Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.06.24 - klo:06:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 189135 kertaa)
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #105 : 25.10.06 - klo:19:53 »

Pikemminkin kyseenalaisia faktoja, ainakin jotkut. Kyllähän mullakin siellä pari faktaa oli, vaikka suurin osa olikin omakohtaisia kokemuksia.

No, häviösi oli oikeutettu, pari maalia siinä kyllä oli ekstraa, ainakin jos arvosanoista katsotaan, tosin en niille painoarvoa kovin paljoa anna. Onhan minullekin tullut pari roimaa häviötä, eivätkä lukemat olleet sitä, mitä niiden olisi "pitänyt". Ne "ylimääräiset" maalit tulivatlin sitten suureksi osaksi erikoistilanteista.

Kyllä tämä mielestäni on ainakin lievää offtopickia, sillä en itse tarkoittanut tätä tällaiseen keskusteluun, ja muutenkin tämä menee hieman asian vierestä.

Sanopa millä lailla kyseenalaisia?
Mitä faktoja sulla oli? Saanen vastata; Ei paljon mitään. ^^

Häviöni ei välttämättä ollut oikeutettu. Vain yhdessä puolustuksen osassa hävisin vastustajan hyökkäykselle. Arvosanoille nimenomaan pitää antaa arvoa. Ne lässytykset peliraportissa ovat melko turhia paitsi ne jossa kerrotaan jos on tullu et tai jotain.

Niin, miksiköhän ne ''pari maalia ekstraa'' tuli? Ylimääräiset maalit erikoistilanteista?  Joopa joo. Sinähän et tiedä edelleen siitä mitään. Erikoistilanteet syntyvät 'tapahtumista' (tämän reiluus voidaan kyseenalaistaa yhtä hyvin kuin Jusse mua) kentällä (ei ne itsestäänkään tule, huoh).
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #106 : 25.10.06 - klo:20:18 »

Sanopa millä lailla kyseenalaisia?
Mitä faktoja sulla oli? Saanen vastata; Ei paljon mitään. ^^

Häviöni ei välttämättä ollut oikeutettu. Vain yhdessä puolustuksen osassa hävisin vastustajan hyökkäykselle. Arvosanoille nimenomaan pitää antaa arvoa. Ne lässytykset peliraportissa ovat melko turhia paitsi ne jossa kerrotaan jos on tullu et tai jotain.

Niin, miksiköhän ne ''pari maalia ekstraa'' tuli? Ylimääräiset maalit erikoistilanteista?  Joopa joo. Sinähän et tiedä edelleen siitä mitään. Erikoistilanteet syntyvät 'tapahtumista' (tämän reiluus voidaan kyseenalaistaa yhtä hyvin kuin Jusse mua) kentällä (ei ne itsestäänkään tule, huoh).
Niin arvosanojen perusteella se ei välttämättä ollut oikeutettu, mutta pelitapahtumien mukaan häviösi oli enemmän kuin oikeutettu, sait vain kaksi maalipaikkaa. Aika tehokkaasti vastustajasikin paikkansa käytti. Arvosanojen perusteella erään pelaamani ottelun lopputulos olisi pitänyt olla 0-0, sillä oma ja vastustajani puolustus oli joka arvosanalta vastaavia hyökkäysarvosanoja parempi, mutta niin vain lopputulos olikin 2-1, joten niihin arvosanoihin en sokeasti usko.

Ja ne erikoistilanteet, ne syntyvät "tapahtumista", mutta niiden onnistumiseen tarvitaan erikoistilannetaitoa, jota vastustajillani ilmeisesti oli riittävästi tehdäkseen maalin.
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #107 : 25.10.06 - klo:21:14 »

Tollanen et-maali voittoon on aika karu. Näyttää kieltä

En mä koskaan tee mitään muuta Sokkerissa kun katson tulokset, eli vissiin mä pelasin ykköset yllä. Hymyilee leveästi
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #108 : 25.10.06 - klo:21:17 »

Niin arvosanojen perusteella se ei välttämättä ollut oikeutettu, mutta pelitapahtumien mukaan häviösi oli enemmän kuin oikeutettu, sait vain kaksi maalipaikkaa. Aika tehokkaasti vastustajasikin paikkansa käytti. Arvosanojen perusteella erään pelaamani ottelun lopputulos olisi pitänyt olla 0-0, sillä oma ja vastustajani puolustus oli joka arvosanalta vastaavia hyökkäysarvosanoja parempi, mutta niin vain lopputulos olikin 2-1, joten niihin arvosanoihin en sokeasti usko.

Ja ne erikoistilanteet, ne syntyvät "tapahtumista", mutta niiden onnistumiseen tarvitaan erikoistilannetaitoa, jota vastustajillani ilmeisesti oli riittävästi tehdäkseen maalin.

Niin... Arvosanat ovat ratkaisevia. Ei pelitapahtumat siinä. Ne on pelkkää paskanjauhantaa. Eli häviöni 1-5 ei ollut oikeutettu.

Arvosanoihin pitää nimenomaan 'uskoa', eikä siihen tekstiin mikä siel lukee. Ja se 2-1 tuloksesi oli taas sitä tuuria.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #109 : 25.10.06 - klo:21:27 »

Tollanen et-maali voittoon on aika karu. Näyttää kieltä

En mä koskaan tee mitään muuta Sokkerissa kun katson tulokset, eli vissiin mä pelasin ykköset yllä. Hymyilee leveästi
No on, varsinkin tuollainen ihme syöttö ihan maalin eteen. Siis etkö koskaan edes katso niitä pelejä?

