Milloin valkeilla on mitään merkitystä? eihän se pelillisesti vaikuta mihinkään, toisin kuin huun haamu. Se vain haittaa kommunikointia ja on ärsyttävää.
Oma mielipiteeni tässä vaiheessa alkaa olla että nokat pitäis heittää liigasta ulos
Miksi? Koska pelkäät, että Nokat voittaisivat SatQun? Me ollaan aina pelattu pelit loppuun ja en ole käskenyt ketään tekemään valkeita. Onko se huun vika, kun nettikatkeaa? Hän ei ole tehnyt mitään ja nämä pelin jälkeiset valkeet, kuten einikin on sanonut ovat lähinnä huvittavia. Ollaan aina pelattu loppuun asti ja annettu tuurauslupia ja pidetty tagia, kun on käsketty. (noh välillä pientä kettuilua, mutta kuuluu asiaan)
En ole mitenkään käskenyt ketään tekemään valkeita tai pelleilemään. Ja olemme pelanneet pelit loppuun ja mä oon aina kiittänyt pelin lopus -.-
Jos kaksi pelaajaa tekee pelin aikana valkeet eri peleis, onko koko klaanin vika? Kyllä mekin niistä visun ja slacen valkeistä kärsittiin, minulla ainakin lagas koko loppu pelin niitten jälkeen ja kun se peli loppu ja kun tein ne valkeet niin kenenkään pelit ei menneet pilalle tai mitään ei kirjoitettu. Haluat vain bannit meille, koska et selvästikkään välillä pidä minusta tai pelkäät että voittaisimme SatQun.
Jos saan jtn rangaistuksia niist niin en suutu ja ymmärrän, mutta jos Nokka suuttuu lupaan että valitan kauan!