutsuihin " herja? Tuosta pääsee eroon, kun laittaa ruksin kohtaan "Älä kysy uudestaan" ja painaa jatka. Vähän selaimesta riippuen voi vaatia myös selaimen uudelleen käynnistämisen, että run-valintaa yleensä on mahdollista painaa. Uusimmalla Mozilla firefoxilla tuohon riittää myös se, että odottaa riittävän kauan. Jos tästä ongelmasta on kyse ensimmäiseksi kannattaa päivittää selain ja java ajanmukaisiin versioihin.
Tällähetkellä juurikin se ongelma ettei run-valintaa pysty painamaan. Kohta 5 minuuttia odotellut. Pitänee tarkistaa Firefox päivitys sitten, Java on ajantasalla.
|
|
|
tallennettu
|
~Melilosvolotta~
|
|
|
piisu
Jäsen
Poissa
Herrasmiesfilosofi
|
Problem solved ^^
|
|
|
tallennettu
|
~Melilosvolotta~
|
|
|
F P
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Tällähetkellä juurikin se ongelma ettei run-valintaa pysty painamaan. Kohta 5 minuuttia odotellut. Pitänee tarkistaa Firefox päivitys sitten, Java on ajantasalla.
Paina silti "run" ja kokeileppa avaa joku toine selain päälle nii lähtiskö sit pyörii
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.02.16 - klo:01:28 kirjoittanut F P »
|
tallennettu
|
|
|
|
piisu
Jäsen
Poissa
Herrasmiesfilosofi
|
Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 30 päivään. Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.Foorumeilla tapahtuva keskustelu on vähentynyt huomattavasti, olen asiasta erittäin huolissani
|
|
|
tallennettu
|
~Melilosvolotta~
|
|
|
Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
Joo, olen huomannut tämän jo pidemmän aikaa, kun mulle rakkaissa aiheissa huutelen minä vain yksin Tosin tuo jenkkilöiden pressanvaaliaihe on mielenkiintoinen tai ainakin chessin viesti, mutta siihen on vaikea vastata, ellei ala paneutumaan aiheeseen ihan uudella intensiteetillä
|
|
|
tallennettu
|
Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan. jääkuningatarTyQ- kieli = suomennos jääkuningatar (naisesta) = henkilö, joka on voittavan tiimin pakkasherra (miehestä) ainoa miinuksilla oleva pelaaja.
Lähde: Pehmon sanakirjaTee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista. Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
|
|
|
|