Adju, katsopa vaikka se peli: FC Kilpiäinen - Fc Hirmulan Jermut 19.9.2006. Sano sitten, oliko minulla tuuria suhteessa siihen toiseen joukkueeseen.
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #110 : 25.10.06 - klo:21:41 »

Adju, katsopa vaikka se peli: FC Kilpiäinen - Fc Hirmulan Jermut 19.9.2006. Sano sitten, oliko minulla tuuria suhteessa siihen toiseen joukkueeseen.

Ei.
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #111 : 25.10.06 - klo:21:46 »

En katso, Jusse. Sokkeri ei vain koukuta minua samalla lailla kuin HT, vissiin johtuu siitä kun Hattrickia olen pelannut jo 2 vuotta, ja olen tottunut nimenomaan sen pelimoottoriin ja toimintoihin, ettei minulla ole sen enemmän intoa perehtyä toiseen nettimanagerointipeliin yhtä innolla. Mun mielestä HT on paljon selvempi ja toimivampi kokonaisuus kuin Sokker, ainut koukku mikä sokkerissa on tuo pelinkatsominen, mutta sekin on vähän tökkivän oloinen ja hiomaton...
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #112 : 25.10.06 - klo:21:48 »

Ei.
Kerrankin samaa mieltä. Oletko myös yhtä mieltä siitä, että parempi voitti? Ja väitätkö, että olin pelissä jotenkin erityisen onnekas?

Proksu: Sama tunne, mutta toisinpäin. Sokkeriin rekisteröidyin jo toukokuun lopulla (kiitos sinun ja Lipun juttelun lentokan aulassa), kun Hattrickissä sain joukkueen vasta heinäkuussa. Tässä lyhyessäkin ajassa totuin Sokkeriin jo siinä määrin, ettei HT innosta läheskään yhtä paljon. Odotan Sokker-pelien tuloksia aina paljon innokkaammin kuin HT:n vastaavia.
« Viimeksi muokattu: 25.10.06 - klo:21:53 kirjoittanut Jusse » tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #113 : 25.10.06 - klo:21:58 »

Kerrankin samaa mieltä. Oletko myös yhtä mieltä siitä, että parempi voitti? Ja väitätkö, että olin pelissä jotenkin erityisen onnekas?

Olen.
En.

Niin mitä sitten?
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #114 : 25.10.06 - klo:22:03 »

Olen.
En.

Niin mitä sitten?
Jos arvosanat ovat ratkaisevia, eikä minulla ollut erityisemmin tuuria, niin miten sitten tein huonolla hyökkäykselläni tuollaiseen puolustukseen kaksi maalia?
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #115 : 25.10.06 - klo:22:25 »

Jos arvosanat ovat ratkaisevia, eikä minulla ollut erityisemmin tuuria, niin miten sitten tein huonolla hyökkäykselläni tuollaiseen puolustukseen kaksi maalia?

Ei toi ero ole niin suuri että vastustaja nollaisi sinut.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #116 : 25.10.06 - klo:22:33 »

Ei toi ero ole niin suuri että vastustaja nollaisi sinut.
Mutta etkös sinä päästänyt 5 maalia, vaikka puolustuksesi oli vastustajan hyökkäystä parempi kahdella osa-alueella?
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #117 : 25.10.06 - klo:22:41 »

Mutta etkös sinä päästänyt 5 maalia, vaikka puolustuksesi oli vastustajan hyökkäystä parempi kahdella osa-alueella?

Päästin. Ja se ei ollut realistista.

Mutta sun pelissäs sulla oli paljon isompi hallinta. Ihan realistista. Mun pelissä jäin hallinnassa jälkeen. Mutta siis...

Mä oon kovin huono selittään mikä on realistista ja mikä ei, mutta Jusse, arvosanoista sen näkee jos osaat tulkita niitä. Jos tuhoisa vs jumalainen nii tietty se on jumalaiselle mut jos utopinen vs jumalainen niin utopinen voi saada pari maalia, riippuen hallinnasta.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #118 : 25.10.06 - klo:23:26 »

Päästin. Ja se ei ollut realistista.

Mutta sun pelissäs sulla oli paljon isompi hallinta. Ihan realistista. Mun pelissä jäin hallinnassa jälkeen. Mutta siis...

Mä oon kovin huono selittään mikä on realistista ja mikä ei, mutta Jusse, arvosanoista sen näkee jos osaat tulkita niitä. Jos tuhoisa vs jumalainen nii tietty se on jumalaiselle mut jos utopinen vs jumalainen niin utopinen voi saada pari maalia, riippuen hallinnasta.
Tästä keskustelustamme alkaa loppua puhti, tuo oli jo niin mitäänsanomaton viesti, ts. tuohon ei voi oikein vastata mitään. Nyt ei enää ole mitään selkeää erimielisyyttäkään, joten sovitaanko, että kinastellaan vasta sitten kun on jotain kinasteltavaa? Mielestäni tämä meni taas jotenkin siihen, että myönnytyksiä ei anneta, ja loppu olikin sitten vain pelkkää tavallista keskustelua x)
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #119 : 26.10.06 - klo:17:47 »

Tästä keskustelustamme alkaa loppua puhti, tuo oli jo niin mitäänsanomaton viesti, ts. tuohon ei voi oikein vastata mitään. Nyt ei enää ole mitään selkeää erimielisyyttäkään, joten sovitaanko, että kinastellaan vasta sitten kun on jotain kinasteltavaa? Mielestäni tämä meni taas jotenkin siihen, että myönnytyksiä ei anneta, ja loppu olikin sitten vain pelkkää tavallista keskustelua x)

Niin alkaa, ja se johtuu siitä ettei sun mun suusta enää tule mitään 'uutta' kun sun paksuun päähäsi ei mahdu se fakta että HT:ssä on joskus aika reilustikin tuuria mukana.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024